Piti tämäkin kuluma käydä tänne heittämässä.Anghorn kirjoitti:Olen harkinnut lasien hankkimista vain ja ainoastaan näön vuoksi.

Viesti Kirjoittaja thompzon »
Piti tämäkin kuluma käydä tänne heittämässä.Anghorn kirjoitti:Olen harkinnut lasien hankkimista vain ja ainoastaan näön vuoksi.
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Viesti Kirjoittaja PKivireki »
Lihapipo kirjoitti:Kokeilin joskus piilareita, ja paitsi että ne tuntuivat aivan hirvieläimiltä, niin ne eivät myöskään toimineet. Sittemmin rakensin itselleni uudet silmät vanhoista kaitafilmikameroista ja käkikellosta. Nyt näen Neptunuksen kuut paljain silmin, ja voin katsoa ydinräjähdyksiä toiselta puolelta maapalloa ilman suojalaseja.
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Kyllähän jonkun täytyy hyvä ketju pilata.thompzon kirjoitti:Piti tämäkin kuluma käydä tänne heittämässä.Anghorn kirjoitti:Olen harkinnut lasien hankkimista vain ja ainoastaan näön vuoksi.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Asiantuntijalausunto.amanita kirjoitti:Optimaarista saa kivoja ja erikoisiakin pokia.
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Aina nousevat niskavillat pystyyn ajatuksesta, että pitäisi vapaaehtoisesti tunkea jotain silmäänsä, silmätippojen laittokin on aina siitepölyaikana tarpeeksi epämiellyttävää.amanita kirjoitti:Eikö kukaan käytä piilareita?
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja Aadee »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Ei tule. Elän touchilla, tai sitten vaihdan silmät.hatey kirjoitti:^Kyllä sinustakin tulee vielä nelisilmä....
Viesti Kirjoittaja wantsomeapple »
50 euroa? maanalaisen paikan säkki 20e lisää mulla vaik kaikilla mausteilla lasit otinMuffe kirjoitti:Specsaversista sen verran että tosiaan kaikki pienet lisäominaisuudet (hionnat, pinnoitteet) maksavat muistaakseni 50 e lisää / kpl. Laatu laseissa nyt on vähän mitä on, kehykset nitkuu ja natkuu.
Mitä merkitsevät sanat maanalaisen paikan säkki ja kaikilla mausteilla? Minä kysyin laseja myös Specsaversista ja ne olisivat maksaneet 500€, kun sain ne toisaalta hieman alle 300€:n hinnalla.wantsomeapple kirjoitti:50 euroa? maanalaisen paikan säkki 20e lisää mulla vaik kaikilla mausteilla lasit otinMuffe kirjoitti:Specsaversista sen verran että tosiaan kaikki pienet lisäominaisuudet (hionnat, pinnoitteet) maksavat muistaakseni 50 e lisää / kpl. Laatu laseissa nyt on vähän mitä on, kehykset nitkuu ja natkuu.
Puhutko minulle? Kysyin joka paikasta samanlaisen setin ja hintaero oli tosiaan se hiukan yli 200€ järkevimmän ja yllättäen kalleimman Specsaversin tarjouksen välillä.kallekilponen kirjoitti:Varmaankin tarkoittaa, että silmälasikotelo/pussi nosti hintaa huimasti?
Vastasin tuohon arveluusi edellisen kirjoittajan kirjoituksen merkityksestä.Mikael K. kirjoitti:Puhutko minulle? Kysyin joka paikasta samanlaisen setin ja hintaero oli tosiaan se hiukan yli 200€ järkevimmän ja yllättäen kalleimman Specsaversin tarjouksen välillä.kallekilponen kirjoitti:Varmaankin tarkoittaa, että silmälasikotelo/pussi nosti hintaa huimasti?
Selvä. Se hintaero oli kyllä ainakin minulla muualla kuin joissakin silmälasikoteloissa. Peruslasit olivat edulliset. Tavanomaista monimutkaisempi hionta nosti hinnan heti taivaisiin. Samoin haluamani tummennus.kallekilponen kirjoitti: Vastasin tuohon arveluusi edellisen kirjoittajan kirjoituksen merkityksestä.
Viesti Kirjoittaja Meiju »
Eiran sairaala leikkas mun -7 silmät nollille nelisen vuotta sitten ja elämä ilman rillejä ja piilareita on huomattavasti helpompaa ja huolettomampaa. En ole kaivannut kuiviin silmiin jämähtäneitä piilareita, tanssitreeneissä lenteleviä rillejä, jatkuvaa linssien putsaamista, aurinkolasiongelmia enkä siivouskomeroihin eksymistä kylpylöissä. Mulla on 5 kaveria joiden silmät on leikattu ja kaikilla leikkaukset onnistunut mainiosti.Rooivalk kirjoitti:Silmälaseria miettiville täytyy todeta, että Eiran sairaala töpelsi yhden tutun molemmat silmät semmoiseen kuntoon, että todennäköisesti sairaseläke ja valkoinen keppi kutsuu. Mutta todennäköisyys tuolle on tietenkin pieni. Kannattaa ehkä tehdä yksi silmä kerrallaan.
Viesti Kirjoittaja Aadee »
Viesti Kirjoittaja umpio »