Perun puheeni sivistymättömyydestä, ainakin hateyn kohdalla.hatey kirjoitti:Mässytin puolukkapuuroa ja maitoa... omommommommooo
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viesti Kirjoittaja Erño »
Perun puheeni sivistymättömyydestä, ainakin hateyn kohdalla.hatey kirjoitti:Mässytin puolukkapuuroa ja maitoa... omommommommooo
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Tont_za »
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
hatey kirjoitti:Keskellä yötä?
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Muista myös jutella niille. Itse aina juttelen aseille, kun putsaan niitä.Aperture kirjoitti:Öljysin kiväärit. Haulikko hoitoon hetken kuluttua.
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Viesti Kirjoittaja Aries »
Väärin.hatey kirjoitti:Muista myös jutella niille. Itse aina juttelen aseille, kun putsaan niitä.Aperture kirjoitti:Öljysin kiväärit. Haulikko hoitoon hetken kuluttua.
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja Aries »
Vaan mikä on joulu?kallekilponen kirjoitti:Ripustin jouluvaloja ikkunoihin. Kummasti tulee jouluisempi tunnelma.
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Muinaista perua oleva juhla, jota nykyaikana vietetään syömällä itsensä tilaan, jossa ei pääse tuolilta nousemaan.hatey kirjoitti:Vaan mikä on joulu?kallekilponen kirjoitti:Ripustin jouluvaloja ikkunoihin. Kummasti tulee jouluisempi tunnelma.
terveiset yksinäisyyden katkeroittamalta joulukieltovyöhykkeeltä.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja ptkmit »
Amahan kielsi muistamasta sitä.Anniel kirjoitti:Muistelin yhtä vanhaa pipariaiheista ketjua
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Muistelen piparia ja ketjuja...Anniel kirjoitti:Muistelin yhtä vanhaa pipariaiheista ketjua
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Ei se mua kauli 8)ptkmit kirjoitti:Amahan kielsi muistamasta sitä.Anniel kirjoitti:Muistelin yhtä vanhaa pipariaiheista ketjua