Hmm... Menin Viestit, painoin Menu ja otin asetukset. Siellä oli kyllä ilmoitusasetukset, mutta ei mitään pop-upista... Oli vain että näytetäänkö tilarivilla ja värisytelläänkö ja tekstariviestiääni... Hmm...Täytyy tutkiskella...Macco kirjoitti:Kyllä sen siihen saa, minullakin on tuolla tavalla. Muistais vaan miten sen siihen sai...Reiska80 kirjoitti:Tätä tyyliä siis, että ei tarvitse erikseen muistaa katsoa noita notifikaatioita vaan ne on tuossa keskellä näyttöä kun näytön herättää henkiin.... No ehkä se löytyy tuolta asetuksista tai sitten jollain muulla tapaa... Kaivellaan... Siltikin jos joku osaa kertoa niin kiitos siitä jo etukäteen
EDIT: noniiiiiin: mene tekstiviestiohjelmaasi, paina menu-näppäintä ja valitse sieltä asetukset. Sitten ilmoitusasetuksista (Notification Settings) pop-up päälle.
ZTE Blade!
-
Re: ZTE Blade!
Viesti Kirjoittaja Reiska80 »
MacBook Pro - Mac Mini - iPad 2 - iPad Mini 3 - iPhone 6S - Apple TV 2G & 3G - 2x iPod Shuffle - Game Center: Reiska
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Eipä löytynyt minultakaan mitään mainintaa pop-upista. Sauniksen liittymä kyseessä. Mistähän tämä ero johtuu?Reiska80 kirjoitti:Hmm... Menin Viestit, painoin Menu ja otin asetukset. Siellä oli kyllä ilmoitusasetukset, mutta ei mitään pop-upista... Oli vain että näytetäänkö tilarivilla ja värisytelläänkö ja tekstariviestiääni... Hmm...Täytyy tutkiskella...Macco kirjoitti: EDIT: noniiiiiin: mene tekstiviestiohjelmaasi, paina menu-näppäintä ja valitse sieltä asetukset. Sitten ilmoitusasetuksista (Notification Settings) pop-up päälle.
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
-
Viesti Kirjoittaja jhalmu »
Mä poistin jo kun olin niin laiska saamaan kahteen kertaan ilmoitukset tekstareista.Macco kirjoitti:Varmaan siitä että minä jaksoin katsella sitä vakiotekstarisovellusta noin viisi sekuntia, ja hain marketista astetta viksumman Handcent SMS:n 8)
Macbook Pro 16" i9
Mac Mini Pro M4
-
Viesti Kirjoittaja atheos »
Ja löytyi muuten pakkohankinta kaikille: Widgetsoid. Ehkä pähein control-widgetti ikinä, vastaavahan Bladessa on vakionakin mutta tuo on täysin kustomoitava - ja ilmainen.
Kyllä tuo tuosta. Kohta voi alkaa jo miettiä millä tuohon saisi 2.3 jos alkaa romeja tippumaan...

http://irc.fi/atheos • http://www.mikseri.net/user/atheos
-
Tahtoisin tuon tehdä itsekin, mutta mietityttää, että teenkö laitteesta tiilen, kevyen tiilen, mutta tiilen kuitenkin, jos jokin menee päin hongikkoa?atheos kirjoitti:No nyt kestää jo akkukin kun työnsin 2.2 kapulaan.
-
EDIT: samantien tuli ongelma vastaan: puhelin meni lukitusruutuun (eli ruutu mustaksi, ja sitten ne kaksi nappulaa: lukituksen avaus ja ääni), ja nyt näyttö ei vastaa mihinkään kosketukseen. Fyysiset nappulat pelaa...
EDIT2: otin SD-kortin irti, ja tein tyhjennyksen cachelle ja datalle. Nyt näyttäisi pelaavan...
EDIT3: aina, välittömästi kun olen kirjoittanut homppuun että nyt pelaa, menee lukitusruutu juntturaan. Eli jos laite pääsee issekseen nukuskelemaan, niin kosketusnäyttö ei pelaa.
EDIT4: ei kai siinä, ei pidä päästää kännykkää issekseen nukkumaan. Laitoin ruudun pimennyksen puoleen tuntiin (maksimi). Jos itse laittaa laitteen nukkumaan, niin sen saa lukituksesta myös avattua.
EDIT5: meni silti juntturaan lockscreenissa. Nukkumaan jos menisi itsekin... jos se siitä.
-
Viesti Kirjoittaja iCook »
Näin kävi minullekin. Ei tuo minusta sen kummempi ollut kuin vakiosoftakaan.jhalmu kirjoitti:Mä poistin jo kun olin niin laiska saamaan kahteen kertaan ilmoitukset tekstareista.Macco kirjoitti:Varmaan siitä että minä jaksoin katsella sitä vakiotekstarisovellusta noin viisi sekuntia, ja hain marketista astetta viksumman Handcent SMS:n 8)
-
Kiitos tästä ja rohkeudesta ajella 2.2 sisään. Itsekin olin jo alkamassa hommaan kun kovasti tekisi mieli tehdä se. En taida viitsiä, toimikoon puhelin 2.1:llä. Pääasia, että toimii.Macco kirjoitti:Uskalsin kuitenkin, ja nyt laitteessa on 2.2. Kiitokset atheokselle!
EDIT: samantien tuli ongelma vastaan: puhelin meni lukitusruutuun (eli ruutu mustaksi, ja sitten ne kaksi nappulaa: lukituksen avaus ja ääni), ja nyt näyttö ei vastaa mihinkään kosketukseen. Fyysiset nappulat pelaa...
EDIT2: otin SD-kortin irti, ja tein tyhjennyksen cachelle ja datalle. Nyt näyttäisi pelaavan...
EDIT3: aina, välittömästi kun olen kirjoittanut homppuun että nyt pelaa, menee lukitusruutu juntturaan. Eli jos laite pääsee issekseen nukuskelemaan, niin kosketusnäyttö ei pelaa.
EDIT4: ei kai siinä, ei pidä päästää kännykkää issekseen nukkumaan. Laitoin ruudun pimennyksen puoleen tuntiin (maksimi). Jos itse laittaa laitteen nukkumaan, niin sen saa lukituksesta myös avattua.
EDIT5: meni silti juntturaan lockscreenissa. Nukkumaan jos menisi itsekin... jos se siitä.
-
Tänään ZTE on muuten julkaissut kernel-sorsat 2.2:lle. Kunhan joku saa aikaiseksi asennettavan version, niin pitää testata.
-
Viesti Kirjoittaja jukkus »
Olen yrittänyt tuolla PdaNet:llä saada tuota toimimaan, mutta ei ota onnistuakseen.
USB debugging on päällä, mutta ei toi pdanet löydä lainkaan tätä puhelinta. Edellinen androidini toimi loistavasti tuolla ohjelmalla.
Samassa koneessa windowsin puolella kyllä toimii...
-
Eli nyt siinä olisi ihan toimiva 2.2 Froyo Blade.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
EDIT: nyt kun tuota 2.2:sta on jonkin aikaa pyöritellyt, niin täytyy sanoa että hieno käyttis.
-
Viesti Kirjoittaja hra.P »
Onko tuohon hommaan saatavilla ns. rautalankaohjeita? Niin että aloittelijakin voisi hommassa onnistua?Asensin uuden kernelin tuohon laitteeseen, eikä tuo ainakaan vielä ole jäätynyt. Kamerakin toimii.
Eli nyt siinä olisi ihan toimiva 2.2 Froyo Blade
-
Viesti Kirjoittaja timppii »
On tää luuri nimittäin ip4:een verrattuna niin perkuleen monimutkainen. Kaikki pitäis tietää itte. Firman wlaniin en pääse kytkeytymään, kun pitää kaikenmaailman EAPpia CHappia tms. ruveta arvailemaan. IP4:n meni 30 sekunnissa, kunhan laitto salasanan ja käyttäjätunnuksen..
Muutenkin tää 2.1 androidi on vähän hidas. Tätä oikeesti pitäis säätää niin paholainen. Marketti tosin toimi suoraan laatikosta ja gmailijutskat tuli ilman kysymistä pelkillä tunnareilla..
Nopeuttaako tuo 2.2:nen muuten paljonkin luuria? Nyt tahmaa ainakin selaimessa sillontällön rankasti..
-
Tarvittavat tiedostot ovat:
1. Fastboot (mutta EI ClockworkModia tuolta!)
2. ClockworkMod 2.5.1.8
3. Japanese Jellyfish RLS4 (Bloated tai Lite, erona noissa on se, että toisessa on enemmän esiasennettuja ohjelmia)
4. Kernel (^ tuosta samalta sivulta löytyy. rar-paketin sisällä on kaksi zippiä, joista vain toista käytetään. Kumpaa, sen saat päättää itse)
Mitään vastuuta en tietenkään sitten ota, jos päätät hommaan ryhtyä.
-
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Kiitos kumminkin ohjeistuksesta Maccolle. Ehkä joku toinen päivä jaksaa alkaa säätämään.
-
Viesti Kirjoittaja Ape »
-
Viesti Kirjoittaja ankold »
-
Kernel on oikea, mutta ihan mielenkiinnon vuoksi: lukeeko tuon 2.6.32.9-perf alla zte-kernel? Jos sinulla on 2.2 sisässä ja se toimii (eli lukitusruudussa toimii aina kosketusnäyttö, kamera, kompassi ja radio pelaa jne.), niin siinäpä se. Ei sille sen enempää tarvitse tehdä.ankold kirjoitti:Hei! Kiinnostus oli tuohon 2.2 softaan suuri ja nyt se on koneessa sisällä, sekä toimii. Ainoa on että en noista muista jutuista oikein ymmärtänyt, ja tuokin meni lähinnä vahingossa tuohon sisään, eli mitä kaikkea tuohon pitää vielä tehdä ja miten nuo muut jutut sitten käyttöön vaikuttavat? Tosiaan tuon Macco:n listaamat softat koneelle latasin ja muistikortille siirsin, mutta sen jälkeen loppuikin täysin ymmärrys. Kernel versio mulla on 2.6.32.9-perf, pitäisi kaiketi olla eri versio kyseessä? Lulen että mulla ei oo tossa mikään muuttunut paitsi softa 2.1->2.2, mikä neuvoksi? Pystyykö noihin muihin vaikuttamaan vielä tässä vaiheessa?
-
Viesti Kirjoittaja ankold »
Tuosta japanese jellyfish rls6:sta puuttui vissiin gpssän käyttöön vaadittavia juttuja, ei ainakaan itsellä se pelitä, mutta lisäosat löytynevät samoilta sivuilta joista softan saa ladattuna.
Edit: En saanut tuota xdan sivuilta setcpu:ta toimimaan, oletteko te saaneet? Normaali angrybirds veti itsensä juntturaan todella usein vanhalla 2.1 softalla, lieko pieni nopeuksien nosto autuaaksi tekevä tässä tapauksessa..
-
Viesti Kirjoittaja Ape »
Vai onko muilla samoja kokemuksia? Täyteenlatauskertoja on nyt sellainen 6-10 eli pitäisi kai alkaa akunkin olla parhaimmillaan.
-
-
Itse olen huomannut, että vaikka kuinka kauan pitäisin laitetta latauksessa, akun varaus ei nouse maksimiin vaan pysähtyy 95%. Tosin vastaavasti akun kuluessa prosentit tippuvat tuolta 20% alas mentäessä sitten todella hitaasti. En tiedä onko tämä käytössäni olevan battery-widgetin vika vai oikeasti akun ominaisuus. Akku varsinaisesti kestää ihan ok, pari vrk vähäisellä käytöllä.Ape kirjoitti:Akkua kuluu ihan älyttömästi. Jätin täydessä latingissa olevan laitteen kotiin, vain 2G-verkossa ja kaikki datasiirrot poissa päältä (ml. WLAN), näyttö himmeimmällä/pimeänä, jne. ja silti oli 24 tuntia myöhemmin enää 5% akkua jäljellä. Täytyy olla mulla asetuksissa vielä jotain pielessä.
Vai onko muilla samoja kokemuksia? Täyteenlatauskertoja on nyt sellainen 6-10 eli pitäisi kai alkaa akunkin olla parhaimmillaan.
Mitä akun varausta prosentteina ilmaisevia härpäkkeitä muut muuten käytätte?
-
Viesti Kirjoittaja Ape »
Mulla on tuo Atheoksen yllä mainostama Widgetsoid. Siinä ainakin mittari pääsee ihan 100%:iin asti.iCook kirjoitti:Mitä akun varausta prosentteina ilmaisevia härpäkkeitä muut muuten käytätte?
-
Viesti Kirjoittaja SnowOne »
Palaa sivulle “Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka