Sain sen postilaatikkoon mutta se on HTML muodossa ja voin toistaa vain sen avamalla ko linkin sivuston. Hyvää joulun jatkoja

Viesti Kirjoittaja ferre185 »
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Ei se itse musiikkitiedosto ole HTML muodossa, se on jollain tapaa upotettu sivulle. Hankala sanoa miten sen sieltä saisi irti kun ei tiedä miten se on sinne pistetty. Sivun osoite helpottaisi.ferre185 kirjoitti:Siis tiedosto on HTML muodossa ja haluan sen mp3 mutoon. Kiitos etukäteen
Viesti Kirjoittaja Hiljaisuus »
html-formaatissa ei varmasti voi olla musiikkia. Mutta, jos tuon liitteen koko on joitain megatavuja, niin kyseessä on MP3 tiedosto, jonka tiedostopäätteeksi on laitettu html. Ts. jos koko on jotain muuta kuin muutama kilotavu, niin kokeilepa vaihdoston päätteeksi .mp3 ja katso mitä tapahtuu. Selain voi katsoa tiedoston sisältä, onko kyseessä todella HTML-tiedosto, ja kun tunnistaakin sen MP3ksi, niin osaa sitten soittaa sen.ferre185 kirjoitti:Miten muutan tämän itunesiin sopivaksi.
Sain sen postilaatikkoon mutta se on HTML muodossa ja voin toistaa vain sen avamalla ko linkin sivuston. Hyvää joulun jatkoja![]()
Kiitos kovasti avusta- mutta ei aukea.Hiljaisuus kirjoitti:html-formaatissa ei varmasti voi olla musiikkia. Mutta, jos tuon liitteen koko on joitain megatavuja, niin kyseessä on MP3 tiedosto, jonka tiedostopäätteeksi on laitettu html. Ts. jos koko on jotain muuta kuin muutama kilotavu, niin kokeilepa vaihdoston päätteeksi .mp3 ja katso mitä tapahtuu. Selain voi katsoa tiedoston sisältä, onko kyseessä todella HTML-tiedosto, ja kun tunnistaakin sen MP3ksi, niin osaa sitten soittaa sen.ferre185 kirjoitti:Miten muutan tämän itunesiin sopivaksi.
Sain sen postilaatikkoon mutta se on HTML muodossa ja voin toistaa vain sen avamalla ko linkin sivuston. Hyvää joulun jatkoja![]()
Viesti Kirjoittaja iPSP »
iPSP kirjoitti:Anna vaan se linkki, jos et tarkemmin osaa kertoa...
Viesti Kirjoittaja amanita »
Taisi unohtua laittaa linkki viestiin.ferre185 kirjoitti:iPSP kirjoitti:Anna vaan se linkki, jos et tarkemmin osaa kertoa...
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
kiitos kovasti . Joo unohtui mutta muistin sen nyt. Hyvää uutta vuotta Amaamanita kirjoitti:Taisi unohtua laittaa linkki viestiin.ferre185 kirjoitti:iPSP kirjoitti:Anna vaan se linkki, jos et tarkemmin osaa kertoa...
http://www.poptori.fi/promo/erno/ferre185 kirjoitti:iPSP kirjoitti:Anna vaan se linkki, jos et tarkemmin osaa kertoa...
hie kiitos kovasti mutta mä en saanut oonistumaan . laitoin sen linkin tuonne jos se helpttaa neuvomista. Kiitos etukäteenMacFinn kirjoitti:No koetetaan.
Avaa se sivu. Valitste Ikkuna-valikosta Toiminta. Siitä etsit sen mp3-tiedoston ja Muokkaus-Kopioi. Avaa Ikkuna valikosta Lataukset-ikkuna, se aktiivisena Muokkaus-Sijoita. Ja biisi latautuu.
Valitan mutta minä en ymmärrä oikein miten ei toimi. Siis oliko se näinMacFinn kirjoitti:Jos minä saan noin onnistumaan ja sinä et, en tiedä mitä sanoa.
Kokeilin tuon hakemista ja hyvin tuo onnistui.
http://www.poptori.fi/promo/erno/iPSP kirjoitti:Anna vaan se linkki, jos et tarkemmin osaa kertoa...
Kiitos kovasti avusta. Mutta se ei edes aukea Safarilla . Käytän Ghromea. Yritän opetella asian .MacFinn kirjoitti:Vielä kerran.
Mene tolle sivulle. Ota Ikkuna-valikosta Toiminta ja katso listaus siitä sivusta (se nimen johdalla oleva kolmio pitää olla kärki alas (jos ei ole, klikkaa sitä). Sivun elementeissä on http://www.poptori.fi/promo/erno/olen%20kuullut.mp3, tämän aktivoit ja kopioit. Sitten avaat Ikkuna-valikosta sen Lataukset, klikkaat sen aktiiviseksi ja sijoitat tuon mp3-tiedoston.
Jos ei toimi, käyttänet Windowsia.
Viesti Kirjoittaja Delli »
kiitos kovasti avusta.Delli kirjoitti:Ainakin windowspuolella toimii niin että avaat tuon linkin Chromeen, hiiren väärä nappi jossakin kohtaan sitä sivua ja avautuvasta valikosta tallenna nimellä.
Toi nyt on kyllä puppua. Olen tuon nyt jo kahdesti tehnyt Safarilla eikä tuota mitään ongelmaa.ferre185 kirjoitti:Kiitos kovasti avusta. Mutta se ei edes aukea Safarilla . Käytän Ghromea. Yritän opetella asian .MacFinn kirjoitti:Vielä kerran.
Mene tolle sivulle. Ota Ikkuna-valikosta Toiminta ja katso listaus siitä sivusta (se nimen johdalla oleva kolmio pitää olla kärki alas (jos ei ole, klikkaa sitä). Sivun elementeissä on http://www.poptori.fi/promo/erno/olen%20kuullut.mp3, tämän aktivoit ja kopioit. Sitten avaat Ikkuna-valikosta sen Lataukset, klikkaat sen aktiiviseksi ja sijoitat tuon mp3-tiedoston.
Anteekis korjaan. Joo aukea safarilla mutta jossain vaihessa se oli tuntematon ongelma. Kuten sanoin opettelen nuo - Mutta kiitos kovasti avusta .MacFinn kirjoitti:Toi nyt on kyllä puppua. Olen tuon nyt jo kahdesti tehnyt Safarilla eikä tuota mitään ongelmaa.ferre185 kirjoitti:Kiitos kovasti avusta. Mutta se ei edes aukea Safarilla . Käytän Ghromea. Yritän opetella asian .MacFinn kirjoitti:Vielä kerran.
1) Safarilla tuolle sivulle
2) Safarin Ikkuna-valikosta (toinen oikealta) se kahdeksas alaspäin, Toiminta
3) Toiminta-ikkuna avautuu ja siellä valitset sen http://www.poptori.fi/promo/erno/olen%20kuullut.mp3
4) Muokkaus-valikosta Kopioi
5) Safarin Ikkuna-valikosta se Lataukset, se kuudes ylhäältä
6) Muokkaus-valikosta Sijoita
7) mp3-latautuu koneellesi
Viesti Kirjoittaja amanita »
Palaa sivulle “Video, televisio ja elokuvat”