Mikäs skootteri se on? kun tuollainen taskulampunpatteri riittää siihen?Jone kirjoitti:Pikku autoon pieni 45A akku. Edullinen ja 2min meni vaihtoon. Tuli kovempien pakkasten myötä noutaja vanhalle eikä ottanut enää virtaa vastaan ajellessa.
Viimeisin Ostoksesi 2
-
Re: Viimeisin Ostoksesi 2
Viesti Kirjoittaja Carde »
-
-
Viesti Kirjoittaja hatey »

Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja richidi »
-
Viesti Kirjoittaja rok »
Itse rupesin leffan jälkeen tonkimaan netistä ko. tapahtumaketjua enemmänkin...
-
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Nii o, mutta kylmää oon molemmat Arskatkin kattonu eikä ne pohjoismaisiksi suurtuotannoiksi paskempia olleet. Hyvin pysyin vireessä.richidi kirjoitti:^ Keskimmäinen on hyvä elokuva.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-

-
-
-
Mikset korjannut vanhaa kirveellä? Tai vasaralla..hatey kirjoitti:Yöllä hajosi ihan itsekseen (ilman kirvestä) kesken elokuvan toinen DVD-soitin, joten kävin Giga-antista ostamassa jonkun Matsuihirohiro, tai jotain, merkkisen laadukkaan 15 euron DVD-soittimen.

-
-
Tuon Matsuihirohiron voisi ostaa vaikka jättiteeveen juuri ostaneelle vihamiehelleen lahjaksi, siitähän puuttuu kaikki kunnon lähdöt.hatey kirjoitti:Yöllä hajosi ihan itsekseen (ilman kirvestä) kesken elokuvan toinen DVD-soitin, joten kävin Giga-antista ostamassa jonkun Matsuihirohiro, tai jotain, merkkisen laadukkaan 15 euron DVD-soittimen.
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Sinulla on elämänarvot ja -käsitykset täysin sekaisin. Mietit rikki menneen aparaatin tunteita, mutta kun on kyse ihmisestä, et välitä. Minuakin olet uhkaillut raa'alla pahoinpitelyllä pumpulipuikkoa käyttäen. Etkö lainkaan ajatellut minun tunteitani? Viikkotolkulla näin painajaisia sen jälkeen. Vieläkään en uskalla mennä ulos yksin.hatey kirjoitti:^Sille olisi voinut tulla paha mieli, jos sitä olisi lyönyt.
t. nimimerkki mistä saisin panssarivaunun?
-
Tässä meillä on nytten melkoinen dilemma. Kenkku ei uskalla mennä ulos yksin, eikä kukaan toisaalta halua lähteä hänen kanssaan kaksin johtuen mm. hajuhaitoista.KunkkuJ kirjoitti:Vieläkään en uskalla mennä ulos yksin.
Mites se koira, kai sen voisi jotenkin lahjoa seuraksi? Ensin viikko nälässä ja sitten vaikka hirvenruholla?
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Mielenkiintoinen näkökulma. Mietin juuri että ehkä voisin tuollaisen jopa heikkona hetkenä hankkiakin jos 15 euroa maksaa. Mulla (tai ruokakunnalla jossa olen elellyt) ei ole koskaan ollut videioita tai vastaavia elävän kuvan esitys- tai tallennuslaitteita.Repe Ruutikallo kirjoitti:Tuon Matsuihirohiron voisi ostaa vaikka jättiteeveen juuri ostaneelle vihamiehelleen lahjaksi, siitähän puuttuu kaikki kunnon lähdöt.hatey kirjoitti:Yöllä hajosi ihan itsekseen (ilman kirvestä) kesken elokuvan toinen DVD-soitin, joten kävin Giga-antista ostamassa jonkun Matsuihirohiro, tai jotain, merkkisen laadukkaan 15 euron DVD-soittimen.
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Minä ainakin olen tunteellinen kun joku rakastamani menee ritki. Itkin kun piti luovuttaa vanha tuoli, joka oli niin ystävällisesti ja uskollisesti suojellut persustani pahalta kylmältä maailmalta. ;___; Kaipaan vieläkin sitä tuolia..KunkkuJ kirjoitti:Sinulla on elämänarvot ja -käsitykset täysin sekaisin. Mietit rikki menneen aparaatin tunteita, mutta kun on kyse ihmisestä, et välitä. Minuakin olet uhkaillut raa'alla pahoinpitelyllä pumpulipuikkoa käyttäen. Etkö lainkaan ajatellut minun tunteitani? Viikkotolkulla näin painajaisia sen jälkeen. Vieläkään en uskalla mennä ulos yksin.hatey kirjoitti:^Sille olisi voinut tulla paha mieli, jos sitä olisi lyönyt.
-
Viesti Kirjoittaja Aadee »
iPhone 5 16Gb Black
iPhone 3G S 32Gb White
iPod Shuffle 4.gen 4Gb Silver
iPad 3.gen 4G 16Gb Black
-
Hintaansa nähden ihan tarpeeksi. Mullon museoikäinen viideotykki, jossa scart sisään. Tuossa matsuihirohirossa on scart. Minun analoginen museovahvistin on myös museosta, ja siinä on äänet sisään joka kanavalla oma RCA, sellaisia DVD-soittajia ei ole enää olemassakaan. Pakosta tyydyn stereo ääneen, joka sekin on liikahienoa, kun toisen korvan kuulo on rikki. Vahvistin pykää sitten subbarille matalat äänet. Ja aika usein tulee käytettyä kuulottimia. Telkkarilla on sitten se toinen DVD-soittaja, jossa nykyliitännät.Repe Ruutikallo kirjoitti:Tuon Matsuihirohiron voisi ostaa vaikka jättiteeveen juuri ostaneelle vihamiehelleen lahjaksi, siitähän puuttuu kaikki kunnon lähdöt.hatey kirjoitti:Yöllä hajosi ihan itsekseen (ilman kirvestä) kesken elokuvan toinen DVD-soitin, joten kävin Giga-antista ostamassa jonkun Matsuihirohiro, tai jotain, merkkisen laadukkaan 15 euron DVD-soittimen.
Tuota tykki-vahvistin yhdistelmää en viitsi vaihtaa sen takia, kun se toimii, ja uutta ostamalla en saisi mitään sellaista jota minulla jo ei ole. Paitsi surround äänet, joita en tarvitse. Sinisäteellä saisi parempaa kuvaa, mutta rahaa menisi kiljoona kun kaikki vaihtaisi. Ja tekniseltä laadultaan nämä nykyvehkeet on kaikki yhtä kuraa.
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
Juh. Enemmän esineistä on hyötyä kuin ihmisistä.Mailia kirjoitti:Minä ainakin olen tunteellinen kun joku rakastamani menee ritki. Itkin kun piti luovuttaa vanha tuoli, joka oli niin ystävällisesti ja uskollisesti suojellut persustani pahalta kylmältä maailmalta. ;___; Kaipaan vieläkin sitä tuolia..KunkkuJ kirjoitti:Sinulla on elämänarvot ja -käsitykset täysin sekaisin. Mietit rikki menneen aparaatin tunteita, mutta kun on kyse ihmisestä, et välitä. Minuakin olet uhkaillut raa'alla pahoinpitelyllä pumpulipuikkoa käyttäen. Etkö lainkaan ajatellut minun tunteitani? Viikkotolkulla näin painajaisia sen jälkeen. Vieläkään en uskalla mennä ulos yksin.hatey kirjoitti:^Sille olisi voinut tulla paha mieli, jos sitä olisi lyönyt.
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja heilei »
(...ja tässä kohtaa kaikki foorumin 3D-gurut voivat urahtaa että senkin pöljä, parempi vaihtoehto ois ollu Blender / Maya / Lightwave / Cinema4D / Cheetah3D / MyFavouriteBrandX ... tarjontaa kun tuntuu olevan ihan liian kanssa
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
-
Viesti Kirjoittaja DishDuck »
-
Viesti Kirjoittaja Noksu »

-
Viesti Kirjoittaja skip »
https://www.dropbox.com/referrals/NTU0MTcwODg5
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka