Ai piru. Älä nyt tule, kun olisi tarkoitus lähteä vähäksi aikaa pois Turusta...Muffe kirjoitti:Tauvo taitaa saada yöllä vieraita tässä lähiaikoina.redhat kirjoitti:Jos et nyt lopeta noite Leica postauksia niin mä kyllä rupeen itkemään tai jotain.

Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Ai piru. Älä nyt tule, kun olisi tarkoitus lähteä vähäksi aikaa pois Turusta...Muffe kirjoitti:Tauvo taitaa saada yöllä vieraita tässä lähiaikoina.redhat kirjoitti:Jos et nyt lopeta noite Leica postauksia niin mä kyllä rupeen itkemään tai jotain.
Viesti Kirjoittaja Muffe »
Itse laitoit tunnistettavat kuvat. Muahaha.Tauvo kirjoitti:Ai piru. Älä nyt tule, kun olisi tarkoitus lähteä vähäksi aikaa pois Turusta...Muffe kirjoitti:Tauvo taitaa saada yöllä vieraita tässä lähiaikoina.redhat kirjoitti:Jos et nyt lopeta noite Leica postauksia niin mä kyllä rupeen itkemään tai jotain.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Leica on POP. 8)redhat kirjoitti:Jos et nyt lopeta noite Leica postauksia niin mä kyllä rupeen itkemään tai jotain.
Brother...hatey kirjoitti:Leica on POP. 8)redhat kirjoitti:Jos et nyt lopeta noite Leica postauksia niin mä kyllä rupeen itkemään tai jotain.
Viesti Kirjoittaja harri_tku »
Ja sen huomaa. On meinaan niin pirun hieno! 8)hatey kirjoitti:Kuvattu...Leicalla!!
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Ai sääki oot käyny Proo_vossa.hatey kirjoitti:Kuvattu...Leicalla!!
Mää asun tässä suomen perslävessä.Anghorn kirjoitti: Ai sääki oot käyny Proo_vossa.
Mies puhuu pelkkää asiaa!harri_tku kirjoitti:Hei!
Omat Leica räpsyni on täällät: http://www.flickr.com/photos/harrivayry ... 547232873/
Ei Laicalla huonoo kuvaa saa mitenkään.
t :Harri
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
No daa.hatey kirjoitti:Mää asun tässä suomen perslävessä.Anghorn kirjoitti: Ai sääki oot käyny Proo_vossa.
Olette oikeassa!harri_tku kirjoitti:Hei!
Omat Leica räpsyni on täällät: http://www.flickr.com/photos/harrivayry ... 547232873/
Kyllä se hyvä on, ei ole zoomia lainkaan joten ehkä menee enemmän huomiota siihen sommitteluun. Action kuvaukseen se ei oikein sovellu, tarkennus niin hidas tuollaisissa pokkareissa. Tuo on sentään oikea Leica, noi halpis Leicat on Panasonicceja Leican leimallaTauvo kirjoitti:Olette oikeassa!harri_tku kirjoitti:Hei!
Oletko tykännyt X1:stä? Ajettelin sellaisen hommata tässä kevään aikana...
harri_tku kirjoitti:Kyllä se hyvä on, ei ole zoomia lainkaan joten ehkä menee enemmän huomiota siihen sommitteluun. Action kuvaukseen se ei oikein sovellu, tarkennus niin hidas tuollaisissa pokkareissa. Tuo on sentään oikea Leica, noi halpis Leicat on Panasonicceja Leican leimallaTauvo kirjoitti:Olette oikeassa!harri_tku kirjoitti:Hei!
Oletko tykännyt X1:stä? Ajettelin sellaisen hommata tässä kevään aikana...
T: Harri
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Leica on kameramaailmanPeitsamo kirjoitti:Mikä noissa Leicoissa nyt on niin erikoista? Alkaa kuulostamaan tämä meininki jo uskovaisten messuamiselta vai mitä se nyt on
Siinä pari juttua valistukseksi.Peitsamo kirjoitti:Mikä noissa Leicoissa nyt on niin erikoista? Alkaa kuulostamaan tämä meininki jo uskovaisten messuamiselta vai mitä se nyt on
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Mutta eihän sen kuvanlaatu ole lähelläkään sitä parhautta, mikä on iPhone 3GS:n kamera.Erño kirjoitti:Leica on kameramaailmanPeitsamo kirjoitti:Mikä noissa Leicoissa nyt on niin erikoista? Alkaa kuulostamaan tämä meininki jo uskovaisten messuamiselta vai mitä se nyt on.
Viesti Kirjoittaja redhat »
Ai niin. On niissä parempi softa, 3v:n takuu ja munakkaat ulkoiset ulottuvuudet. Leican edustajan mukaan vielä optiikan paremmat kappaleet ottavat itselleen, mutta se nyt varmaan myyjän puhetta se. Luotettavuudeltaan tasoa "internet".Tauvo kirjoitti:harri_tku kirjoitti: halpis Leicat on Panasonicceja Leican leimalla
T: Harri
Auts!
Mullon vuoden -53 Dolmar 8)Peitsamo kirjoitti:.... En miekään suostu käyttämään moottorisahana muuta kuin Stihliä
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Keksin sinulle loistavan paikan minne tunkea hateyn ja Tauvon Leicat.redhat kirjoitti:Työntäkää ne Leicanne vaikka hanuriin. Tai älkää, tuokaa mulle mielummin.
Rupee vaan ärsyttämään kun oma Sony on mitä on. Jos ees paremman linssin saisi siihen. Tai saishan sitä mutta ei kehtaa tuohon ostaa.