Myydäänkö joissain liikkeissä poistuvia/esittely käytössä olleita malleja edullisesti? Itselleni välttäisi vanhempikin malli, mutta esim. verkkokauppa.comista näyttäisi jo loppuneen.
Mistä iMac 27" yleensäkään kannattaisi ostaa? Onko liikkeissä "apteekin" hinnat vai saako hintoja tingittyä alas?
Kiitos,
iMac 27" hankinta
Keskustelua tavaroiden yleisestä hintatasosta ja ajankohtaisista tarjouksista. Tälle alueelle myös ilmoitukset varastetuista tavaroista ja mahdolliset kimppatilaukset.
2 viestiä
• Sivu 1/1
-
iMac 27" hankinta
Viesti Kirjoittaja gozzilla »
-
Re: iMac 27" hankinta
Viesti Kirjoittaja Haaveilija »
Moikka,
Mietin ihan samaa. Mikä olisi halvin mahdollinen paikka hankkia iMac 27" i5 prossulla, 4 gigaa muistia (hirvittävä lisähinta jos ottaa valmiiksi asennettuna 8gb...)? Storessa on 2049€.
Olisin kiitollinen neuvoista, ne saattavat säästää selvää rahaa
Ps. Olin tänään Gigantissa hiplaamassa 27" iMacia. Näyttö on uskomaton! Paras mitä olen nähnyt! (en ole kyllä mikään kokenut tällä alalla, ja muutamia näyttöjä olen nähnyt...) Se on upea... Tahtoo, tahtoo!
Edit: Saako Veikon Koneesta uusimpia iMaceja? Siis i3, i5 tai i7:lla? Nettisivuilla ei näy kuin C2D-prossulliset. Onko sieltä mahdollista tilata "kustomoidusti" eli esim. i7:lla näitä uudempia? Saan Veikolta sisäänostohintaan mutta haluaisin kuitenkin tuon i5 tai i7 version.
Mietin ihan samaa. Mikä olisi halvin mahdollinen paikka hankkia iMac 27" i5 prossulla, 4 gigaa muistia (hirvittävä lisähinta jos ottaa valmiiksi asennettuna 8gb...)? Storessa on 2049€.
Olisin kiitollinen neuvoista, ne saattavat säästää selvää rahaa
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
Ps. Olin tänään Gigantissa hiplaamassa 27" iMacia. Näyttö on uskomaton! Paras mitä olen nähnyt! (en ole kyllä mikään kokenut tällä alalla, ja muutamia näyttöjä olen nähnyt...) Se on upea... Tahtoo, tahtoo!
Edit: Saako Veikon Koneesta uusimpia iMaceja? Siis i3, i5 tai i7:lla? Nettisivuilla ei näy kuin C2D-prossulliset. Onko sieltä mahdollista tilata "kustomoidusti" eli esim. i7:lla näitä uudempia? Saan Veikolta sisäänostohintaan mutta haluaisin kuitenkin tuon i5 tai i7 version.
Viimeksi muokannut Haaveilija, 23.12.2010 klo 11.58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Macbook Air
Galaxy S3 4G
Galaxy S3 4G
2 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka