amanita kirjoitti: kaikki Hompun naisihmiset tykkäävät sinusta.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
amanita kirjoitti: kaikki Hompun naisihmiset tykkäävät sinusta.
Viesti Kirjoittaja amanita »
amanita kirjoitti:Huoh!KunkkuJ kirjoitti:
Minusta tykkäävät melkein kaikki, etenkin nämä hompun naisihmiset. 8)
.....olet oikeassa, kaikki Hompun naisihmiset tykkäävät sinusta..., niinku että on sitte Luoja viittinny piruuttaan värkätä yhen tommosenkin kummajaisen!
Viesti Kirjoittaja Macco »
Sitähän se kunkku on tässä pari vuotta yrittänyt...heilei kirjoitti:Get a room, you two...
8)
Viesti Kirjoittaja thompzon »
Ai mie vai?Macco kirjoitti:Sitähän se kunkku on tässä pari vuotta yrittänyt...
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
MIten niin? Sehän on minun aurinkoisin hymy...KunkkuJ kirjoitti:Oot sitte tällänt jonkuu muun kuvan tuoho avattarree?Tauvo kirjoitti: ... Mutta kun minä olen aina niin iloisen ja ystävällisen näköinen...
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Tuolla perusteella sinulta voisi poistaa suunnilleen 3546 viestiä (arvio tätä viestiä kirjoittaessa).KunkkuJ kirjoitti:^ Eikö joku muu mode voisi poistaa tuon Ama-neidon viimeisen viestin? Eihän siinä ole mitään asiaa...
kallekilponen kirjoitti:Tuolla perusteella sinulta voisi poistaa suunnilleen 3546 viestiä (arvio tätä viestiä kirjoittaessa).
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Lasketaanko <5 useaksi?KunkkuJ kirjoitti:kallekilponen kirjoitti:Tuolla perusteella sinulta voisi poistaa suunnilleen 3546 viestiä (arvio tätä viestiä kirjoittaessa).![]()
ÄRR!!! Minä olen kirjoittanut tänne USEITA asiallisia viestejä. 8)
Eiks me voitais ainakin sopia niin?Mailia kirjoitti:Lasketaanko <5 useaksi?
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja mokkkelo »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Ensinnäkin, joulunpyhät ovat mainitsemasi P:n vastapuolen juhla.Peitsamo kirjoitti:Ei sitten yhtikäs mitään ruokaa. Onkohan nyt edes mikään kauppa auki missän tänään? No huoltsikat ehkä, mutta ei oikein tiedä mitä sieltä nyt löytyy vai löytyykö mitään.
paholainen joulunpyhät
Mistä mää tiän sun asuinsijas, tyhjää täynnä toi tieto-loota sun kohrallas. On ne kummiski jo joka puolella täällä kaupoissa, kuuntele vaan tarkasti.Peitsamo kirjoitti:Tässä missään ryssänrajalla Lappeenrannalla asuta
Puhuhan vähän kauniimmin isieni asuinsijoista, ja samalla minun kotipaikastani!Peitsamo kirjoitti:Tässä missään ryssänrajalla Lappeenrannalla asuta
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Voi näitä suomalaisten tabuja: Neekeri, Ryssä, Muhammed pilakuva, Jeesuksen sukupuolitaudit...KunkkuJ kirjoitti:Puhuhan vähän kauniimmin isieni asuinsijoista, ja samalla minun kotipaikastani!Peitsamo kirjoitti:Tässä missään ryssänrajalla Lappeenrannalla asuta
Alappa kuule ajattelemaan vähän nätimmin, sinä julkirasisti!Peitsamo kirjoitti:... kukkaistädit ovat jatkuvasti pikkurilli pystyssä kertomassa mitä minä saan sanoa ja ennen kaikkea miten minun pitää sanoa.