iOS 4.2 Jailbreak + Unlock
-
Re: iOS 4.2 Jailbreak + Unlock
Viesti Kirjoittaja Robska »
-
Viesti Kirjoittaja Armadillo »
Aika vainoharhaista. Teoriassahan kaikki on mahdollista, varsinkin tulevaisuudessa. Tietty oma riski näissä hommissa täytyy myös pitää mielessä, mutta en ihan näin kauas lähtisi.Robska kirjoitti:Oon ite ymmärtänyt niin että kännykkä voi tulevauudessa mennä käyttökelvottomaksi, jos on jailbreak, aika syvältä olis
-
-
Viesti Kirjoittaja jantza »
-
Viesti Kirjoittaja Dipe »
E: Tein prosessin uudestaan ja nyt toimii.

EE:Paitsi ei toimikkaan jää tuohon missä on kuva omenasta
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
Peloteltu on vaikka millä, viimeksi tässä ketjussa pari viestiä aiemmin.jantza kirjoitti:Eikös aiemmin peloteltu jailbreikkaajia, että jää joku vesileima koneeseen ja takuu menee ? Liittyykö toi jotenkin siihen ?
-

Eikä tietokone huomaa iPodiani, mutta iPod menee päälle kun pistän koneeseen kiinni.
e:Ja kun pitkään antaa olla kiinni koneessa tulee se lataus rinkula omenan kuvan päälle, mutta se ei pyöri.
-
Olikos tässä se tethered JB, eli pitää käynnistää redsn0wlla? Pelkkä piuha koneessa ei siis vielä auta mitään.Dipe kirjoitti:Tänään jailbreikkasin iPod touch 3g 64gb redsn0willa ja meni hyvin kunnes sammutin iPodin. Kun sitä yrittaa avata se jää tuohon kohtaan missä on omenan kuva aina uudestaan eikä mitään tapahduoli se sitten tietokoneessa kiinni tai ei. Apuja kiitos.
Eikä tietokone huomaa iPodiani, mutta iPod menee päälle kun pistän koneeseen kiinni.
e:Ja kun pitkään antaa olla kiinni koneessa tulee se lataus rinkula omenan kuvan päälle, mutta se ei pyöri.
-
Ja kysymys vielä: Jos tämän sammuttaa joutuuko aina tekemään saman?
-
-
Viesti Kirjoittaja mansikka29 »
3g puhelin näillä tiedoilla:
versio 4.1
modeemin firware 05.14.02
olen lukenut niin monta viestiä läpi, mutta vaihtoehtoja on aivan liikaa.
Soneran lukittu, tarviin jb ja unlock.
Jotkut simmpelit ohjeet löytyykö, ja nuo iclari...ei ole simppelit
minulle?
Jos joku viitsii laittaa vaikka yv tai vastata, niin olisi enemmän kuin hyvä.
Ja joku kaunis pvä kun saan tuon toimimaan, ja uudestaan tarvii käynnistellä
jos akku loppuu, niin onnistuukos se macillä ja pc:llä...eli jos teen jb:n ja muut
esim mac, niin 2 vkoa päästä vaikka tarvitsee käynnistää uudestaan, niin
hoituuko se esim windowsilla myös?
kiitos, joo oon lukenut threadin läpi, mutta..
-
Viesti Kirjoittaja IIIMacci »
Jos ei ole mitään paniikkia niin odottaisin viikon että Untethered JBt julkaistaan... ilmeisesti joululahjaksi on luvattu moiset... saa nähä nyt mutta suoraan päästä en osaa muuta sanoa kun että jos sulla ei ole SHSHt tallelle, kuten ei varmaan ole jos et ole Jailbreakannu aikaisemmin niin sitten Untethered 4.2.1 Jailbreakkiä sisään ja unlock siihen perään - noita ohjeita selvemmin en itse nyt osaa asiaa valaista:mansikka29 kirjoitti:Terve neiti taas pulassa:
3g puhelin näillä tiedoilla:
versio 4.1
modeemin firware 05.14.02
olen lukenut niin monta viestiä läpi, mutta vaihtoehtoja on aivan liikaa.
Soneran lukittu, tarviin jb ja unlock.
Jotkut simmpelit ohjeet löytyykö, ja nuo iclari...ei ole simppelit
minulle?
Ja joku kaunis pvä kun saan tuon toimimaan, ja uudestaan tarvii käynnistellä
jos akku loppuu, niin onnistuukos se macillä ja pc:llä...eli jos teen jb:n ja muut
http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=12947
Edit tosiaan kun tämä on ns. tethered jb niin silloin boottaamiseen tarvitset aina tietokoneen - itselläni ei suostunut iPad boottaamaan muutenkuin siltä samalta koneelta miltä alunperin tuon operaation tein eli en ole varma onko sekin vaatimus vai joku häikkä vain kokoonpanossani... anyway odota viikko -pari jos mahdollista. Tethered on erittäin ärsyttävä juuri tuon tietokone riippuvuuden takia boottauksessa.
-
Viesti Kirjoittaja Disturbbi »
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-Teemu
iPhone 7 128GB
Watch 42mm
MacBook Pro 13" Retina mid-2015
Game Center: T-eme
-
Good point, liian pitkään ollu nelonen niin eihän näitä muista... Mutta laittamani linkki on 3Glle ja vieläpä uusimpaan firmikseen.. Kandeehan tuo varmaan päibittää kub kerran leikkii lähtee... Nää elää jatkuvasti mut iclarifiedin ohjeet yleensä on ajantasalla...Disturbbi kirjoitti:Mutta eikös kysyjällä ole 3G? ja eikö sille jailbreak ole untethered vanhemman bootromin takia?Ja muuten, miksi hän kyselee iOS 4.2 jailbreikkaus ketjussa kun hänellä on kerta 4.1..
-Teemu
EDIT. Huom. Toi uusimman unlockki vaatii basebandin päivittämistä johonkin outoon, ipadistä lainattuun mikä kuulostaa enemmän kuin kyseenalaiselta!
Miksi et pyydä Soneraa unlockkaamaan sitä 3Gtäs? luuri on sen verran vanha että heillä varmasti on velollisuus tehdä se mikäli niin haluat. Sit vaan pelkkä jb jos sen tarjoamat lisäkikkareet kiinnostaa...
-
iClarified:ssa kerrotaan nuo ohjeet yleensä niin helposti kuin ne vain voidaan kertoa. Kannattaa ottaa ihan ajatuksen kanssa ne pureskeltaviksi, JB+unlock ei aina ole ihan yksinkertaista tehdä. Jos sinulle nyt alettaisiin tavata miten se tulee tehdä kirjoitushetkellä ja puhelimellesi, voisi samalla vaivalla suomentaa ao. iClarifiedin ohjeen.mansikka29 kirjoitti: Jotkut simmpelit ohjeet löytyykö, ja nuo iclari...ei ole simppelit
minulle?
3G:n jailbreak ei ole tällä hetkellä tethered, eikä luultavasti tule jatkossakaan olemaan. Konetta et siis puhelimen käynnistelyyn tarvitse. Joku taisi tässä ketjussa kirota kun ei koneen avulla tethered JB puhelin meinannut käynnistyä, mutta huomasi sitten että pitääkin käyttää sitä samaa konetta, jolla JB tehtiin.mansikka29 kirjoitti: Ja joku kaunis pvä kun saan tuon toimimaan, ja uudestaan tarvii käynnistellä
-
Alkuun tähän vastaus:Miksi et pyydä Soneraa unlockkaamaan sitä 3Gtäs? luuri on sen verran vanha että heillä varmasti on velollisuus tehdä se mikäli niin haluat. Sit vaan pelkkä jb jos sen tarjoamat lisäkikkareet kiinnostaa...
koska puhelimen ostin pari kk sitten kaverin kaverin kaverilta tms.
Mitenköhän tuo soneran kanssa pelaaminen tälläisessä tapauksessa.
Tarviiko he jonkin sarjanumeron vai kytkyn omistajan numeron tms..
onkohan mitään saumaa minun soittaa soneralle ja kysyä voiko he sen kytkeä?
Tai kertooko he onko kytkyä vielä jäljellä?
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
mansikka29 kirjoitti:Alkuun tähän vastaus:Miksi et pyydä Soneraa unlockkaamaan sitä 3Gtäs? luuri on sen verran vanha että heillä varmasti on velollisuus tehdä se mikäli niin haluat. Sit vaan pelkkä jb jos sen tarjoamat lisäkikkareet kiinnostaa...
Minulla oli sama tilanne erään luurin kanssa. Kytkysopimuksen voi purkaa vain ja ainoastaan sen alkuperäinen tekijä. Ei onnistunut millään, vaikka minulla oli tuon alkuperäinen ostokuittikin. Soneralta suostuivat laittamaan viestiä alkuperäiselle ostajalle, mutta tämä ei mitenkään reagoinut siihen, joten luuri jäi lukkoon.
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Noh, jotain tuollaista veikkasinkin. Eli ne ei varmasti myös kerro minulle onko sitä kytkyä vielä jäljellä, jotenkin mäihällä voisin saada ko. henkilöön yhteyttä, muttaarttula kirjoitti:mansikka29 kirjoitti:Alkuun tähän vastaus:Miksi et pyydä Soneraa unlockkaamaan sitä 3Gtäs? luuri on sen verran vanha että heillä varmasti on velollisuus tehdä se mikäli niin haluat. Sit vaan pelkkä jb jos sen tarjoamat lisäkikkareet kiinnostaa...
Minulla oli sama tilanne erään luurin kanssa. Kytkysopimuksen voi purkaa vain ja ainoastaan sen alkuperäinen tekijä. Ei onnistunut millään, vaikka minulla oli tuon alkuperäinen ostokuittikin. Soneralta suostuivat laittamaan viestiä alkuperäiselle ostajalle, mutta tämä ei mitenkään reagoinut siihen, joten luuri jäi lukkoon.
se on sitten eri asia rupeeko hän soittelemaan tai siis jonottamaan tuntia soneralle. Ja onnistuuko se edes puhelimessa?
-
Viesti Kirjoittaja jt.syrja »
Käsittääkseni politiikka on muuttunut tässä asiassa, joten kannattanee kysyä päivän tieto suoraan Soneralta..arttula kirjoitti:
-
Joo kuulostaa kyl älyttömältä jos ei omistamaansa tuotetta saa toimintakuntoon = toimintakelvoton jonkun firman politiikan takia, varsinkin kun se enää ei ole minkään sopimuksen alla vaan täysin uuden ostajan omaisuutta. Kyl mä lähtisin asiasta vänkäämään, Soneralle aspaan, Sit esimiehen kautta ja perään vielä reklamaatiot ja jos ei mikään noista niin sit vieläpä sama setti Applen aspaan. Nää usein menee niin että on yleinen politiikka ja sit tehdään poikkeuksia jos asiakkas osaa olla kovana ja vaatia selvyyttä asiallisin perusteluin. Vrt. applen akunvaihto-politiikka, pullistuneen akun saa takuu poikkeuksena kun vaan perustelee asian oikein.jt.syrja kirjoitti:Käsittääkseni politiikka on muuttunut tässä asiassa, joten kannattanee kysyä päivän tieto suoraan Soneralta..arttula kirjoitti:
-
Viesti Kirjoittaja jo0nas »
-
Viesti Kirjoittaja apli »
Minulla on iPhone 3GS, jossa 4.1 firmware, jota en unlockannut ja siinä on 5.14.02 baseband. Voinko päivittää firmwaren 4.2.1 iTunesin kautta ja päivittyykö baseband 06.15:sta, jonka jälkeen voin iClarifiedin ohjeiden mukaan unlockata puhelimen?
-
Viesti Kirjoittaja jo0nas »
apli kirjoitti:Olen mennyt sekaisin näistä vaihtoehdoista, joten osaisiko joku viisaampi auttaa.
Minulla on iPhone 3GS, jossa 4.1 firmware, jota en unlockannut ja siinä on 5.14.02 baseband. Voinko päivittää firmwaren 4.2.1 iTunesin kautta ja päivittyykö baseband 06.15:sta, jonka jälkeen voin iClarifiedin ohjeiden mukaan unlockata puhelimen?
Joo päivitä puhelin ja sit jailbreikkaat/unlockaat ohjeiden mukaan.
-
Viesti Kirjoittaja Kaalimato »
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Muffe »
http://tinyurl.com/32gteof lisäksi tässä ketjussa on 11 sivua keskustelua, pienellä kahlaamisella löytyisi aivan varmasti vastaus.Kaalimato kirjoitti:Eli on redsn0wlla jailbreattu iPhone 3GS, 4.2.1 ja bb 05.15.04 . Milläs vois unlockata, vai voiko unlockata ollenkaan?
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka