Sain juuri iPhone 3G:n käyttööni ja synkronoin sinne oman iTunes kirjastoni. Äänenlaatu tuotti kuitenkin ikävän yllätyksen verrattuna aiemmin käytössä olleeseen ipod classiciin. Voiko tällainen ero olla mahdollinen vai onko se vain korvieni välissä?

Viesti Kirjoittaja mouthful »
Viesti Kirjoittaja kilpikonna »
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Viesti Kirjoittaja jukjuv »
Ai... ??? Minulla on iPod Touch ensimmäinen versio ja ei ole ollut valitettavaa äänenlaadussa ja kuulokkeina minulla on Koss Porta Pro ja Senheiser px100 (näitä käytän enimmäkseen).gramdel kirjoitti:Touchissa ja iphonessa (minulla 3g) on aika kehno äänenlaatu verrattuna classiciin. Kuule hiukan heikommillakin kuulokkeilla.
/---
ap
Viesti Kirjoittaja mouthful »
Viesti Kirjoittaja Teemuz »
Jep, jotenkin kuulostaa "metalliselta" tai just "tilavampi" ääni iPhone 4:ssa :)mouthful kirjoitti:Joo mielestäni Classicin ja iPhone 3gn välillä on etenkin bassossa selvä ero! Mutta nyt kun päivitin iPhone 4 niin (ainakin tuntuu) että äänenkaatu olis parantunut aika paljonkin. Enemmän sellasta tilan tunnetta äänessä!
Viesti Kirjoittaja jukjuv »
Itse en ole huomannut mitään eroa 3GS ja 4 välillä. Olen huomannut kyllä sen, että kun mulla on 2- touchia 1g ja 2g 1kpl Nano 2g ja 1- sufle (se puikkomainen ääniohjattava), niin iPhoneissa on parempi tai siis tehokkaampi vahvistin, eli Shenheiser PX100 toimii paremmin iPhonessa.Teemuz kirjoitti:Jep, jotenkin kuulostaa "metalliselta" tai just "tilavampi" ääni iPhone 4:ssamouthful kirjoitti:Joo mielestäni Classicin ja iPhone 3gn välillä on etenkin bassossa selvä ero! Mutta nyt kun päivitin iPhone 4 niin (ainakin tuntuu) että äänenkaatu olis parantunut aika paljonkin. Enemmän sellasta tilan tunnetta äänessä!
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”