Olen Viikinki, olen Lóðurr:in inkarnaatio.darthmother kirjoitti:Ruåtsalainen?

Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja dem0 »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Painu baariin litkimään.hatey kirjoitti:Retkuilu sumujen saarilla jatkuu, nyt lasissa on hieman sameahkoa filtteröimätöntä Laphroaigin Cask Strength:tiä.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Taitaa olla niin, että tuollaiset hienot blondit eivät viihdy rahvaan kanssa samoissa juomingeissa?hatey kirjoitti:Minähän en mihnä baareihin mene, siel on pelkkiä juoppoja ja karsee röökinkäry.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja DishDuck »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Humallun viinistä.Erño kirjoitti:Minä taas olen mielivaltainen.... tai siis vahvamielinen. En alistu viinan tahtoon.
Juon maitoa, olen siis cool. 8)
Viesti Kirjoittaja heilei »
Humallun aiPädistä.arttula kirjoitti:Humallun viinistä.Erño kirjoitti:Minä taas olen mielivaltainen.... tai siis vahvamielinen. En alistu viinan tahtoon.
Juon maitoa, olen siis cool. 8)
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
oonil... ?Jone kirjoitti:makar....
Viesti Kirjoittaja Jone »
en mie uskalla sanoo sitä. viimeks ku sanoin ni koko foorumi hurahti viikoksi sen äärelleTauvo kirjoitti:oonil... ?Jone kirjoitti:makar....
Jos siinä on makaryyniä, jauhelihaa, kananmunaa, kermaa ja mausteita, ja jos se valmistetaan uunissa, niin älä sano. Kuvottaa jo ajatuskin siitä, että saatan olla oikeassa.Jone kirjoitti:en mie uskalla sanoo sitä. viimeks ku sanoin ni koko foorumi hurahti viikoksi sen äärelleTauvo kirjoitti:oonil... ?Jone kirjoitti:makar....
Viesti Kirjoittaja ipot »
Black Eyed Peas on. Ja kaikki misson Fergie. Yöks.ipot kirjoitti:Kuuntelen Black Eyed Peasin uutta levya. Hirveetä jumputusroskaa
Viesti Kirjoittaja ipot »
Ei oo vanhat levyt niin huonoja (paitsi tuo the E.N.D.)Erño kirjoitti:Black Eyed Peas on. Ja kaikki misson Fergie. Yöks.ipot kirjoitti:Kuuntelen Black Eyed Peasin uutta levya. Hirveetä jumputusroskaa
Ollaanko yhtä mieltä siitä, että ollaan eri mieltä tässä asiassa?ipot kirjoitti:Ei oo vanhat levyt niin huonoja (paitsi tuo the E.N.D.)Erño kirjoitti:Black Eyed Peas on. Ja kaikki misson Fergie. Yöks.ipot kirjoitti:Kuuntelen Black Eyed Peasin uutta levya. Hirveetä jumputusroskaa