Psaikke kirjoitti:Lisää vertailukohtia ja käyttökokemuksia. Latailin Tabiin iTunesin musakirjastoni suoraan Macbookilta sen kummemmin konvertoimatta ja toimii loistavasti. Lisäksi siirsin Tabiin muutaman leffatiedoston, joita olin tehnyt aiemmin iPadia varten. Täytyy sanoa, että erinomaisesti pelittää leffat Tabissa ja kuva tuntuu tarkemmalta kuin saman leffatiedoston kohdalla iPadissa.
Android tuntuu kommunikoivan sujuvasti sekä Macin että PC:n kanssa ja tosiaan tuo iTunes-musan siirtyminen vaivattomasti oli positiivinen ylläri.
Kyllä Applen pitäisi tulevissa iPadeissa noudattaa avoimempaa politiikkaa. iPhonen kohdalla asia ei ole niinkään häirinnyt, mutta iPadin olettaisi jo käyttäytyvän enemmän tietokonemaisesti
No niin, kiva kuulla kokemuksistasi. Latasitko Tabiin toisen selaimen? Mitä kauemmin sitä tutkit ja tutustut, löydät aina vaan lisää kivaa, joskin jotkut asiat toimivat iPadissa paremmin. Olen vielä täällä etelän lämmössä, kotiin palattuani roottaan laitteen ja asennan siihen paljon parantavaa "eliksiiriä"
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Täällä on niin surkeat wifi-yhteydet, etten ala täällä tekemään sille mitään. Kerron tuloksista sitten myöhemmin.
Molemmissa on paljon kivaa... Ainakin tuo 7 tuumasuus, puhelintoiminto, 900 megan netti (landella putoan iPadilla edgeen, Tabi draisaa n. viittä megaa) ja Androidin avoimuus miellyttää minua, olkoon omenaväki ihan mitä mieltä tahansa. Tabilla voit muodostaa heti wi-fiverkon viidelle laitteelle. Onkohan kukaan laittanut iPadia taskuun....?