Nokialta ja Sonylta saa ihan mallikkaita bluetooth-kuulokkeita alle 70€. Kannattaa googlailla vaikkapa "Sony BT headset", tai "Nokia BH heatset". Tai sama suomeksi.MattSimmons kirjoitti:Mistä hyvät ja suht. edulliset, mielellään langattomat korvakuulokkeet? Tuppaa rätisemään nykyisillä kuulokkeilla jos vähänkin kovemalla kuuntelee. Vinkkejä?
Kysy mitä vaan mistä vaan!
-
Erño
Re: Kysy mitä vaan mistä vaan!
Viesti Kirjoittaja Erño »
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Salamijakk
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Ja onko muilla neuvoa-antavaa tällaisen windows pohjaisen verkkolevytilan perustamisesta Machille?
Sen olen jo äkännyt, että näppäimillä (omena)+k saa finderissä tämän yhdistä palvelimeen toimimaan, mutta sitä mitä tuohon ikkunaan syöttää onkin vielä varsin haastava työ.
- Salamijakk
-
Tauvo
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
alt(optio)+shft+7 macissä ja windowsissa jotain muuta, ehkä alt+7.Salamijakk kirjoitti:Vääntelen tässä operaattorini verkkolevyn kanssa ja sehän on tietysti ohjeistettu vain windowsille. Muistaako kukaan, miten saa tämän / kenoviivan toisinpäin?
Ja onko muilla neuvoa-antavaa tällaisen windows pohjaisen verkkolevytilan perustamisesta Machille?
Sen olen jo äkännyt, että näppäimillä (omena)+k saa finderissä tämän yhdistä palvelimeen toimimaan, mutta sitä mitä tuohon ikkunaan syöttää onkin vielä varsin haastava työ.
-
Mailia
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Shift+7 Windowsissa.Tauvo kirjoitti:alt(optio)+shft+7 macissä ja windowsissa jotain muuta, ehkä alt+7.Salamijakk kirjoitti:Vääntelen tässä operaattorini verkkolevyn kanssa ja sehän on tietysti ohjeistettu vain windowsille. Muistaako kukaan, miten saa tämän / kenoviivan toisinpäin?
-
Salamijakk
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Näin se on, ehdin jo googlettaa ja hompun sivuiltahan sen löysinkin, mutta tattista.Tauvo kirjoitti:alt(optio)+shft+7 macissä ja windowsissa jotain muuta, ehkä alt+7.Salamijakk kirjoitti:Vääntelen tässä operaattorini verkkolevyn kanssa ja sehän on tietysti ohjeistettu vain windowsille. Muistaako kukaan, miten saa tämän / kenoviivan toisinpäin?
Tämä tallennusverkkolevyn tekeminen tähän 10.4 Machiin onkin sitten jo niin hämärää touhua, että siinä palaisi varmaan vuorokausi, jotenka luovutan.
Ilmaista verkkolevyä olisi ollut tarjolla 5gigaa ja muka pitäisi toimia salatulla FST:ä, mutta ei kyllä Cyberduck tuota äkkää.
- Salamijakk
-
KunkkuJ
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »

-
MattSimmons
Viesti Kirjoittaja MattSimmons »
-
Anghorn
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
On HandBrake ja on iPad. On elokuva .avi-muodossa ja .srt-subitiedosto erikseen. Heitän leffan HandBrakeen ja pistän tuon em. tekstitystiedoston Subtitles-kohdan Add External SRT -kohtaan. HandBrake ruksuttelee aikansa näennäisen onnistuneesti, mutta lopputuloksena on tiedosto, jota ei pysty avaamaan QuickTimella ("Dokumenttia [blaablaablaa] ei voitu avata"). iTunes avaa tiedoston, mutta subeja ei ole. Tiedosto aukeaa nätisti VLC:llä, mutta tekstitystä ei siinäkään ole messissä. Ilman tekstitiedoston lisäämistä tuloksena HandBrake pyöräyttää oikein mukavan .mp4-tiedoston, jonka ymmärtää niin QT, iTunes kuin iPadikin. Millä tekstitykset erillisestä .srt-tiedostosta .avi-tiedostoon ja edelleen iPadiin?
-
Mailia
-
Anghorn
- Ylläpitäjä
Sitäpä hyvinkin.Mailia kirjoitti:Kokeilitko Burned In vaihtoehtoa?
Edit: Nyt on toinen vastaava leffa + srt käsittelyssä ja tälle ei edes anna tuota Burned in -vaihtoehtoa?!?
-
Macco
Viesti Kirjoittaja Macco »
Ja miksi he eivät ole Hompun baarissa?
-
Mailia
En minä ainakaan ole, ellei Earl Grayni ole muuttunut irlantilaiseksi.Macco kirjoitti:Miksi hompussa kaikki ovat tänään humalassa?
-
amanita
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Minä olen vesiselvä, huomenna autolla tonne tua_noin -kaupunkiin juhlimaan erään pariskunnan tuplasynttäreitä. Siellä menen kyllä kiltisti baariin tilanteen niin vaatiessa.Macco kirjoitti:Miksi hompussa kaikki ovat tänään humalassa?
Jos tietää kysymyksen, tietää jo puolet. -Herbert Boyer-
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Erño
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Mailia
Olet kyllä ihan humalassa itsestäsi.Erño kirjoitti:Minä olen yliselvä. Olen antihumala ja raittiuden, komeuden ja nerouden jumala.
-
Tauvo
Tarkoitatko sitä satakunnan kaupunkia, jossa sanotaan "eks tiä tuanoinniin". Sanovat myös hernekeitto, eivätkä hernek-keitto.amanita kirjoitti:Minä olen vesiselvä, huomenna autolla tonne tua_noin -kaupunkiin juhlimaan erään pariskunnan tuplasynttäreitä. Siellä menen kyllä kiltisti baariin tilanteen niin vaatiessa.Macco kirjoitti:Miksi hompussa kaikki ovat tänään humalassa?
-
Erño
En ole. Muut vain humaltuvat minusta. 8)Mailia kirjoitti:Olet kyllä ihan humalassa itsestäsi.Erño kirjoitti:Minä olen yliselvä. Olen antihumala ja raittiuden, komeuden ja nerouden jumala.
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
amanita
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Sitäpä sitä, Kokemäenjoen varrella nököttävää pikkukaupunkia tarkoitan, maankuulun MacFinnin asuinsijaa, jazz-juhlistaankin tiedettyä Poristaniaa. Sanovat siellä hauskasti vaikka mitä, kunnon porilaismurretta taitavat. Hymyssä suin sitä porinaa kuuntelee, vaikka kaupunki ittessään ei kuulu suosikkeihini. Olen liian sosiaalinen ja vilkas jöröjen alkuasukkaiden joukkoon, kattovat kummasti iloista ilmettä ja ystävällistä hymyä.Tauvo kirjoitti:Tarkoitatko sitä satakunnan kaupunkia, jossa sanotaan "eks tiä tuanoinniin". Sanovat myös hernekeitto, eivätkä hernek-keitto.amanita kirjoitti:Minä olen vesiselvä, huomenna autolla tonne tua_noin -kaupunkiin juhlimaan erään pariskunnan tuplasynttäreitä. Siellä menen kyllä kiltisti baariin tilanteen niin vaatiessa.Macco kirjoitti:Miksi hompussa kaikki ovat tänään humalassa?
Jos tietää kysymyksen, tietää jo puolet. -Herbert Boyer-
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Mailia
Noniin, kokeilin sitä prosessia itsekkin ja se toimii... Jotenkuten. Tältä se näyttää iTunes + Handbrake kombolla. Tekstit eivät ole tosin poltettu kuvaan kiinni, vaan iTunes kontrolloi niitä.Anghorn kirjoitti:Kysytään nyt täälläkin, jos vaikka saisi nopeammin vastauksen.
~ ~ ~
-
Hieno
-
Mailia
Tauvo ja hatey on humaltuneet Leicoistaan, ei kovin kummempaa.Hieno kirjoitti:Mikä tämä Leica-buumi on?
-
Tauvo
Heh.. Se on jotain, joka vaan lähti käsistä...Hieno kirjoitti:Mikä tämä Leica-buumi on?
-
Hieno
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Tosissaan lähtiki ku mihin tahansa täällä Off-topicissa menee ni sen mainittavan näkee.Tauvo kirjoitti:Heh.. Se on jotain, joka vaan lähti käsistä...Hieno kirjoitti:Mikä tämä Leica-buumi on?
-
Anghorn
- Ylläpitäjä
Toikin kelpaisi. Mutta kun ei... Yksi tuotos tuossa kohta valmistumassa vähän eri asetuksilla. Katotaan auttoiko.Mailia kirjoitti:Noniin, kokeilin sitä prosessia itsekkin ja se toimii... Jotenkuten. Tältä se näyttää iTunes + Handbrake kombolla. Tekstit eivät ole tosin poltettu kuvaan kiinni, vaan iTunes kontrolloi niitä.Anghorn kirjoitti:Kysytään nyt täälläkin, jos vaikka saisi nopeammin vastauksen.
~ ~ ~
Edit: Sama homma, ei pelitä. QT ei avaa, iTunes ja VLC avaa, mutta tekstit puuttuu. Kyrsä.
-
Mailia
Onko tekstit päällä asetuksissa?Anghorn kirjoitti:Edit: Sama homma, ei pelitä. QT ei avaa, iTunes ja VLC avaa, mutta tekstit puuttuu. Kyrsä.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka