Pääsin uudelle sataluvulle
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja richidi »
Katos piru... Taitaa olla Housessa se kausi IIIIII menossa.richidi kirjoitti:Se on vitoskausi Dexteristä.
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Peitsamo kirjoitti:hitsinpitsi, Tanjan maitokannut jaksavat aina yllättää positiivisesti vuosi toisensa jälkeen
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Ne, sen ensimmäisen on ollu mun mielestä aika samanlaisia koko uran ajan...Jamac kirjoitti:Tar…Tanjan…
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Peitsamo kirjoitti:Tämä on vakavasti otettava asia. Hehkutan aina hiljaa mielessäni, kun näen tai kokeilen mieleisiä maitokannuja tai peräsimiä
Viesti Kirjoittaja jackdanieels »
Viesti Kirjoittaja Tont_za »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Jos kerran tarkoituksella haluat kärsiä, eikö olisi syytä mennä suoraan vuodatustopickin puolelle.Peitsamo kirjoitti:Voi saakutti kiroviltteri ku se pilaa kaikki jutut![]()
Joo ja en poista sitä asetuksista...
Viesti Kirjoittaja Aries »
Kysäistäänpä tästä, kun tietämystä ilmeisesti on.Tont_za kirjoitti:WD My Book Studio Edition II (FW800, RAID 1) on ihan järkyttävän nopea verrattuna ikivanhaan WD My Book Essential Editioniin (USB2)
Viesti Kirjoittaja Tont_za »
Oman tietämykseni mukaan tuo onnistuu, muttei kovin näppärästi. RAIDia tehtäessä molemmat ulkoiset kovalevyt pitää tyhjentää, jolloin menettäisit musiikkisi jo siinä. Jos kuitenkin saisit musiikkisi jonnekin toiselle kovalevylle säilöön siksi aikaa kun teet RAID-pakkaa, saisit Raid 1 -systeemin tehtyä. Kyseessä olisi kuitenkin softapohjainen RAID, joka kuormittaisi tietokoneen prosessoria huomattavasti enemmän kuin minulla käytössä oleva rautapohjainen (kotelossa oma RAID-ohjain) RAID. Oma tietämykseni ei ulotu niin pitkälle, että tietäisin, olisiko RAIDista sinulle enemmän hyötyä kuin haittaa. Helpommalla kuitenkin pääsisit kun hommaisit toisen 1Tb:n ulkoisen kovalevyn ja laittaisit koneen tekemään sinne varmuuskopioita tuosta vanhasta kovalevystä.Aries kirjoitti: Kysäistäänpä tästä, kun tietämystä ilmeisesti on.
Itsellä on mediasoittimena mini + Lacien 1Tb levy musiikille. Nyt on kuitenkin ruvennut pelottamaan, että jos tuo Lacie päästää toimintasavut pihalle niin allekirjoittaneelta on mennyt tolkuton määrä työtä hukkaan. Eli onnistuuko jotenkin näppärästi toisen ulkoisen levyn lisääminen ja sen laittaminen tuon aiemman kanssa RAID 1?
Sorry offtopic
Viesti Kirjoittaja Aries »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Lälläri..joukon petturi...Tauvo kirjoitti:Olen väsynyt! Pääsen nukkumaan... Ristiriitaisin tuntein totean, että en ole 02:00-baarissa notkumassa tänä yönä.
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Oota viis minuuttia niin sit voit hehkuttaaMarbo kirjoitti:Olin jo hekuttamassa, että huomenna on perjantai mutta Jamac toisessa ketjussa kerto, että tänään on vasta keskiviikko.