Jumaleissön! Hesarissa juttu Jobsista ja Macista!? Mihin tämä maailma on oikein menossa ? Ja Homppu ja omenamehukin mainitaan! Kohta tää foorumi on täynnä töllisteleviä pc-turisteja Ei vaan, hieno homma, valistus leviää
'Pessimisti saattaa loppujen lopuksi olla oikeassa mutta optimistilla on ollut sillä välin pirun hauskaa'
No niinpä. Mutta eivätkö Applen käyttäjät ole normaaleja ihmisiä:
"Samalla fanit ovat kaikkien yli-innokkaiden ihmisten tapaan todella rasittavia. Vaikka Applen tuotteet ovat helppokäyttöisyydessään täysin omaa luokkaansa, pelkkien superlatiivien viljely piirilevykasasta puhuttaessa aiheuttaa normaalissa ihmisessä hylkimisreaktioita."
MacAntti kirjoitti:"Samalla fanit ovat kaikkien yli-innokkaiden ihmisten tapaan todella rasittavia. Vaikka Applen tuotteet ovat helppokäyttöisyydessään täysin omaa luokkaansa, pelkkien superlatiivien viljely piirilevykasasta puhuttaessa aiheuttaa normaalissa ihmisessä hylkimisreaktioita."
Oliko tuo siellä jutussa? Täytyy pistää tuo homma oikein seinälle.
"Most men complacently accept 'knowledge' as 'truth'. They are sheep, ruled by fear."
-Sydney Losstarot
MacAntti kirjoitti:"Samalla fanit ovat kaikkien yli-innokkaiden ihmisten tapaan todella rasittavia. Vaikka Applen tuotteet ovat helppokäyttöisyydessään täysin omaa luokkaansa, pelkkien superlatiivien viljely piirilevykasasta puhuttaessa aiheuttaa normaalissa ihmisessä hylkimisreaktioita."
no peijjoona, mä kerkesin jo ihmetellä että missä tän päivän lehti viipyy mutta sitten ku soitin sinne ni ne sano että tilaus on päättyny eilen. pah, osupa huonoon aikaan..
ei kellään ois scanneria?
Hesari kirjoitti:"Samalla fanit ovat kaikkien yli-innokkaiden ihmisten tapaan todella rasittavia. Vaikka Applen tuotteet ovat helppokäyttöisyydessään täysin omaa luokkaansa, pelkkien superlatiivien viljely piirilevykasasta puhuttaessa aiheuttaa normaalissa ihmisessä hylkimisreaktioita."
Heh... Normaali-ihmisessä ei niinkään, mutta PC-fanaatikossa kyllä. Olen joskus itse kasvissyöjä-ei-automiehenä kuunnellut jonkun jenkkiautointoilua, eikä se ärsytä läheskään niinkuin se, kun joku tolkuttaa liharuokien ihanuutta - niinkuin en tietäisi miltä makkara (tai hyvin paistettu sisäfilepihvi punaviinikastikkeella) maistuu. Vastareaktio syntyy siitä kun omat kokemukset ja johtopäätökset kyseenalaistetaan (vaikka hehkutettu vaihtoehto ei edes olisi tuttu). Vai mitä olisitte mieltä jos sanoisin teille, että Suomi on p***a maa, Briteissä on sitten asiat hyvin, ihmiset kohteliaita ja älykkäitä ja ruoka hyvää? Aivan niin.
Tähän muuten täytyy sanoa, että yhteenkään umpisilmä-Mac-fanaatikkoon en ole tosielämässä törmännyt. Tältä palstalla heitä varmaan löytyy - tuskin kyseessä on taruolento? Mac-mollaaja-PC-fanaatikkoihin olen kyllä törmännyt usein, ja juuri kellään heistä ei Maceistä ole omakohtaisia käyttökokemuksia ollut.
Tähän muuten täytyy sanoa, että yhteenkään umpisilmä-Mac-fanaatikkoon en ole tosielämässä törmännyt. Tältä palstalla heitä varmaan löytyy - tuskin kyseessä on taruolento? Mac-mollaaja-PC-fanaatikkoihin olen kyllä törmännyt usein, ja juuri kellään heistä ei Maceistä ole omakohtaisia käyttökokemuksia ollut.
Talousosan etusivulta alkaa. Mitään uuttahan tuokaan artikkeli ei tuonut kenellekään, mutta kaipa vanhan sanonnan mukaan "Any publicity is good publicity"
SE/30, LC, iMac 233, Mini G4, MBP 2,2Ghz 15" | iPod Photo 60Gig, Nano 1st. gen.
Olisko parempi olla hiljakseen vaan. Pysyy virustehtailijatkin kauempana. Enkä menisi kehuskelemaan ainakaan tuotannon tasaisuudella. Toisessa koneessa kaikki toimii, toisessa ei mikään. Joku näyttö kuumenee joku ei ja kaikki samaa mallia ja ikää. Ainakin laadunvalvonnassa olisi parantamisen varaa vaikka nyt sitten kuinka ollaan "jumalaisen" platformin käyttäjiä. Soisi vähän realismia tähänkin ketjuun. Ei silti en pc:tä huoli vaikka mikä olisi.
Toivottavasti vain ei Erkkobladet joudu tuosta hyvästä hra Jobsin boikottiin erään kustantamon tavoin kun erehtyi lähestymään miehen hekilökuvaa jopa pikkuisen kriittisellä otteella..
Ei kait kukaan niistä pelkistä piirilevyistä meuhkaa. Softan ja raudan toimiva yhteenliittymä, innovaatioita ja tyyliä. Se on jo rummuttamisen arvoista...
Muffe kirjoitti:Mikä sivu? En löytäny, vaik kävin 2 kertaa läpi.
Sulta on todellakin puuttunut E-osio kokonaan, ei tuota muuten olis voinut missata. Oli kuitenkin kokosivun juttu ja varmaan puolen sivun kokoinen "ompun kuva" siinä muutoinkin
Tuli löydettyä jo aikasemmin, kun mä en sitä lehteä yleensä lue läpi, joskus vaan plärään, jos oon kuullu jostain jutusta. Pläräsin liian nopeesti läpi.
Onko nyt todellakin näin et huomenna esitellään puhelin. Näin jutussa ainakin oli. Onko jollain "tiedossa" jo jotain millainen luuri on tulossa. Mielenkiintoista!
g5, powerbook, mbp, macpro, 20cinema,23cinema yms ja 1 usb johto
Monet ovat veikkailleet puhelimen julkaisua. Itse en oikein (täysin huhuja seuraamattomana) moiseen jaksa uskoa. Puhelinmarkkinat ovat kuitenkin äärimmäisen kilpailtu sektori, jolla tuskin edes iPodin menestys siivittää kovinkaan pitkälle. Vaikka mobiililaitteet Applellakin ovat lisänneet markkinaosuuttaan, on kännyvalmistus kuitenkin melko kaukana omenayhtiön ydinosaamisesta. Ameriikkalaisten huomennahan senkin sitten tietää. Toivottavasti olen väärässä, Apple-luurin ostan heti kun sellaisen Suomeen saa.
SE/30, LC, iMac 233, Mini G4, MBP 2,2Ghz 15" | iPod Photo 60Gig, Nano 1st. gen.
Toivon kyllä minäkin että luuri olisi hyvä.. En jaksa innostua siitä että puhelin on niin täyteen ahdettu turhaa kilkettä, joka ei kuitenkaan ole kunnolla synkattavissa mäkkiin.
Lisäksi puhelimen käytettävyys, koko, näyttö, näppis yms ovat niin ankeita väistämättä. Odotan todella innolla! Ikäloppu kommunikaattorini alkaakin sopivasti hajoamaan!
g5, powerbook, mbp, macpro, 20cinema,23cinema yms ja 1 usb johto
Joko sieltä tulee killeripuhelin jossa on uusia ennennäkemättömiä juttuja tai sitten apple antaa motorolan tehdä ekan version markkinoille ja sitten tekevät yksin oman version jossa on korjattu mahdolliset lastentaudit.
'Pessimisti saattaa loppujen lopuksi olla oikeassa mutta optimistilla on ollut sillä välin pirun hauskaa'