Millä muunnan MPEG videon
-
Millä muunnan MPEG videon
Viesti Kirjoittaja ferre185 »

-
Re: Millä muunnan MPEG videon
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
kiitos vastauksesta mutta se ei aukea vaan ilmoittaa että ko tiedostoa ei aukaista kun yritän aukaista sitä:) Missä on vika.kallekilponen kirjoitti:Ei sitä tarvitse muuntaa.

-
Niin se sanoo että dokumenttia mpg ei voida avata. Elokuva ei ole muodossa jota Quick timer player ymmärtää. Näin lukee . Kiitos avusta etukäteenferre185 kirjoitti:kiitos vastauksesta mutta se ei aukea vaan ilmoittaa että ko tiedostoa ei aukaista kun yritän aukaista sitä:) Missä on vika.kallekilponen kirjoitti:Ei sitä tarvitse muuntaa.Kiitos avusta

-
-
kiitos kovasti sinulle avusta mutta mä yritin aikaisemmin tuolla - Muta voin yrittää uudeeleen . voitko sanoa mikä version lataa. Voitko panna sen linkin tänne jos olet ystävällinen. Minä en todellakaan ymmärrä mistään mitään ja siksi moinen asia. Kiitos kovasti sinulle.kallekilponen kirjoitti:Koitapa VLC:llä.

-
-
kiitos kovasti . Minä yritän tehdä sen huomenna ja jos tulee jotain ongelmia niin voin palasta asiaan. Voitko lyhyesti neuvoa miten puran sen tiedoston . Se on minulla työpödällä. voitko laittaa minulle ohjeet kun en ymmrrä ihan kaikkea. Kiitän kovasti kuitenkin sinua . Palaan huomenna asiaan koska palkko mennä nukkumaan ja soittaa vielä puhelukallekilponen kirjoitti:Paina vain sitä isoa sinista Download VLC nappia.

-
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?p=210048#210048
Tuon aloitusviestin neuvojen avulla onnistuu VLC:nkin asennus helposti.
-
kiitos kovasti . asensin sen mutta miten muutan sen filmin . Miten se tapahtuu. Siihen tarvitsin apua. Kiitos etukäteenkallekilponen kirjoitti:Tuon aloitusviestin neuvojen avulla onnistuu VLC:nkin asennus helposti.

Syy: Lainaus kuntoon
-
Viesti Kirjoittaja p-veli »
Ei niitä kannata mihinkään muuttaa. VLC:llä ne videot saattaa näkyä tai voit kokeilla myös mplayeriä. Quicktimella ne videot aukeaa ainoastaan maksullisella lisäosalla.ferre185 kirjoitti:kiitos kovasti . asensin sen mutta miten muutan sen filmin . Miten se tapahtuu. Siihen tarvitsin apua. Kiitos etukäteenkallekilponen kirjoitti:Tuon aloitusviestin neuvojen avulla onnistuu VLC:nkin asennus helposti.
-
kiitos kovasti mutta ei näy tällä ohjelmassa Kuuluu ääntä mutta sekin huonosti eikä näy kuvaa. Kiitos kovasti avusta mutta mikä olisi vikana . Voin yrittää tuota toista mplayeriä. Kiitoskallekilponen kirjoitti:Paina vain sitä isoa sinista Download VLC nappia.
-
Hei kiitos kovasti. Aensin sen mutta en näe kuvaa vaan kuulen äänen. Mikähän voi olla vikana???????. Kiitos etukäteen avusta:)p-veli kirjoitti:Ei niitä kannata mihinkään muuttaa. VLC:llä ne videot saattaa näkyä tai voit kokeilla myös mplayeriä. Quicktimella ne videot aukeaa ainoastaan maksullisella lisäosalla.ferre185 kirjoitti:kiitos kovasti . asensin sen mutta miten muutan sen filmin . Miten se tapahtuu. Siihen tarvitsin apua. Kiitos etukäteenkallekilponen kirjoitti:Tuon aloitusviestin neuvojen avulla onnistuu VLC:nkin asennus helposti.
-
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Kun normaalisti nuo toimivat ihan hyvin.
-
MPEG-elokuva joka on tehty Usassa minun ystävän tekemä jonka olen saanut lahjaksi. Se on tehty normaalilla kameralla minä luulisin - siis tässä ovat tiedot. kiitos avusgtaMacFinn kirjoitti:Nyt olis ehkä jo aika kertoa vähän lisää mistä videosta on kyse, millä se on tehty.
Kun normaalisti nuo toimivat ihan hyvin.

-
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Mutta jos video on rikki ja koittaa avata VLC soittimella niin eikös siihen tule joku ilmotus, että video on rikki ja haluatko, että koitetaan korjata?kallekilponen kirjoitti:Kertomasi perusteella kuulostaisi kyllä siltä, että tiedosto on yksinkertaisesti rikki.
-
Ei aina. Itsekin olen kohdannut videoita joista kuuluu vain ääni. (Tosin jotkut niistä ovat silti Perianilla ja Flip4Macilla varustetulla Quicktimella pyörineet, vaikkakin häiriöiden kera.)Marbo kirjoitti:Mutta jos video on rikki ja koittaa avata VLC soittimella niin eikös siihen tule joku ilmotus, että video on rikki ja haluatko, että koitetaan korjata?kallekilponen kirjoitti:Kertomasi perusteella kuulostaisi kyllä siltä, että tiedosto on yksinkertaisesti rikki.
-
Kyllä täällä on paljon ystävällisiä ihmisiä ja avuliata.. Minä yritän pyytää lähettämään sen uudestaan jos se onnistuu. Tai yritän vielä noilla sinun mainituilla asiolla katsoa jos onnistuukallekilponen kirjoitti:Ei aina. Itsekin olen kohdannut videoita joista kuuluu vain ääni. (Tosin jotkut niistä ovat silti Perianilla ja Flip4Macilla varustetulla Quicktimella pyörineet, vaikkakin häiriöiden kera.)Marbo kirjoitti:Mutta jos video on rikki ja koittaa avata VLC soittimella niin eikös siihen tule joku ilmotus, että video on rikki ja haluatko, että koitetaan korjata?kallekilponen kirjoitti:Kertomasi perusteella kuulostaisi kyllä siltä, että tiedosto on yksinkertaisesti rikki.

-
Mitä nämä ovat - Flip4Mac tai Perian koska ne ovat minun koneella. Onko jotain apuvälineitä joilla saadaan näyetettyä paremminn elokuvat ja filmit vai mikä- Minulla on nämä jo asennettu koneeseen mutta en tiedä miten ja miksi ne ovat sinne päässeet.ferre185 kirjoitti:kallekilponen kirjoitti:Ei aina. Itsekin olen kohdannut videoita joista kuuluu vain ääni. (Tosin jotkut niistä ovat silti Perianilla ja Flip4Macilla varustetulla Quicktimella pyörineet, vaikkakin häiriöiden kera.)Marbo kirjoitti:Mutta jos video on rikki ja koittaa avata VLC soittimella niin eikös siihen tule joku ilmotus, että video on rikki ja haluatko, että koitetaan korjata?kallekilponen kirjoitti:Kertomasi perusteella kuulostaisi kyllä siltä, että tiedosto on yksinkertaisesti rikki.
-
Ne ovat plugineja erilaisten videomuotojen toistoa varten. Ne ovat ensimmäisenä listassa, asioita joita uudelle koneelle on syytä asentaa.ferre185 kirjoitti:Mitä nämä ovat - Flip4Mac tai Perian koska ne ovat minun koneella. Onko jotain apuvälineitä joilla saadaan näyetettyä paremminn elokuvat ja filmit vai mikä- Minulla on nämä jo asennettu koneeseen mutta en tiedä miten ja miksi ne ovat sinne päässeet.
Ja jos noidenkaan avulla ei toimi, tiedosto on hyvin suurella todennäköisyydellä rikki.
-
Kiitos kovasti sinulle avusta. Joo minä luulen kanssa että tiedosto on rikki joten tilaan uudestaan sen. Toivotan sinulle hyvää joulua ja Uutta vuottakallekilponen kirjoitti:Ne ovat plugineja erilaisten videomuotojen toistoa varten. Ne ovat ensimmäisenä listassa, asioita joita uudelle koneelle on syytä asentaa.
Ja jos noidenkaan avulla ei toimi, tiedosto on hyvin suurella todennäköisyydellä rikki.

Syy: lainaus kuntoon
-
Viesti Kirjoittaja jamo5520 »
Paina Export tai Publish paniketta jolloin voit tallentaa tiedot tekstinä tai siirtää ne julkiseen Pastie web-sivulle.
Kopioi tekstitiedostosta tiedot tänne tai kerro Pastie web-sivun osoite niin voin auttaa sinua edelleen ongelman selvittämisessä.
Mediainfo Mac on ilmainen ohjelma ja voit ladata sen esim. seuraavasta tekemästäni linkistä: http://tinyurl.com/2v365bt
tai Googlella hakemalla monelta ohjelmia jakavilta sivuilta.
Palaa sivulle “Video, televisio ja elokuvat”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka