![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja richidi »
Ymmärsin asian niin että sinäkin olisit tarkoituksella tavaroita sinne jääkaappin laittanut muistinvirkitykseksiTauvo kirjoitti:^![]()
Tuo ei ole vielä onnistunut. Osa tavaroista lienee mennyt sinne tarkoituksella, toivottavasti...
Sen löytää onneksi äänen perusteella. Se on se kaappi joka hurisee.Tauvo kirjoitti:^ Toimii varmasti, jos muistaa missä jääkaappi on...
Kröhöm... Tästä ei sitten puhuta tämän enempää, mutta ne tavaraesimerkit joita kerroin ovat kaikki menneet minun huomaamattani, mutta minun laittamana sinne... Vahingossa siis.richidi kirjoitti:Ymmärsin asian niin että sinäkin olisit tarkoituksella tavaroita sinne jääkaappin laittanut muistinvirkitykseksiTauvo kirjoitti:^![]()
Tuo ei ole vielä onnistunut. Osa tavaroista lienee mennyt sinne tarkoituksella, toivottavasti...
Ei nyt ihan sekopääksi sittenkään tarvi epäillä... hehe.
...kuka mä oon, missä mä oon, montaks mua on.....richidi kirjoitti:...
Ei nyt ihan sekopääksi sittenkään tarvi epäillä... hehe.
Viesti Kirjoittaja richidi »
Mutta minuapas ei väsytä, tai nukuta.richidi kirjoitti:^ Niin vaikeita kysymyksiä, että heikompaa hirvittää. :S
Vuodatus: Ei väsyttää, mutta ei nukuta.
EDIT:Väsyttää, mutta ei nukuta
Viesti Kirjoittaja Tont_za »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Pakkasten jatkuessa - villapaidan osaan kyllä laittaa päälle ja muutenkin pukeutua lämpimästi, mutta mihin tarkkaan ottaen sijoitat sen hylkeen rasvan?Erño kirjoitti:Laittakaa lämmintä vaatetta päälle prkl. Nallet jalkaan ja villapaitaa hupparin alle, kyllä tarkenee. Ihme kitinää, tuhansia vuosia on pärjätty pakkasessa oikealla vaatetuksella ja hylkeen rasvalla.
Viesti Kirjoittaja heilei »
Asiasta mitään tietämättä olettaisin, että sillä voidellaan kalsongit, jotta kaiken muun paleltuessa ainakin suvunjatkaminen on turvattu. Joku hyljemäisempi homppulainen (hatey?) voinee tarkentaa lisää...arisel kirjoitti:Pakkasten jatkuessa - villapaidan osaan kyllä laittaa päälle ja muutenkin pukeutua lämpimästi, mutta mihin tarkkaan ottaen sijoitat sen hylkeen rasvan?Erño kirjoitti:Laittakaa lämmintä vaatetta päälle prkl. Nallet jalkaan ja villapaitaa hupparin alle, kyllä tarkenee. Ihme kitinää, tuhansia vuosia on pärjätty pakkasessa oikealla vaatetuksella ja hylkeen rasvalla.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Tiedetään...hatey kirjoitti:Minulla on vain kaikkein hienoimpia ja parhaimpia alusvaatteita, eikä mitään hylkeenrasvaraappiksia...
Kiitos, se meni kirjanmerkkeihin.Anniel kirjoitti:Tiedetään...[/url]
Viesti Kirjoittaja Lare »
Tuon jos saisi iPad-sovelluksena, ostaisin heti.Tauvo kirjoitti:Kiitos, se meni kirjanmerkkeihin.
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Kaverit käy taas ihan QuumanaLare kirjoitti:Tuon jos saisi iPad-sovelluksena, ostaisin heti.Tauvo kirjoitti:Kiitos, se meni kirjanmerkkeihin.
Viesti Kirjoittaja PKivireki »
Viesti Kirjoittaja Touho »
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Viesti Kirjoittaja ER »
Nyt se on mennyt ihan piloille! Missä ovat kirveet, sahat, ärräpäät ja monipuolinen tavaroiden rikkominen???hatey kirjoitti:Imelää lällätystä