No ainakin siksi kun mulla on vain Mac-kannettavia jotka vaatisivat tuon lisäsoftan.Jukava kirjoitti: Et tarvitse lisäsoftaa, muuta kuin Macilla jolle ei ole tukea tuolle Androidin omalle USB tetherille.
Selitä minulle miksi tämä:
1. Laite kiinni USB:hen (latausta varten)
2. Hotspot päälle (samasta valikosta kuin USB tether, jos eka kerta niin määrittele salasanat yms.)
3. WLAN päälle koneelta (ja kytkeminen verkkoon jos eka kerta/jos ei ole määritelty automaattiseksi)
4. -> Nettiin
On helpompaa kuin
1. Laite kiinni USB:hen (latausta ja yhteyttä varten)
2. USB tether päälle (samasa valikosta kuin Hotspot)
3. -> Nettiin
Saman voi katsoa käytännössä:
http://www.youtube.com/watch?v=Eg43b3vW30s
ZTE Blade!
-
Re: ZTE Blade!
Viesti Kirjoittaja crk1 »
-
Viesti Kirjoittaja luu5 »
Vanhaan Telen liittymään tuo onnistui ilman tuskaa. Mutta että kokonaan ilman liittymää, niin ei taida onnistua.Pystäri kirjoitti:Mutta ei taida sitten kuitenkaan olla sille liiemmin käyttöä. Toisaalta ymmärsin myös että soneran/telefionlandin puhelimiin täytyy ottaa joku liittymä mukaan että ei sitä sillä 4e/kk saa kaupasta ulos, tai sitten ymmärsin väärin...
-
Viesti Kirjoittaja cyperbob »
-
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
-
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
Siis jos minulla on nyt Saunalahden Norppa+ ja siinä Mobiililaajakaista Nopsa, niin voinko silti vaihtaa tuohon pakettiin? Tuohan olisikin todellinen win-win… Saisin liittymän kuukausimaksut puolella hinnalla ja pääsisin tutustumaan Androidiin ilmaiseksi.Macco kirjoitti:Eipä tuon hankkimista tarvinnut edes harkita. Marssin äsken Elisa Shopitiin, ja vaihdoin nykyisen liittymän tuohon pakettiin. Näppärää kun olin jo Saunalahden asiakas; ei plankettien täyttelyä tai (ilmeisesti) uuden kortin kortin odottelua.
Muoks: Tilasin ja noinpa se taisi juuri mennä.
-
Viesti Kirjoittaja Panda. »
Sama homma tuli tehtyä ja samat ominaisuudet liittymässä oli etukäteen.tuomas92 kirjoitti:Siis jos minulla on nyt Saunalahden Norppa+ ja siinä Mobiililaajakaista Nopsa, niin voinko silti vaihtaa tuohon pakettiin? Tuohan olisikin todellinen win-win… Saisin liittymän kuukausimaksut puolella hinnalla ja pääsisin tutustumaan Androidiin ilmaiseksi.Macco kirjoitti:Eipä tuon hankkimista tarvinnut edes harkita. Marssin äsken Elisa Shopitiin, ja vaihdoin nykyisen liittymän tuohon pakettiin. Näppärää kun olin jo Saunalahden asiakas; ei plankettien täyttelyä tai (ilmeisesti) uuden kortin kortin odottelua.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Toimiko tuo, vaikka olisi ollut tietyn ajan voimassa oleva aiempi soppari (ilman puhelinta) ?Panda. kirjoitti:Sama homma tuli tehtyä ja samat ominaisuudet liittymässä oli etukäteen.tuomas92 kirjoitti:[
Siis jos minulla on nyt Saunalahden Norppa+ ja siinä Mobiililaajakaista Nopsa, niin voinko silti vaihtaa tuohon pakettiin? Tuohan olisikin todellinen win-win… Saisin liittymän kuukausimaksut puolella hinnalla ja pääsisin tutustumaan Androidiin ilmaiseksi.
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Nyt ei kyllä ihan ymmärrä mitä hait takaa? Mulla ei tossa ainaskaan mitään määräaikaisia itsella Saunalahden kanssa ollutkaan, niin en osaa ottaa kantaa.amanita kirjoitti:Toimiko tuo, vaikka olisi ollut tietyn ajan voimassa oleva aiempi soppari (ilman puhelinta) ?Panda. kirjoitti:Sama homma tuli tehtyä ja samat ominaisuudet liittymässä oli etukäteen.tuomas92 kirjoitti:[
Siis jos minulla on nyt Saunalahden Norppa+ ja siinä Mobiililaajakaista Nopsa, niin voinko silti vaihtaa tuohon pakettiin? Tuohan olisikin todellinen win-win… Saisin liittymän kuukausimaksut puolella hinnalla ja pääsisin tutustumaan Androidiin ilmaiseksi.
-
- Ylläpitäjä
Minulla on vuoden diili nykyisen sopimuksen suhteen, on vaikea uskoa, että se voitaisiin muuttaa tälle puolta halvemmalle. Case closed.Panda. kirjoitti: Nyt ei kyllä ihan ymmärrä mitä hait takaa? Mulla ei tossa ainaskaan mitään määräaikaisia itsella Saunalahden kanssa ollutkaan, niin en osaa ottaa kantaa.
-
Viesti Kirjoittaja luu5 »
Ehkä ensivuonna tilanne on toinen?!amanita kirjoitti:Minulla on vuoden diili nykyisen sopimuksen suhteen, on vaikea uskoa, että se voitaisiin muuttaa tälle puolta halvemmalle. Case closed.Panda. kirjoitti: Nyt ei kyllä ihan ymmärrä mitä hait takaa? Mulla ei tossa ainaskaan mitään määräaikaisia itsella Saunalahden kanssa ollutkaan, niin en osaa ottaa kantaa.
-
- Ylläpitäjä
Tilasin tuon joka tapauksessa, iPad siintää himokentässä vahvana, ei sitten tarvitse repiä SIM-korttiä iPhonesta.luu5 kirjoitti:Ehkä ensivuonna tilanne on toinen?!amanita kirjoitti: Minulla on vuoden diili nykyisen sopimuksen suhteen, on vaikea uskoa, että se voitaisiin muuttaa tälle puolta halvemmalle. Case closed.
-
Viesti Kirjoittaja atheos »

http://irc.fi/atheos • http://www.mikseri.net/user/atheos
-
Viesti Kirjoittaja Pis »
Missä sulla lukee "Tilauksessa"? Mä tilasin myös viime viikolla (ma tai ti) eikä oma.saunalahdessa näy yhtikäs mitään.atheos kirjoitti:Pitihän tuollainen itsekin tilata viime viikolla että pääsee Androidiakin räpläämään. Ja tietty kokeilee kuinka solmuun tuollaisen saa kun oikein yrittääMutta onkos porukka jo saanut noita netistä tilattuja? Itse tilasin jo torstaina ja edelleen näyttää olevan status "Tilauksessa" vaikka nettikauppa sanoo saldoksi "Saatavilla nopeimmille" (tilatessa sanoi "Lisää tulossa").
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
-
- Ylläpitäjä
Minulla lukee myös tilauksessa, näkyi kun klikkasin auki vasemmalta sivuvalikosta kohdan Sopimukset.Pis kirjoitti:Missä sulla lukee "Tilauksessa"? Mä tilasin myös viime viikolla (ma tai ti) eikä oma.saunalahdessa näy yhtikäs mitään.atheos kirjoitti:Pitihän tuollainen itsekin tilata viime viikolla että pääsee Androidiakin räpläämään. Ja tietty kokeilee kuinka solmuun tuollaisen saa kun oikein yrittääMutta onkos porukka jo saanut noita netistä tilattuja? Itse tilasin jo torstaina ja edelleen näyttää olevan status "Tilauksessa" vaikka nettikauppa sanoo saldoksi "Saatavilla nopeimmille" (tilatessa sanoi "Lisää tulossa").
-
Viesti Kirjoittaja Pis »
Mulla on vaan vanhat käytössä olevat sopimukset siellä eikä mitään tästä tulevasta. Liekö sillä vaikutusta että vanha liittymäni vain vaihtuu kampanjaliittymään kunhan uusi puhelin tulee enkä siis ottanut uutta liittymää bladen kanssa. Tänään tuli tilausvahvistus postissa eli ainakin on mennyt perille saakka tilaus.amanita kirjoitti:Minulla lukee myös tilauksessa, näkyi kun klikkasin auki vasemmalta sivuvalikosta kohdan Sopimukset.Pis kirjoitti:Missä sulla lukee "Tilauksessa"? Mä tilasin myös viime viikolla (ma tai ti) eikä oma.saunalahdessa näy yhtikäs mitään.atheos kirjoitti:Pitihän tuollainen itsekin tilata viime viikolla että pääsee Androidiakin räpläämään. Ja tietty kokeilee kuinka solmuun tuollaisen saa kun oikein yrittääMutta onkos porukka jo saanut noita netistä tilattuja? Itse tilasin jo torstaina ja edelleen näyttää olevan status "Tilauksessa" vaikka nettikauppa sanoo saldoksi "Saatavilla nopeimmille" (tilatessa sanoi "Lisää tulossa").
-
Viesti Kirjoittaja atheos »
http://irc.fi/atheos • http://www.mikseri.net/user/atheos
-
-
Viesti Kirjoittaja Pystäri »
Samalla kysyin (eilen siis) sitä Huawei U8800 mutta myyjä ei ollut kuullutkaan sellaisesta, heh, vaikka viikolla 49 on luvattu tulemaksi Elisashopiteihin. Voi olla että loppujen lopuksi sitten otankin Huawein... pitänee käydä loppuviikosta vielä kärkkymässä.
-
-
Viesti Kirjoittaja darkerstill »
-
Viesti Kirjoittaja Pis »
-
Kiitos, eiköhän tuo tilaus sitten ole perille mennyt.Pis kirjoitti:Mä tilasin viime viikon tiistaina eikä tullut mitään vahvistusta s-postii, tekstarilla tai oma.saunalahteen. Kävin saman päivän aikana elisashopitissa varmistamassa että meni perille. Sanoivat että kyllä järjestelmässä joku puhelintilaus on. Tällä viikolla tuli postitse tilausvahvistus mutta oma.saunalahdessa ei näy mitään.
-
Mielenkiinnosta, olikos sulla jo ennestään Saunalahdelta numero johon ton otit, vai avasitko uuden/siirsit muualta?darkerstill kirjoitti:tuomas92, Tilasin eilen ja sähköpostivahvistus tuli melkein samantien, Oma Saunalahti -sivuilla näkyy myös. Kannattanee ottaa yhteyttä jos ei vieläkään ole tullut vahvistusta.
Palaa sivulle “Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka