Liikaa töitä vissiin, vaikka lomalla olenkin...Erño kirjoitti:Muista vierailla myös oikeinkirjoituksessa, ettei vaan tule kaijuttimesta.
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
Viesti Kirjoittaja arisel »
Liikaa töitä vissiin, vaikka lomalla olenkin...Erño kirjoitti:Muista vierailla myös oikeinkirjoituksessa, ettei vaan tule kaijuttimesta.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viherhipeiltä puuttuu aina logiikka.arisel kirjoitti:Tässä vasta toissa talvena kun oli lämmintä, sanottiin sen johtuvan kasvihuoneilmiöstä...Erño kirjoitti:Tiäsikkös, että kasvihuoneilmiö tarkoittaa Suomessa sitä, että talvet on kylymiä, kesät vähemmän kylymiä?arisel kirjoitti:Missä se kasvihuoneilmiö luuraa nyt kun sitä tarvittaisiin!![]()
Vähän niinkuin logiikkaa uupuu...
Viesti Kirjoittaja iDock »
No ei kyllä itseltäni taida puuttua, vaikka hippi olenkin...hatey kirjoitti:Viherhipeiltä puuttuu aina logiikka.arisel kirjoitti:Tässä vasta toissa talvena kun oli lämmintä, sanottiin sen johtuvan kasvihuoneilmiöstä...Erño kirjoitti:Tiäsikkös, että kasvihuoneilmiö tarkoittaa Suomessa sitä, että talvet on kylymiä, kesät vähemmän kylymiä?arisel kirjoitti:Missä se kasvihuoneilmiö luuraa nyt kun sitä tarvittaisiin!![]()
Vähän niinkuin logiikkaa uupuu...
Viesti Kirjoittaja PKivireki »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Juhannuksena?Erño kirjoitti:Muutama vuosi takaperin oli juhannuksena vesi- ja räntäsadetta ja nurmi vihersi vielä. Oumaigaad.
Pahus.KunkkuJ kirjoitti:Juhannuksena?Erño kirjoitti:Muutama vuosi takaperin oli juhannuksena vesi- ja räntäsadetta ja nurmi vihersi vielä. Oumaigaad.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Meillä kukki silloin parvekkeen alla tammikuussa joku kukka, olisiko ollut lemmikki tai orkidea.Erño kirjoitti:Pahus.KunkkuJ kirjoitti:Juhannuksena?Erño kirjoitti:Muutama vuosi takaperin oli juhannuksena vesi- ja räntäsadetta ja nurmi vihersi vielä. Oumaigaad.Meni uusi vuosi ja juhannus sekaisin, varmaankin juuri siksi, että sääolot olivat samankaltaiset kummassakin tapauksessa.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Mulla on kaksi Microsoftin tuotetta. Työkoneessani on Parallels XP ja kotona minulle parhaiten sopiva konsoli XBox. Yksi pelikin on. Joka vuosi ostan aina uusimman EA-lätkän ja annan vanhan pois.Erño kirjoitti:Oh. XBox ja sen ohjaimet. I feel your pain.Mailia kirjoitti:Et selvästikään ole koskaan pelannut Super Meat Boyta Xboxin ohjaimella!hatey kirjoitti:^Mut nythän oli kyse jostain tietokonepelistä? Eihän jonkun näppiksen näpyttely voi olla rasittavaa.
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Minulla on vain Xboxin (sen kokoympyrän) ohjain, ei itse Xboxia. Se on muutenkin aika turha laite, siis se konsoli, ei ohjain, vaikka siinä onkin huono D-pad.Tauvo kirjoitti:Mulla on kaksi Microsoftin tuotetta. Työkoneessani on Parallels XP ja kotona minulle parhaiten sopiva konsoli XBox. Yksi pelikin on. Joka vuosi ostan aina uusimman EA-lätkän ja annan vanhan pois.
(on mulla myös yksi kylkiäisenä tullut ajopeli, mutta se on vielä muoveissa)
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
On se, usko pois.Tauvo kirjoitti:XBoxini ei ole turha.
Viesti Kirjoittaja Jarel »
Viesti Kirjoittaja redhat »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Hommaa ite nopeempi laajakaista.hatey kirjoitti:Naapuri lähti jonnee reissuun ja sammutti WLANin, nyt meni sitten pyhiksi 10 Meganen netti.![]()
Joutuu suhaan omalla museonetillä: h...i...i...d...a...s....
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »