- iMac
- Firefox yhdistää mutta se blockataan 30s päästä, kiertotietä?
Kiitos avusta jo etukäteen!
Viesti Kirjoittaja iOppilas »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Viesti Kirjoittaja Geemies »
Joo, iphone löytyy netillä ja oon kyllä yrittäny yhdistää mutta kysyy aina järjestelmänvalvojan salasanaa.Geemies kirjoitti:Hommaa oma netti. Eli joku mokkula tai älypuhelin jonka tuuttaat kiinni koneeseesi ja suffaat sen kautta. Jos koulun netistä on ulospäin surffailut estetty niin sille on joku syy. Omilla laitteilla kytkeytyminen tuskin on kielletty. Mutta siitä joutuu sitten itse maksamaan.
Viesti Kirjoittaja arttula »
Netin käyttö koulun verkon kautta on siis kielletty. Tyydy siihen. Voithan tosiaan silti käyttää nettiä iPhonen kautta ja 3G:llä (ei siis koulun WLANin kautta).iOppilas kirjoitti:Joo, iphone löytyy netillä ja oon kyllä yrittäny yhdistää mutta kysyy aina järjestelmänvalvojan salasanaa.Geemies kirjoitti:Hommaa oma netti. Eli joku mokkula tai älypuhelin jonka tuuttaat kiinni koneeseesi ja suffaat sen kautta. Jos koulun netistä on ulospäin surffailut estetty niin sille on joku syy. Omilla laitteilla kytkeytyminen tuskin on kielletty. Mutta siitä joutuu sitten itse maksamaan.
Joo mut se netti pitää ottaa käyttöön sieltä verkkoasetuksista ja siihen tarvitaan sitä järjestyksenvalvojan salasanaa. Mut joku macci nörtti sai tehtyä jotain niin netti toimiiarttula kirjoitti:Netin käyttö koulun verkon kautta on siis kielletty. Tyydy siihen. Voithan tosiaan silti käyttää nettiä iPhonen kautta ja 3G:llä (ei siis koulun WLANin kautta).iOppilas kirjoitti:Joo, iphone löytyy netillä ja oon kyllä yrittäny yhdistää mutta kysyy aina järjestelmänvalvojan salasanaa.Geemies kirjoitti:Hommaa oma netti. Eli joku mokkula tai älypuhelin jonka tuuttaat kiinni koneeseesi ja suffaat sen kautta. Jos koulun netistä on ulospäin surffailut estetty niin sille on joku syy. Omilla laitteilla kytkeytyminen tuskin on kielletty. Mutta siitä joutuu sitten itse maksamaan.
Viesti Kirjoittaja Miklu »
No ei siihen nyt varmasti tarvi mitään (koulun) järjestelmänvalvojan salasanoja, jos haluat omalla kännykälläsi netissä surffata. Kokeilepa ottaa asetuksista wifi pois päältä, niin eiköhän ala 3G pelittämään ja pääset omalla puhelimellasi (ja omalla kustannuksellasi) nettiin.iOppilas kirjoitti:Joo mut se netti pitää ottaa käyttöön sieltä verkkoasetuksista ja siihen tarvitaan sitä järjestyksenvalvojan salasanaa. Mut joku macci nörtti sai tehtyä jotain niin netti toimii
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Tässä varmaan yritetään päästä sillä koulun koneella nettiin. Ehkä niitä ei kuitenkaan kannata ryhtyä rukkaamaan...Miklu kirjoitti:No ei siihen nyt varmasti tarvi mitään (koulun) järjestelmänvalvojan salasanoja, jos haluat omalla kännykälläsi netissä surffata. Kokeilepa ottaa asetuksista wifi pois päältä, niin eiköhän ala 3G pelittämään ja pääset omalla puhelimellasi (ja omalla kustannuksellasi) nettiin.
Joo kiitos neuvosta, menny laajakaista ihan hukkaan kun ettiny aina wlan verkkoja...Miklu kirjoitti:No ei siihen nyt varmasti tarvi mitään (koulun) järjestelmänvalvojan salasanoja, jos haluat omalla kännykälläsi netissä surffata. Kokeilepa ottaa asetuksista wifi pois päältä, niin eiköhän ala 3G pelittämään ja pääset omalla puhelimellasi (ja omalla kustannuksellasi) nettiin.iOppilas kirjoitti:Joo mut se netti pitää ottaa käyttöön sieltä verkkoasetuksista ja siihen tarvitaan sitä järjestyksenvalvojan salasanaa. Mut joku macci nörtti sai tehtyä jotain niin netti toimii
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”