Ostettu käytettynä 2009 kesällä. Kuittia ei ole koska en sitä koskaan saanut. Itse olen käyttänyt puhelinta aktiivisesti eilisiltaan asti jolloin päivitin cydiasta ultras0wn ja puhelin jumittaa nyt käynnistylogon kohdalla kunnes akku loppuu. Itselläni ei ole enää mielenkiintoa alkaa puhelinta rämppäämään koska ostin juuri iPhone 4:n tilalle. Näytön lasi siis rikki ylhäältä. Kosketusnäyttö pelaa ihan normaalisti vaikka yläreunassa onkin hieman epätasaisuutta
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Home-näppäin on myös rikki, olen tutkinut asian ja kyse on toisen kosketuspinnan murtumisesta näppäimessä. Homma hoituu näppäimen vaihdolla. Muutenkin puhelin on elämää nähnyt, takapuolella on USB-liittimen juuresta lähtevä parin sentin halkeama(ei kovinkaan näkyvä mutta on kuitenkin). Mutta tiivistettynä, jollekkin joka jaksaa rämpätä ja vaihtaa lasin sekä home-napin ja vielä saattaa puhelimen pois ikävästä jumitilastaan, tässä on puhelin vielä vuosikymmeniksi.
Puhelin on konkreettisesti nähtävillä ja noudettavissa Limingassa, 20 km Oulusta etelän suuntaan. Itse en ole yleensä arkisin paikalla koska suoritan varusmiespalvelustani tällä hetkellä Haminassa. Puhelimen tuonti Haminaan onnistuu myös mikäli joku haluaa sen sieltä tulla noutamaan (olettaen että sattuu olemaan iltavapaata). Toimitustapana siis nouto tai posti. Myyntipakkaukseen sisältyy itse puhelin, laturin johto ja laatikko. Muu tavara on käytössä tuhoutunut/joutunut kadotukseen.
Hintaa on vähän vaikea arvioida mutta HooPee olkoon 150€. Tarjotkaa!