darthmother kirjoitti:Minulla oli aikoinaan töissä kahvimukin korvassa riippulukko...ei auttanut muki varastettiin silti.
Olisiko tälläistä sähäri mukia joka toimii samalla periaatteella kuin sähärikynä tai nitoja (puljussa on myynnissä) Eivät montaa kertaa varastaisi kun huulille räpsäisee.
Pomzzi kirjoitti:Miksi espanjan kielessä myös lauseen edessä on kysymys-/huutomerkki? Kirjakielen suunnittelija niin kaatokännissä että aakkoset pyörii ympäri?
Ootko ikänä kuullut kun espanjaa puhutaan natiivisti?
Luin tämän ensin hieman väärin. Onneksi. Hyvä kun sukat löytyivät.
Mac Pro 2xQuad Core 2.8GHz, 8Gt, 5TB, 30" Cinema Display
Mac Book Pro 13,3", 2,9GHz Dual Core i7, 8Gt, 750Gt
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
iPhone nelosesta särkyi näytön lasi sen seuraksena kun koira tiputti sen pöydältä ja korjatahan tuo nyt pitäisi jotenkin. Itse LCD-paneeli on ehhä, mutta pelkkä lasipaneeli särkyi ja puhelimen käyttö on hieman V-mäistä.
Ifixitin mukaan pelkkää paneelia ei voi vaihtaa vahingoittamatta itse LCD-paneelia, joten on ostettava koko perhanan etupaneeli sis. lasin ja LCD näytön. Mitä nuo ovat 100 dollarin paikkeilla muistaakseni olleet. ja eikä Ifixitin mukaan vaihtaminen ole ihan helppoa koska puhelinta täytyy purkaa paljon, jotta tuo on mahdollista, jotn tässä on aina omat riskinsä rikkoa jotain. "Replacing the front panel assembly will give you a new front glass panel, digitizer, and LCD. From the factory, the LCD is not separable from the front panel without damaging it."
Takuu tuota ei korvaa, koska vika on itse aiheutettu, mutta kuinkas kotivakuutus? Olisiko tuo mahdollista laittaa kotivakuutukseen? Muistaakseni Fennialta on otettu jonkunlainen kotivakuutus. Jos mahdollista, niin oma vastuuhan siinä täytyy maksaa 50-100e, mutta tulee yhtä kalliiksi (tai halvaksi) kuin vaihtaa itse koko paneeli tuohon.