Toisaalta...jos se pysyykin siellä turussa, eikä etene sieltä pois, niinsilloin se kylllä on hehkutuksen paikka.
Siinä mielessä olet oikeassa.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Ai saakeli! Noidenko vika tää on, että lunta on niin maan pirusti! :<Carde kirjoitti:Luulisi tuossa piisaavan hehkuttamista ituhipillä.
Kannattaa funtsia mitä toivoo, sillä toiveet saattavat toteutua...
Viesti Kirjoittaja ipot »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Oliko tuossa jotain uuttahatey kirjoitti:Minä en ole tehnyt tänään yhtikäs mitään!
Eli aika harvoinhatey kirjoitti:Kyllä minä joskus jotain teen, saatan käydä esm postilaatikolla....
En ämpyile, tiedän että olet nuorekas, tarmokas kaunis ja melko älykäs rouvasmies.hatey kirjoitti:^Mitä ämpyilet? Olen aktiiviisuuden esikuva. Olen nuorekas ja tarmokas, sen lisäksi olen komea ja kaunis sekä ylivertaisen älykäs.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Tähänhän kannattaa tunnetusti luottaa......................... Turpaas saat vielädarthmother kirjoitti:Kysyin vaimolta, mitä hää haluaisi joululahjaksi. Ei mitään kuulemma...Ei sitten
Viesti Kirjoittaja Jone »
Get a room?Erño kirjoitti:Mursu on komea nero ja paras, heti minun jälkeeni.
Viesti Kirjoittaja Jone »
Ennakoinkin tilanteen ikävien kokemusten perusteella. Varmuuden vuoksi ostin Saiturinpörssistä moppisetin, tiskiharjan vaihtopäänMarbo kirjoitti:Tähänhän kannattaa tunnetusti luottaa......................... Turpaas saat vielädarthmother kirjoitti:Kysyin vaimolta, mitä hää haluaisi joululahjaksi. Ei mitään kuulemma...Ei sitten
Kraakku se tietää miten naisia käsitelläändarthmother kirjoitti:Ennakoinkin tilanteen ikävien kokemusten perusteella. Varmuuden vuoksi ostin Saiturinpörssistä moppisetin, tiskiharjan vaihtopäänMarbo kirjoitti:Tähänhän kannattaa tunnetusti luottaa......................... Turpaas saat vielädarthmother kirjoitti:Kysyin vaimolta, mitä hää haluaisi joululahjaksi. Ei mitään kuulemma...Ei sitten
ja pölyimurin pusseja yllätyslahjaksi. 8)
Kiitos vinkistä, siis ostoksille. Myöskin ajattelin Hänelle jotain silmänympärysryppyvoidetta.Carde kirjoitti:EDIT: Tosin herrasmies olisi investoinut Rouwalle myös uuden lumilapion.
Patoutunutta raivoa? Teitillen suosittelisin sitrushedelmejä,tyrnimarjoja ymhatey kirjoitti:Älä multa kysy.
Kysy Kunkulta, sillä näyttäs olevan naamassa terve puna.