Vuodatustopic 2
-
Re: Vuodatustopic 2
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
http://www.youtube.com/watch?v=iZq3i94mSsQTauvo kirjoitti:Saakutan Detroit, tasoitti just kun oli 0,2 sek erää jäljellä...
-
Hmmmm. Ei aukea puhelimella. Täytynee raapia itsensä samaan tilaan tuon reilun 13,38 tuumaisen läpsyttimen kanssa.Jamac kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=iZq3i94mSsQTauvo kirjoitti:Saakutan Detroit, tasoitti just kun oli 0,2 sek erää jäljellä...
-
Heh...Jamac kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=iZq3i94mSsQTauvo kirjoitti:Saakutan Detroit, tasoitti just kun oli 0,2 sek erää jäljellä...
Mulla kaikki noitten levyt vuoteen -86 asti viinyyleinä, osa myös cd:llä. Sitten vielä pari uusinta + dvd:itä...
Pari kertaa niitä olen ollut katsomassakin viime- ja nykyisellä vuositunhannella.
Täytyy tunnustaa, että tällä kertaa osui

-
Viesti Kirjoittaja PKivireki »
Meillä niitä ei tartte päästää, varsinkin Maire loikkii omatoimisesti jatkuvasti.Erño kirjoitti:Kissan vessa ei mahdu uuniin, eikä kissoja päästetä pöydälle kuin poikkeustapauksissa.

Silloin kun haluan nauttia siikafileeni itse, alan nosteleen.
-
Viesti Kirjoittaja heilei »
Mikä saa (mahdollisesti) muuten normaalin, ehkä järkevänkin ihmisen yrittämään täydellistä näkymättömyyttä liikenteessä? Onko se jännää, hienoa, c00lia tai muuten vaan tavoiteltavaa yrittää olla tien päällä mahdollisimman huomaamaton, ja saada näin mahdollisimman moni kanssa-autoilija (tai muuten liikkuja) törmäämään itseensä? Onko se niin stanan vaikeeta pitää niitä valoja päällä kun taivaalta tulee lunta kuin Esterin peräpeilistä?

Jos Biltemassa myytäisiin autoille Harry Potter -näkymättömyysviittoja, niin nämä em. nuspäät varmaan ostaisivat yhden käyttöön ja kymmenen varalle, jotta oma kulkine varmasti näkyisi mahdollisimman huonosti liikenteessä.
Oikeesti...miksi? Bensan hinta ei nyt kelpaa selitykseksi, samalla logiikalla autosta voisi ruuvata irti myös jarrulevyt, ei nekään edistä perille pääsyä, kuluvat vaan ja kalliiksi tulee.
-
Viesti Kirjoittaja Maza »

Se maailman mullistanut Paikat-toiminto on syvältä hanurista. Ei se psk löydä mitään paikkoja, ei Googlella eikä "omista paikoista". Ja voi helevetin helevetti, kirjaimia tulee jatkuvasti kaksin kappalein, vaikka kuinka nopeasti painaisi.
...ttu, mä otan lasin calvadosta. Ison lasin.

-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Et vaan osaa.hatey kirjoitti:^Mulla meni hermot iPhotoon sillon joskus kun kokeilin ensimmäisen ja viimeisen kerran sitä. Varmasti maailman huonoin ohjelma.
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Kerpeles!darthmother kirjoitti:Et vaan osaa.hatey kirjoitti:^Mulla meni hermot iPhotoon sillon joskus kun kokeilin ensimmäisen ja viimeisen kerran sitä. Varmasti maailman huonoin ohjelma.

-
Viesti Kirjoittaja Esa66 »
Hmm, eipä tuo ole iPhoton heiniä, eihän? Nehän tulee kuvansiirtäjän kautta( jota minä käytän pelkästään) Sieltä poistin iPhoton myös käytöstäErño kirjoitti:Itse käytän iPhotoa kuvien synkronointiin ja uppaamiseen. Muuta sillä ei sitten kannata tehdäkään.
iPhone 14+
-
Mua lähinnä ketuttaa se Img Capture. Säädin sen pois käytöstä ja iPhoton ottamaan kuvat kirjastoon järjestykseen. Sieltä ne on helppo upata suoraan iPhotosta vaikka flickriin tai FaceBugiin.Esa66 kirjoitti:Hmm, eipä tuo ole iPhoton heiniä, eihän? Nehän tulee kuvansiirtäjän kautta( jota minä käytän pelkästään) Sieltä poistin iPhoton myös käytöstäErño kirjoitti:Itse käytän iPhotoa kuvien synkronointiin ja uppaamiseen. Muuta sillä ei sitten kannata tehdäkään.
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja Aries »
- auto juuttui kotimäkeen -->
- pihan kolaus
Toisaalta, dagen efterin määrä on suurin piirtein verrannollinen edellisillan hauskuuteen

-
- Ylläpitäjä
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Muista kuuluvasi etuoikeutettujen joukkoon, sinulla on töitä!Muffe kirjoitti:Huomenna seitsemäksi töihin.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Kurkista allekirjoitukseeni, jossa ilmapallo-sanan sijaan voit asettaa aika monta muutakin substantiivia.
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-

Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Se on oikein, me kun maksamme teitintelin tulot. Tai ei välttämättä, mutta nioitä ei lasketa, ne vaan lasketaan mitkä maksetaan.Erño kirjoitti:Työskentelevät veronmaksajat almuavat meitin köyhien opiskelijoiden tulot.
-
Kumpikaan ei huvittaisi.
-
-
Myös minä haluan osallistua tähän...Erño kirjoitti:Itse käytän iPhotoa kuvien synkronointiin ja uppaamiseen. Muuta sillä ei sitten kannata tehdäkään.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Itse käytän iPhotoa niin vähän kuin mahdollista, laiskuuttani lähetän mieluummin mailissa kuvan kuin alan synkronoimaan sitä kautta.
Joskus yritin tehdä kyseisellä ohjelmalla koevedoksia. Toimi kuitenkin siinäkin niin huonosti, ettei maksanut vaivaa. Lähinnä vaan halusin vaihtelua ja siihen sitä pelkästään käytänkin. Välillä sillä on ihan hauska säätää näppäilykuvia, mutta mitään en olisi menettänyt jos kyseistä ohjelmaa ei olisi ikinä keksittykään.
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
-
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Singahdin heti ääntä kohti, mutta ainoa mitä siellä näkyi oli itsekseen käynnistynyt navigaattori joka löpisi omiaan. Merdé!

-
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Hetken toivoit sen olevan l-emo...vai puhelitko itsekses?hatey kirjoitti:Äsken kuului jostain eteisen suunnasta karhealla naisen äänellä "and take me with you".![]()
Singahdin heti ääntä kohti, mutta ainoa mitä siellä näkyi oli itsekseen käynnistynyt navigaattori joka löpisi omiaan. Merdé!
-
Karhea naisen ääni... Hmmm... Mmmmmmmmdarthmother kirjoitti:Hetken toivoit sen olevan l-emo...vai puhelitko itsekses?hatey kirjoitti:Äsken kuului jostain eteisen suunnasta karhealla naisen äänellä "and take me with you".![]()
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka