![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Itse allokoin pääomaa itseeni ja ostin varta vasten tänään päivittäistavarahyödykkeitä yhdysvaltalaisesta yrityksestä saamillani kvartaaliosingoilla. Toin palan hyvinvointia rapakon toiselta puolen jaettavaksi tänne kotosuomeen. Hyvä minä 8)
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Ettekö ymmärrä, tämä on kuvainnollista puhetta...jos ymmärrätte mitä tarkoitanamanita kirjoitti:No mulla on ollut pikkuvieraita, ja jotenkin ne olivat onnistuneet siihen sulamiskaukaloon saamaan marmelaadia. Oli valunut hissukseen alaspäin ja jähmettynyt. Havahduin kun sulamisvesi valuikin jääkaappiin.MacFinn kirjoitti:REPS!amanita kirjoitti:Jääkaapissakin olevan vian paikallistin, kiskoin koko hökötyksen irti kolostaan ja putsasin takaosan kautta sulatusvesiröörin jostain marmelaadista. Ettäs tiät.
Viäkö naurattaa?
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja Esa66 »
Varmasti huonoin sanallinen selitys asiasta(mistä tahansa), mitä olen kuullut! Taidan tästedes lukea itseni pervojen joukkoonamanita kirjoitti:No mulla on ollut pikkuvieraita, ja jotenkin ne olivat onnistuneet siihen sulamiskaukaloon saamaan marmelaadia. Oli valunut hissukseen alaspäin ja jähmettynyt. Havahduin kun sulamisvesi valuikin jääkaappiin.MacFinn kirjoitti:REPS!amanita kirjoitti:Jääkaapissakin olevan vian paikallistin, kiskoin koko hökötyksen irti kolostaan ja putsasin takaosan kautta sulatusvesiröörin jostain marmelaadista. Ettäs tiät.
Viäkö naurattaa?
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Esa66 »
MInäkin joskus kuvittelin että jääkaappia ei ole – siis en meinaa Amaa – niin eipä ollut jäistä kaappia, mutta oli lukossa pahus vie!darthmother kirjoitti:Vaikea kuvitella että Amalla olisi jääkaappi...Jos ymmärrätte mitä tarkoitan.
Ja sen jälkeen on ollutkin sitten hiljaisempaa? sillä rintamallaJamac kirjoitti:Olin kyllä aika nuori poikanen.
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Hmmm...amanita kirjoitti:On se vaan niin vaikea uskoa, että raavas nainen...
Viesti Kirjoittaja iDock »
Tavallaan varmaan niinki. kaikenmaailman kaappeja tässä välissä kokelitua.darthmother kirjoitti:Ja sen jälkeen on ollutkin sitten hiljaisempaa? sillä rintamallaJamac kirjoitti:Olin kyllä aika nuori poikanen.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Mitäs mutiset, linkkisi kuvaus raavaasta passaa, rotevan voinee yliviivata. Sivistymättömäksi eläimeksikin sain maininnan foorumilla tässä männä päivänä, jotta nautakin menee ihan siinä ohessa.ManiMicci kirjoitti:Hmmm...amanita kirjoitti:On se vaan niin vaikea uskoa, että raavas nainen...![]()
http://synonyymi.net/index.php?page=1267&kirjain=Raavas
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja Glone »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
En ole koskaan ajanut tojotaa, enkä aja.Erño kirjoitti:Minä lasken mäet pulkalla tai rattiskalla. Laskettelusuksiin en ole eläissäni koskenut. 8)
Tänään ensi kertaa eläissäni ajoin Toyotalla salille.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »