Pirullisen nerokasta.carrbon kirjoitti:Simppeli ratkaisu: Ala mitoittamaan puhelinlaskut x > 20 euroon! 8)
Vuodatustopic 2
-
Re: Vuodatustopic 2
Viesti Kirjoittaja rok »
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja thompzon »
-
Viesti Kirjoittaja rok »
Kyllä, sitä tuolla alussa päivittelinkin, että töihin tarvitsisi mennä.thompzon kirjoitti:Noihin laskujen maksamiseen ja rahojen kanssa päivittelyyn auttaa sellainen asia kuin töissä käynti. Viikonloppuisin, lomilla ja muuten paljolla vapaa-ajalla pikku työtuntien teko ei tekisi pahaa rahatilanteelle, ja vapauttaisi aika paljon rahallisesti opiskelijaelämää.
Tarkoituksena on tehdä ihan oman alan keikkahommia jahka niitä vain tippuu.
-

Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Kuten roikkua hompussa yöt ja päivät?Erño kirjoitti:Sama täällä. Oman alan keikkahommia olenkin tehnyt, mutta aina niitä ei ehdi. Viikonloppuisin kun on muuta elämää.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Hompussa tulee vietettyä aika vähän aikaa. Kaiken muun säädön välissä on hyvä käydä vähän hämmentämässä soppaa, ettei pala pohjaan.Marbo kirjoitti:Kuten roikkua hompussa yöt ja päivät?Erño kirjoitti:Sama täällä. Oman alan keikkahommia olenkin tehnyt, mutta aina niitä ei ehdi. Viikonloppuisin kun on muuta elämää.
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja thompzon »
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Hieno »

-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Kokeile maata paikallaan silmät kiinni. Mulla toimii joskus.Hieno kirjoitti:heräilen jo nyt.haluttasi nukkua mutta uni ei tuu enää.
-
Viesti Kirjoittaja Marbo »
-
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Mulla tosi harvoin joten en edes yritä.Tauvo kirjoitti:Kokeile maata paikallaan silmät kiinni. Mulla toimii joskus.Hieno kirjoitti:heräilen jo nyt.haluttasi nukkua mutta uni ei tuu enää.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Tämä on naisten yleisesti käyttämä toimintamalli sängyssä.Tauvo kirjoitti: Kokeile maata paikallaan silmät kiinni. Mulla toimii joskus.

-
Viesti Kirjoittaja heilei »
Kunkku, kumarru. Lounais-Suomesta lähestyy kaulin ja lujaa.KunkkuJ kirjoitti:Tämä on naisten yleisesti käyttämä toimintamalli sängyssä.Tauvo kirjoitti: Kokeile maata paikallaan silmät kiinni. Mulla toimii joskus.
-
Hmmm. Mikähän siinä oikein on, etteivät nuku kasvot tyynyä kohti "hanuri" pystyssä. Olisi kaikille helpompaa...KunkkuJ kirjoitti:Tämä on naisten yleisesti käyttämä toimintamalli sängyssä.Tauvo kirjoitti: Kokeile maata paikallaan silmät kiinni. Mulla toimii joskus.
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Ei huolta, kaikkihan ymmärtävät, että Krunkku luulee naisilla tuota toimintamallia yleiseksi kaikkien miesten suhteen...ymmärrän vaimoparkansa käyttäytymisen kovin hyvin.heilei kirjoitti:Kunkku, kumarru. Lounais-Suomesta lähestyy kaulin ja lujaa.KunkkuJ kirjoitti:Tämä on naisten yleisesti käyttämä toimintamalli sängyssä.Tauvo kirjoitti: Kokeile maata paikallaan silmät kiinni. Mulla toimii joskus.
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja PKivireki »
-
Viesti Kirjoittaja Carde »
Voihan tuo kunkun luulo johtua myös siitä että hää harrastaa sitä kovin harvoin. Viimeksi on tainnut harrastaa kyseistä liikuntamuotoa kun siitä maksettiin markoilla...amanita kirjoitti:Ei huolta, kaikkihan ymmärtävät, että Krunkku luulee naisilla tuota toimintamallia yleiseksi kaikkien miesten suhteen...ymmärrän vaimoparkansa käyttäytymisen kovin hyvin.heilei kirjoitti:Kunkku, kumarru. Lounais-Suomesta lähestyy kaulin ja lujaa.KunkkuJ kirjoitti:Tämä on naisten yleisesti käyttämä toimintamalli sängyssä.Tauvo kirjoitti: Kokeile maata paikallaan silmät kiinni. Mulla toimii joskus.
-
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
-
Sinäkö joudut aina maksamaan siitä, vai miksi tuollaisia höpäjät? Minä olen kyllä saanut ilmaiseksi.Carde kirjoitti: Voihan tuo kunkun luulo johtua myös siitä että hää harrastaa sitä kovin harvoin. Viimeksi on tainnut harrastaa kyseistä liikuntamuotoa kun siitä maksettiin markoilla...
-
Viesti Kirjoittaja Carde »
HÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖöööööhöhöhööö...KunkkuJ kirjoitti:Sinäkö joudut aina maksamaan siitä, vai miksi tuollaisia höpäjät? Minä olen kyllä saanut ilmaiseksi.Carde kirjoitti: Voihan tuo kunkun luulo johtua myös siitä että hää harrastaa sitä kovin harvoin. Viimeksi on tainnut harrastaa kyseistä liikuntamuotoa kun siitä maksettiin markoilla...
Laskeppas uusiksi.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Mutta enhän minä siitä ole joutunut...... tai siis.... tuota....Carde kirjoitti: HÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖöööööhöhöhööö...
Laskeppas uusiksi.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)

-
Tuli maili-ilmoitus, että tiliäni ei ole uusittu, koska eivät ole voineet veloittaa korttiani. Johtuuko siitä, että yritin laittaa maksuvälineeksi firman Visa Debit kortin, jossa ei siis ole luotto-ominaisuutta? On toiminut Apple storessa ihan moitteettomasti, mutta iTunesissa sillä ei pysty maksamaan. Onko nyt niin, että joudun "billing infoon" kuitenkin muuttamaan takaisin tuon oman luotollisen Visan (mallia Debit/Credit). Olisi ollut kirjanpidollisesti mukavampi, että ei olisi tarvinnut maksaa omista rahoista. Enkä muutenkaan haluaisi ostaa luotolla.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Muffe »
Kannattaa käydä asetuksissa vielä tarkistamassa että jokainen numero ja täppä on aivan varmasti oikeassa kohtaa.Tauvo kirjoitti:Nyt tarvitsisi saada vastaus joltain jolla on kokemusta tai tietoa MobileMe:stä.
Tuli maili-ilmoitus, että tiliäni ei ole uusittu, koska eivät ole voineet veloittaa korttiani. Johtuuko siitä, että yritin laittaa maksuvälineeksi firman Visa Debit kortin, jossa ei siis ole luotto-ominaisuutta? On toiminut Apple storessa ihan moitteettomasti, mutta iTunesissa sillä ei pysty maksamaan. Onko nyt niin, että joudun "billing infoon" kuitenkin muuttamaan takaisin tuon oman luotollisen Visan (mallia Debit/Credit). Olisi ollut kirjanpidollisesti mukavampi, että ei olisi tarvinnut maksaa omista rahoista. Enkä muutenkaan haluaisi ostaa luotolla.
-
Sitä olen tässä tarkistellut tunnin verran...Muffe kirjoitti:Kannattaa käydä asetuksissa vielä tarkistamassa että jokainen numero ja täppä on aivan varmasti oikeassa kohtaa.Tauvo kirjoitti: MobileMe:stä..
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Edit: vuodatusta.
Piti lomailla vuodenvaihteen yli Loviisassa. Tuli puhelu Studion/toimiston huoltofirmalta, että naapurin liiketilassa on ollut vesivahinko (tänäkin talvena). Viimeksi kun vastaava tapahtui, oli kollega paikalla ja ehti nostamaan kalustoa pois veden alta. Silloin olisi kastunut mm laatikossa sisällä oleva silloin vielä käyttöönottamaton iMac, muutama kamera ja kaikkea muuta kivaa.
Nyt ei ole muuta tietoa, kuin että kameralaukku on lattialla ja sisällä on ainakin Nikon D700. Muutama studiolamppu, taustoja ja erinäisiä johtohässäköitä. Mahdollisesti myös kollegan laukku jossa sisällä Canon 5D ja Canon 7D...
Onneksi vuoto on nyt ilmeisesti havaittu ajoissa. Viimeksi kun naapurin liiketila oli tyhjä ja ehti täyttyä muutaman sentin vedellä ennen kuin sitä alkoi tulemaan meidän puolelle.
Saakutta, nyt alkoi pakkaaminen ja jännä kotimatka.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka