Lukittu SONERALLE, iOS 4.1, ei Unlock-mahdollisuutta muutamiin viikkoihin.
Suht siisti iPhone myyntiin.
En jaksa odotella Unlockin saapumista. Olen laitteen toinen omistaja, joskin välikätenä toimi eräs henkilö, joka lähetti oman puhelimensa iPhonen ensimmäiselle omistajalle, minä hänelle N900:ni ja iPhonen ensimmäinen omistaja sen sijaan lähetti 3GS:n suoraan minulle.
Ainoana mainittavana virheenä yläkulmasta hieman repsottava takakansi, vain millin verran irti näytönkehyksestä - Lieneekö joku ruuvinpaikka hajalla? Puhelin tukeva, takakansi ei klonksu tai narise, eikä rako näy kuin vartavasten katsomalla.
Jailbreak, halutessa poistan. Kyse erittäin hyvin pidetystä laitteesta, poikkeuksellisen siistissä kunnossa - käytetty lähes aina suojakoteloa. Takakuoressa vain hyvin pientä kulumaa sekä pieniä pistemäisiä jälkiä, johtuen hiekan menemisestä suojakuoren väliin - sekä pari pientä hiusnaarmua. Eivät näy kuin valossa katsomalla. Ikävä kyllä myös tästä yksilöstä löytyy pieni halkeama sim-lokeron vierestä, eipä minulla ole ainuttakaan 3G/3GS:ää ollut jossa olisi ollut 100% ehjät kuoret...

Näytössä ollut uudesta asti suojakalvo - Virheetön.

Puhelimen mukaan:
-Puhelin
-Datakaapeli
-Seinälaturi
-Myyntipakkaus
-Takuukuitti (Suomesta maaliskuussa ostettu)
Pahoitteluni melko heikkotasoisista kuvista, E90 ainoa kamera tähän saumaan.
Vaihdossa voi tarjota Nexus Onea, X10i:tä, N8:aa... mitä nyt taskustasi sattuu löytymään. Esimerkiksi N8:n maksan jonkinverran välirahaakin.
Ei f2f/Ennakko, palautteitani löydät sivun ylälaidasta. Paketin postit sisältyvät hintaan, joka on 339 euroa.. Hieno omena uusiin käsiin!