Niiin kyllästyny tohon paskaan että.
Ei enään Suurta Seikkailua!
-
Muffe
- Ylläpitäjä
Ei enään Suurta Seikkailua!
Viesti Kirjoittaja Muffe »
Niiin kyllästyny tohon paskaan että.
-
casq
Re: Ei enään Suurta Seikkailua!
Viesti Kirjoittaja casq »
-
kallekilponen
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
-
MacFinn
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Eikös katsojalukujen lasku riitä pudottamaan tuota?
-
kallekilponen
-
Muffe
- Ylläpitäjä
-
Redwoodox
Viesti Kirjoittaja Redwoodox »
kansa ja kilpailijat sanoo eiMuffe kirjoitti:Mielipidekysymyshän toi on.
-
tBa
Viesti Kirjoittaja tBa »
iPod Touch 16GB
-
casq
ajassa "taaksepäin" 1880-luvun Montanaan uudisasukkaiksi, katsotaan miten nykyajan jenkit pärjää tollaisessa. Sarjassa pyritään mahdollisimman realistiseen sen ajan kuvaan ja niiden pitää selvitä siellä oliko se nyt 5kk.
Koko paketti sisältyy mukaan: itse rakennettava asumukset, muokkaa maat ja hankkii elannon.
Katsoin ensimmäisen jakson ja vaikka noihin perheisiin mahtuu mukaan pari sellaista henkilöä jotka voisivat olla jossain tusina reality sarjassa niin kaiken kaikkiaan positiivinen yllätys, tuntuu varsin "aidolta" tuo juttu eikä sellaista teatraalisuutta ole havaittavissa ja ne ärsyttävät hahmot tuntuvat ns.aidosti kusipäiltä. Olisi minua jenkkinä hävettänyt kun siellä aikuinen nainen itki kuinka rumalta hän näytti ilman meikkiä (kuulemma teki niin pahaa että pidätteli koko päivän itkua), näkee kuinka turhamaisia osa nykyajan ihmisistä jo on. Mitä korkeampi elintaso sitä turhamaisemmaksi ihmiset tulevat, suomessakin on tätä havaittavissa joskin ei läheskään samassa mittakaavassa. Niin ja ne saakutti teinit jotka yritti salakuljettaa meikkiä sinne, siis ei ihminen voi olla oikeasti noin säälittävä. Ei sen puoleen miehistä löytyy yksi aito jenkkiläinen asehullu joka jo uhkas ampua naapurin koiran, tästä tulee mielenkiintoista..
Telkku.com
Kolme aikamme amerikkalaisperhettä lähtee aikamatkalle 1880-luvun Montanaan. Heidän on rakennettava asumukset, muokattava maata ja hankittava elantonsa uudisasukkaiden tapaan. Osa 2/6: Luvattu maa. Tuotanto Channel 4. Stereo.
edit.
Jaa vai on siellä kilpailijat lähdössä kisasta pois, tuo oli minulle yllätys.
Jos tuollaiseen mukaan joskus lähtisin niin loppuun asti sata lasissa
painaisin, turha tollaiseen edes lähteä kokeilemaan jos vähänkin epäilee ettei jaksa olla tuolla.
Ja tuo katsojalukujen vähentyminen tuli meikäläiselle kanssa yllätyksenä, siellä on sentään parempi teema kuin koskaan. Ehkä se vaan on tylsää, olen vain katsonut pari jaksoa, yleensä 90% ajasta minulla on parempaa tekemistä.
-
MoonMac
Viesti Kirjoittaja MoonMac »
(tunnustan se olin minä joka sen sinne ilmoitti
-
Forsteiner
Viesti Kirjoittaja Forsteiner »
-
Redwoodox
Viesti Kirjoittaja Redwoodox »
eikö nelonen saa kumminkin mainoksista rahansa ?Forsteiner kirjoitti:Ihmeellistä, että MTV3:n ohjelmat on jotenkin kotikutoisemman tuntuisia, kuin esim. Nelosen. Vaikka en Suomen Robinsonia katsonutkaan, tuli Nelosen satsauksesta tunne, että katsojille halutaan oikeasti tarjota jotain tv-lupamaksun vastinetta.
-
Rewes
Viesti Kirjoittaja Rewes »
Aivan. Robinsonissa oli sentään yritystä (en tosin erityisemmin seurannut).Forsteiner kirjoitti:Ihmeellistä, että MTV3:n ohjelmat on jotenkin kotikutoisemman tuntuisia, kuin esim. Nelosen. Vaikka en Suomen Robinsonia katsonutkaan, tuli Nelosen satsauksesta tunne, että katsojille halutaan oikeasti tarjota jotain tv-lupamaksun vastinetta. Suuressa Seikkailussa kilpailijoita juoksutetaan takahikiän metsissä, nollabudjetilla. Suomessa on niin vähän kanavia, että vaikka pistäisi Heikki Hietamiehen vitsailemaan estradille, keräisi se riittävästi katsojia, mainostajien tyytyväisinä pitämiseksi. Ei kai ne vaan tee ohjelmia laskukoneella? Laskevat, että minimi tuotantobudjetilla mahdollisimman paljon mainostajia = maksimaalinen tulos.
-
casq
Niin ja en nyt tiedä.. taidan olla vähemmistössä mutta mieluummin kotikutoinen kuin ylituotettu, ainakin itse olen vähän tälläisen maanläheisemmän meiningin puolesta, se ei tarkoita samaa kuin huono, ja arvostan kyllä hyvin tuotettuja asioita kunhan ei tosiaan ole ylituotettu hengetön teos. Jo se että kuvittelenkin suomalaisen survivorin joka on käytetty jenkki-kopiokoneen läpi pelottaa.
Robinsonia seurasin todella vähän.. ainoa reality kisa sarja jota jaksoin edes vähän katsoa oli Saari, siinä oli yksi aika hmm.. no symppis on vähän väärä sana mutta en heti parempaa keksi joukkue joka sai oman mielenkiinnon heräämään, niillä pelasi tiimityö hyvin yhteen ja oli sellaista hyvää aitoa ryhmätyö henkeä. En millään voi muistaa nimiä.. mutta sitten kun se joukkue voittajana muistaakseni poistui en sitäkään enää niin aktiivisesti katsonut.
-
spiidi78
Viesti Kirjoittaja spiidi78 »
No joku 1000 Finpanelia ei kyllä riitä varmaan todisteeks ohjelman huonoudesta[:P]MacFinn kirjoitti:Eikös katsojalukujen lasku riitä pudottamaan tuota?
Vai millä muulla ne laskee sitten ne..
-
matteus/2
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Robinsonin ja SS:n ero johtuu siitä että Robinsonin kuvauspaikoilla kuvataan ainakin myös Ruotsin Robinson. Sama tuotantoryhmä, samat lavasteet, samat tehtävät joten Nelosen ei tarvitse kustantaa lystistä kuin max. puolet.Forsteiner kirjoitti:Ihmeellistä, että MTV3:n ohjelmat on jotenkin kotikutoisemman tuntuisia, kuin esim. Nelosen. Vaikka en Suomen Robinsonia katsonutkaan, tuli Nelosen satsauksesta tunne, että katsojille halutaan oikeasti tarjota jotain tv-lupamaksun vastinetta. Suuressa Seikkailussa kilpailijoita juoksutetaan takahikiän metsissä, nollabudjetilla. Suomessa on niin vähän kanavia, että vaikka pistäisi Heikki Hietamiehen vitsailemaan estradille, keräisi se riittävästi katsojia, mainostajien tyytyväisinä pitämiseksi. Ei kai ne vaan tee ohjelmia laskukoneella? Laskevat, että minimi tuotantobudjetilla mahdollisimman paljon mainostajia = maksimaalinen tulos.
-
kallekilponen
...TV-yhtiöt yrittävät parhaansa mukaan alentaa kustannuksia, ja kasvattaa katsojalukuja.
Ensin keksittiin Sit-Comit, eli edulliset näyttelijät, ja aina samat lavasteet...no sitten kun niidenkin näyttelijät alkoivat korottaa palkkioitaan, joku keksi että mitä jos hankitaan näyttelijöitä palkatta tekemällä ns. "Tosi-TV"-ohjelmia...[|-)]
-
casq
Kenties lisää kauniita ja rohkeita? Tai vielä parempaa.. SALKKAREITA!
Ei sillä väliä vaikka yksi "inhokki" ohjelma saadaankin tiputettua pois.. sillä voitetaan taistelu mutta ei sotaa, hädin tuskin pintaa raapastaan tälläisellä.
Ajanhukkaa sanon minä.. tilalle tulee ihan varmana jotain yhtä laadukasta, ja sitten alkaa koko peli alusta.
Damn straight.. pari postia alempana oli vielä toinen fiksu pointti aiheesta.Näkökulma-foorumi kirjoitti: Toisaalta tässä saattaa taustalla olla myös huoli suomalaisten älyllisestä tasosta.
Mutta jos minä kieltäisin kaiken roskan, niin sitten joku jästipää kieltäisi minulta
Muumit, Brittihuumorin ja torstain maailman elokuvat. Tämä on hirveä ristiriitaa,
sillä sitä mitä minä inhoan joku rakastaa ja sitä mitä minä rakastan joku inhoaa.
Meinasin laittaa nimen adressiin, mutta hillitsin kuitenkin itseni.
Kyllä suomessa on sellaisia asioita joista kannattaa oikeasti adressi pistää ja sitten on näitä joista turhamaiset elitistit älähtää.. viihdettä kaikille.
-
Forsteiner
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka