![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Tulikin sitten mieleen, että mitä musiikkia "keskiverto" macisit kuuntelee? Laittakaapa soittolistaa tänne, jos vain kehtaatte. Itse en ole kerennyt vielä hankkimaan kunnon kaijuttimia koneeseen, joten itselläni ei ole vielä musiikkia koneella.
Viesti Kirjoittaja DaCheap1 »
Viesti Kirjoittaja Mikko »
Viesti Kirjoittaja Jezze »
Viesti Kirjoittaja Redwoodox »
Viesti Kirjoittaja Salli »
Viesti Kirjoittaja scratsin »
multakin löytyy toi in sterio 2 cd:n versioscratsin kirjoitti:tossa mun levylista
multakin löytyy toi in sterio 2 cd:n versioscratsin kirjoitti:tossa mun levylista
Viesti Kirjoittaja spiidi78 »
Detroittia näytät diggaavan[:P] Detroit on päivänkakkaran hyvää kyl.Mikko kirjoitti:Tuossa olis statistiikkaa mun musamieltymyksistä
Detroitti putoo joo. Ja kaikki FSOL:t löytyy (albumit, ainakin ne mitä discogsista löytyy), myös toi essential mix.spiidi78 kirjoitti:Detroittia näytät diggaavan[:P] Detroit on päivänkakkaran hyvää kyl.Mikko kirjoitti:Tuossa olis statistiikkaa mun musamieltymyksistä
Näky löytyvän listasta myös FSOL, joka on omia lemppareita ollu jo yli 10 vuotta
Tsekkaa jostain äijien essential mix vuodelta 93, oli netissä jaossa joku aika sitten ainaki. Aika päivänkakkaran hämärää (ja loistavaa) matskuu. Osa biiseist tosin samoja ku Lifeforms albumil
Joo toi on munki lemppari noilta ja menee omaan parhaat albumit ever listalle aika kärkeen[:)]Mikko kirjoitti:Lifeforms on mun suosikki FSOL:n levyistä.
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Täysin samaa mieltä.spiidi78 kirjoitti:Joo toi on munki lemppari noilta ja menee omaan parhaat albumit ever listalle aika kärkeen[:)]Mikko kirjoitti:Lifeforms on mun suosikki FSOL:n levyistä.
Cascade on taasen noiden paras "sinkku"
Tuolta: http://fsol.disenchanted.com/ löytyy kaikkea kivaa.spiidi78 kirjoitti:Tsekkaa jostain äijien essential mix vuodelta 93, oli netissä jaossa joku aika sitten ainaki. Aika päivänkakkaran hämärää (ja loistavaa) matskuu. Osa biiseist tosin samoja ku Lifeforms albumil
Tsiisus!! Thank you very many!Mikko kirjoitti: Tuolta: http://fsol.disenchanted.com/ löytyy kaikkea kivaa.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Hmm... Mikäli tällä viitattiin Lock and lol ilmaisuun, niin \o/ merkkiyhdistelmä tulkitaan käsittääkseni useimmiten kädet ylhäällä olevaksi mieheksi. Esim viittaaminen ilmaistaan _o/ ja \o/ on sama kummallakin kädellä. Tarkoituksena yleensä "Jee" [H]Erño kirjoitti:Lock and \o/! Niinku japsit sanoo!
Viesti Kirjoittaja Salli »
hmm, tuo \o/ voisi olla myös surrender... lock and surrender[:)]TheKraken kirjoitti:Hmm... Mikäli tällä viitattiin Lock and lol ilmaisuun, niin \o/ merkkiyhdistelmä tulkitaan käsittääkseni useimmiten kädet ylhäällä olevaksi mieheksi. Esim viittaaminen ilmaistaan _o/ ja \o/ on sama kummallakin kädellä. Tarkoituksena yleensä "Jee" [H]Erño kirjoitti:Lock and \o/! Niinku japsit sanoo!
Palaa sivulle “Audio ja musiikki”