Vuodatustopic 2
-
Re: Vuodatustopic 2
Viesti Kirjoittaja The raconteur »

-
-
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
En uskalla edes liikuttaa oikeaa kättä kun sattuu. :'<Peitsamo kirjoitti:Enemmän urheilua, vähemmän pelailua. Hophop
-
-
Siis mistä nyt puhutaan?Peitsamo kirjoitti:Luulin sen olevan miestenvaiva
-
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
-
No en tiedä! Sinä pervo hiljaa!KunkkuJ kirjoitti:^^ Älä yhtään yritä näytellä viatonta pikkutyttöä, kyllä sinä tiedä!
-
Miten sinä oikein puhut vanhemmille ihmisille?!Mailia kirjoitti:No en tiedä! Sinä pervo hiljaa!

-
Re: Vuodatustopick.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Alkoi ottamaan viime keväänä päähän, kun heillä oli joku kampanja ja soittivat monta kertaa joko omaan puhelimeeni, josta on siirto firman luuriin tai sitten suoraan firman numeroon. Joka kerta saakelinmoinen taustahäly kuului läpi ja pätkivä linja söi tavuja tähtimyyjän sössötyksestä.Ilmari123 kirjoitti:Myyjistä puheen ollen niille on kiva vittuilla, ei ainakaan ole soittanut enään.Erño kirjoitti:Stanan lehtimyyjä/puhelinhäiriköt!
Pitkään olen ollut vastaamatta tuntemattomiin numeroihin, mutta tänään odotin erästä puhelua ja erehdyin vastaamaan. Myyjähän sieltä soitteli. Iskin luurin korvaan ja jätän tulevaisuudessa suosiolla vastaamatta
Saunalahden myyjä: Haluaisitteko vaihtaa Saunalahti Joutsen liittymään, siinä on päläpäläpälä....
Vastasin sille: Sori mut mä oon allerginen joutsenile [:D)
Silloin keksin miten saan heidän ärsyyntymään. Aloin puhumaan päälle ja myymään oman yritykseni palveluja. Moneen kertaan toistin, etten nyt ollut ihan varma millaista palvelua luurin toisessa päässä haluttiin, mutta kerroin kuitenkin mieluusti omia ehdotuksiani.
Vuodatus nro2.
Ensin olin mielissäni ne kun ärsyttävät ihmisten kimppuun rasvatuubit kädessä hyökkäävät hyeenat olivat saaneet oikein liiketilan Hansakorttelista (Turusta). Nyt voisi kävellä rauhassa Hansatorille mistä suunnasta tahansa, ja paskat!! Nyt ne saakutti kotkat hyökkää päälle sieltä liiketilastaan, "Oletteko käynyt vielä liikkeessämme..."
Kerran olen jo sanonut joutuvani kulkemaan siitä ohi lähes päivittäin ja olisi parempi jos minulta ei enää ikinä kysyttäisi tuota. Nyt saan mennä rauhassa ohi, mutta se edellyttää ensin vihaista mulkaisua lähestymisaikeensa paljastaneelle kotkalle.
-
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Ei se ikä anna oikeutusta huonoille tavoille. Ennemmin pitäisi kyseenalaistaa kyseisen ikäihmisen kasvatus.KunkkuJ kirjoitti:Miten sinä oikein puhut vanhemmille ihmisille?!Mailia kirjoitti:No en tiedä! Sinä pervo hiljaa!Taas yksi esimerkki, mihin vapaa kasvatus johtaa...
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
-
Re: Vuodatustopick.
Viesti Kirjoittaja heilei »
Kannattaa kokeillä tätä: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php? ... 3#p1060713. Aloitat about 20 metriä ennen lähestyvää kotkaa, niin ei varmana yritä myydä sulle yhtään mitään...Tauvo kirjoitti: ...
Ensin olin mielissäni ne kun ärsyttävät ihmisten kimppuun rasvatuubit kädessä hyökkäävät hyeenat olivat saaneet oikein liiketilan Hansakorttelista (Turusta). Nyt voisi kävellä rauhassa Hansatorille mistä suunnasta tahansa, ja paskat!! Nyt ne saakutti kotkat hyökkää päälle sieltä liiketilastaan, "Oletteko käynyt vielä liikkeessämme..."
Kerran olen jo sanonut joutuvani kulkemaan siitä ohi lähes päivittäin ja olisi parempi jos minulta ei enää ikinä kysyttäisi tuota. Nyt saan mennä rauhassa ohi, mutta se edellyttää ensin vihaista mulkaisua lähestymisaikeensa paljastaneelle kotkalle.
-
KENESTÄ SINÄ OIKEIN PUHUT??kallekilponen kirjoitti: Ei se ikä anna oikeutusta huonoille tavoille. Ennemmin pitäisi kyseenalaistaa kyseisen ikäihmisen kasvatus.

ONKO SINULLA JOTAKIN HUOMAUTETTAVAA MINUN KÄYTÖKSESTÄNI??

-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
-
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Hah! Ama haaveilee nykyään vaan Lapista ja hyvistä valokuvista, joita yrittää saada otettua sillä neitipokkarillaan, se tuskin enää joutaa tänne kurkkimaan.kallekilponen kirjoitti:Ei sillä niin väliä onko minulla, mutta odotas, kun ama pääsee paikalle.
Tuo on panettelua vailla todellisuuspohjaa. Minusta tykkäävät melkein kaikki, etenkin nämä hompun naisihmiset. 8)heilei kirjoitti: ...tai sitten voi tehdä kuten Kunkku ja luoda ympärilleen sellaisen negatiivisen painovoimakentän joka ikään kuin luontaisesti työntää kaikenlaiset kanssaeläjät tuonnemmaksi...
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
... Mutta kun minä olen aina niin iloisen ja ystävällisen näköinen...heilei kirjoitti:[Re: Tauvon kotkaongelma] ...tai sitten voi tehdä kuten Kunkku ja luoda ympärilleen sellaisen negatiivisen painovoimakentän joka ikään kuin luontaisesti työntää kaikenlaiset kanssaeläjät tuonnemmaksi...
-
Viesti Kirjoittaja iDock »

- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
Yritä näyttää ko. tilanteissa samalta kuin tuossa avatarissasi, ja yhdistä tähän se em. itsekseen (tai niille mukana kulkeville näkymättömille mielikuvituskavereille) puhuminen. Kyllä varmaan toimii.Tauvo kirjoitti:... Mutta kun minä olen aina niin iloisen ja ystävällisen näköinen...heilei kirjoitti:[Re: Tauvon kotkaongelma] ...tai sitten voi tehdä kuten Kunkku ja luoda ympärilleen sellaisen negatiivisen painovoimakentän joka ikään kuin luontaisesti työntää kaikenlaiset kanssaeläjät tuonnemmaksi...

-
Viesti Kirjoittaja Erño »
Onko kympit laitettu vitosiksi? Mullekn ryökäleet tekivät samoin! Keskiarvo laski 9,7:sta 6,7:ään!iDock kirjoitti:Saisivat hyvänen aika vähän katsoa, mitä virhetietoja todistuksiin oikein tunkevat

NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Oot sitte tällänt jonkuu muun kuvan tuoho avattarree?Tauvo kirjoitti: ... Mutta kun minä olen aina niin iloisen ja ystävällisen näköinen...
-
Viesti Kirjoittaja iDock »
No ei nyt ihan, mutta tokariin merkittynä väärä koulun alkuajankohta. Ja tietenkään siitä ei sitten voinut meille sanoaErño kirjoitti:Onko kympit laitettu vitosiksi? Mullekn ryökäleet tekivät samoin! Keskiarvo laski 9,7:sta 6,7:ään!iDock kirjoitti:Saisivat hyvänen aika vähän katsoa, mitä virhetietoja todistuksiin oikein tunkevat

- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Huoh!KunkkuJ kirjoitti:
Hah! Ama haaveilee nykyään vaan Lapista ja hyvistä valokuvista, joita yrittää saada otettua sillä neitipokkarillaan, se tuskin enää joutaa tänne kurkkimaan.
Minusta tykkäävät melkein kaikki, etenkin nämä hompun naisihmiset. 8)
Jaksaakohan sitä taas tänäkin vuonna kestää tätä luupäätä, Lapissa siitä varmaankin ainakin pääsisi eroon, tommoset raihnaleet eivät taatusti edes kestäisi pohjoisen raikkaita tuulia ja reippaita pakkasia. Minun hyvää ja rakasta Lumix LX-kolmostani saa ihan vapaasti kutsua miksikä vain, ei hetkauta hitustakaan.
Ja mitä tohon tykkäämisjuttuun tulee, olet oikeassa, kaikki Hompun naisihmiset tykkäävät sinusta..., niinku että on sitte Luoja viittinny piruuttaan värkätä yhen tommosenkin kummajaisen!
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka