Katsoin, jo mutta puolisilmällä.Erño kirjoitti:On aika siirtyä katsomaan Big Bang Theorya.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja Aadee »
Katsoin, jo mutta puolisilmällä.Erño kirjoitti:On aika siirtyä katsomaan Big Bang Theorya.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Minä syön lenkkiä, se on hyvää grillattuna.Erño kirjoitti:Itsekin käyn lenkillä vain, jos joku saa pakotettua.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Lenkki on hyvää vain hyvässä seurassa. 8)hatey kirjoitti:Minä syön lenkkiä, se on hyvää grillattuna.Erño kirjoitti:Itsekin käyn lenkillä vain, jos joku saa pakotettua.
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Oma seura paras seura.hatey kirjoitti:^Ei semmoista olekaan, kuin hyvä seura.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Näinpä. Toki poikkeuksiakin löytyy.Marbo kirjoitti:Oma seura paras seura.hatey kirjoitti:^Ei semmoista olekaan, kuin hyvä seura.
Viesti Kirjoittaja thompzon »
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Sas se! Oppi lienee otettu amerikkalaisista elokuvista...carrbon kirjoitti:Mutta mikä siinä on, että se perussääntö noissa tilanteissa, "rauhallisesti kaasua ja heijaamalla", ei ole iskostunut meidän kaikkien päähän? Aina kamalasti kaasua ja renkaat kaivaa kuoppaa vaan syvemmäksi
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Se on kyllä omituista, miten porukka jää jumiin. Itse olen kerran tarvinnut apua, mutta se oma vika kun oli vieras ja liian tehokas auto alla. Isäni, jolla on automaattivaihteinen takavetoinen auto ei jää edes auraamattomalla mökkitiellä jumiin, kun osaa kunnioittaa vallitsevia olosuhteita...KunkkuJ kirjoitti:Sas se! Oppi lienee otettu amerikkalaisista elokuvista...carrbon kirjoitti:Mutta mikä siinä on, että se perussääntö noissa tilanteissa, "rauhallisesti kaasua ja heijaamalla", ei ole iskostunut meidän kaikkien päähän? Aina kamalasti kaasua ja renkaat kaivaa kuoppaa vaan syvemmäksi
Sillä neitpokkarillako sinä kuvaat?Tauvo kirjoitti:enää yksi laatikko rillejä kuvattavana. Säädöt on kohdallaan ja säästin helpoimmat viimeiseksi. Saatan päästä kohta lähtemään kotiin...
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Et sitten tajunnut numeroa kysyä oikeata "palkkiota" vartencarrbon kirjoitti:toinen oli sitten parikymppinen tyttönen 8) Palkinnoksi sain hyvän mielen ja kauniin hymyn
Eihän Tauvolla mitään canonia ole.KunkkuJ kirjoitti:Sillä neitpokkarillako sinä kuvaat?Tauvo kirjoitti:enää yksi laatikko rillejä kuvattavana. Säädöt on kohdallaan ja säästin helpoimmat viimeiseksi. Saatan päästä kohta lähtemään kotiin...
Ei niin, eikä tule...hatey kirjoitti:Eihän Tauvolla mitään canonia ole.KunkkuJ kirjoitti:Sillä neitpokkarillako sinä kuvaat?Tauvo kirjoitti:enää yksi laatikko rillejä kuvattavana. Säädöt on kohdallaan ja säästin helpoimmat viimeiseksi. Saatan päästä kohta lähtemään kotiin...
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Ei niin, vaan Panasonic värikuorilla.hatey kirjoitti: Eihän Tauvolla mitään canonia ole.
Lihapipo kirjoitti:Ei niin, vaan Panasonic värikuorilla.hatey kirjoitti: Eihän Tauvolla mitään canonia ole.
On se niinkin, mutta tylsäähän tämä olisi jos kaikki olisivat samaa mieltä...KunkkuJ kirjoitti:Vääntö Canon vastaan Nikon lienee vielä huomattavasti turhempaa kuin Apple vastaan muut laitevalmistajat... Vai mitä Tauvo olet mieltä?
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Niin ja onhan ne nätit kuoret. Vähän niin kuin joku Volvo 240 aidoilla akryylijalopuulistoilla.Tauvo kirjoitti:Lihapipo kirjoitti:Ei niin, vaan Panasonic värikuorilla.hatey kirjoitti: Eihän Tauvolla mitään canonia ole.![]()
Edit, kun kiukku laskeutui...
Mitään värikuoria ole. Kolmen vuoden takuulapussa lukee ihan selvästi Leica. Tai jotain...
MINÄ en koskaan osallistu turhaan vääntämiseen. 8)Tauvo kirjoitti:On se niinkin, mutta tylsäähän tämä olisi jos kaikki olisivat samaa mieltä...KunkkuJ kirjoitti:Vääntö Canon vastaan Nikon lienee vielä huomattavasti turhempaa kuin Apple vastaan muut laitevalmistajat... Vai mitä Tauvo olet mieltä?
Viesti Kirjoittaja Touho »
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Tajunnut, vai halunnut?Peitsamo kirjoitti:Et sitten tajunnut numeroa kysyä oikeata "palkkiota" vartencarrbon kirjoitti:toinen oli sitten parikymppinen tyttönen 8) Palkinnoksi sain hyvän mielen ja kauniin hymyn![]()
En usko olevan kummallekaan merkille eduksi jos toinen tekee sutta. Ja olihan siinä LP:n laittamassa Leican edustajan videohaastattelulinkissäkin aika selkeästi kerrottu pelisäännöt ja erot. Leican (esim D-Lux 5) malleissa on omaa optiikka, firmvare, ohjelmat, design ja takuu. Muut tehdään yhdessä ja ainakin minä olen ollut tyytyväinen. Saa sitten keväällä nähdä kun ostan sen X1:n, joka on kokonaan Leicaa, onko niissä mitään muuta eroa kuin fiilis ja isompi kenno.Touho kirjoitti:Kylläpä ne nyky-Leicojen edullisimmat mallit ovat puhtaasti Panasoniceja. Linssissä tai Linssikoneistossa saattaa näkyä hiukan Leitzin kosketus, jos siinäkään. Kalliimman pään kamerat ovat sitten vähän eri juttu, mutta niissäkin on varmaan näin digiajan myötä suht paljon Panasonicin kamaa sisällä. Aitoja Leicoja ei taida olla enää kuin filmiversioina, mutta semmoistapa se on tänä päivänä.
Eikä se Panasonikki siellä Leikan sisällä nyt niin hirveästi haittaa, kunhan lopputulos on hyvä, ja itse laite hienoa ja kestävää tekoa.