Hei vaan foorumille.
Kysymykseni on että onko kukaan saanut ton eyetv:n toimiin iphonella kun tietokoneessa on laajakaistan sijaan toinen iphone jonka nettiä se hyödyntää.
Ps Anteeksi jos on sekaisen tuntuinen kuvaus
Viimeksi muokannut kallekilponen, 18.12.2010 klo 22.20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Niin itsekin sitä aluksi ajattelin mutta download speed on aina minimissään 3.5 Mb/sec ja upload 0.34 Mb/sec
Huom minimi arvoja, jotenkin nää paikat missä nettiä käytän on todella hyvässä kohdassa noihin linkkeihin nähden koska download on yleensä
yli 5 Mb/sec.
Kannattaa muistaa että tuo 3,5-5Mb/s tarkoittaa siis vain 350-500kB/s, mikä ei videolle ole kovin paljoa. Ja jos EyeTV:tä haluaa käyttää nein eikä Wi-Fi:n yli, eihän tuosta jää kuin 34kB/s uploadille.
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
Joo eihän siittä up puolelle paljoa jää mutta noita ketjuja kun lueskelin niin joku oli saanut toimiin ton systeemin mokkulalla ja a linkin wnap:lla.
Taitaa olla niin että toi iphone ei modeemina tue tarvittavia asioita, ja tosta nopeudesta olen vielä silti eri mieltä koska skypen video puhelut toimii jopa konferensssi
tilassa ilman pätkimissiä ja testi mielessä eilen ruudun jako päälä pystyi vastaan ottaja katsoon tota eye meidän ruudulta.
anomuumi kirjoitti: ja tosta nopeudesta olen vielä silti eri mieltä koska skypen video puhelut toimii jopa konferensssi
tilassa ilman pätkimissiä ja testi mielessä eilen ruudun jako päälä pystyi vastaan ottaja katsoon tota eye meidän ruudulta.
Tuossa on kuitenkin huomioitava se, että konfferenssitilassa tarvitaan enemmän alas-kaistaa kyin ylös. Ja Skypen videon laatu on muutenkin aika heikkoa...
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
No eikös toi parhaiten selviä kokeilemalla? Laitat EyeTV:ssä sen iPhone share jutun päälle ja laitat tunnukset sinne ja sit vaan iPhonen selaimella osotteeseen https://live3g.eyetv.com/ . Toimii jos toimii, jos ei niin ei. Sillä siitä selvitään.
Joo olen jo selvittänyt tätä muualta ja ollaan tultu lopputulokseen että toi iphone ei modeemina tue tarvittavia protokollia esim UPnP ja NAT-PMP
Joten joutuu laittaan ton kortin tuolta i luurin sisältä mokkulaan ja se kiinni a-linkin WNAP:iin