Halusin laittaa kaikki normaaliksi mutta ensinnäkin äänen sisäänmeno kohdalla lukee ''Linja sisään Äänen linja sisään -portti'' ennen siinä luki jotain toista, nyt en vaan muista mitä. Mikki ei siis toimi enää mitenkään ja toiseksi äänen ulostulossa on jotain hämminkiä. Äänen saa (onneksi) toimimaan normaalisti tietokoneen SISÄISITÄ stereoista. Mutta vaikka miten liitän erilliset kaijuttimeni tietokoneeseeni niin äänen ulostulo asetuksissa ei ole mitään mainintaa ''erillisistä'' kaijuttimista. Eli suoraan sanottuna en saa ääntä kuulumaa ''paremmista'' kaijuttimistani. Olkaa kilttejä ja auttakaa. Minua ihan hävettää kun minulla on näin paljon ongelmia koneeni kanssa mutta toivon että ette olisi mitenkään vihaisia tai muuta. Kiitos jo näin etukäteen.
Äänen ulostulo
Keskustelua Mac-yhteensopivista laitteista
6 viestiä
• Sivu 1/1
-
Kisuq
Äänen ulostulo
Viesti Kirjoittaja Kisuq »
Minulla on taas ongelma.
Yhdistin ihan huvin vuoksi kuulokemikrofonin tietokoneeseeni. (Macbook Pro) Ja sitten menin ääni asetuksiin ja laitoin äänen sisäänmeno ja ulostulo kohtiin wireless headset. Kaikki toimi normaalisti ennen tätä.
Halusin laittaa kaikki normaaliksi mutta ensinnäkin äänen sisäänmeno kohdalla lukee ''Linja sisään Äänen linja sisään -portti'' ennen siinä luki jotain toista, nyt en vaan muista mitä. Mikki ei siis toimi enää mitenkään ja toiseksi äänen ulostulossa on jotain hämminkiä. Äänen saa (onneksi) toimimaan normaalisti tietokoneen SISÄISITÄ stereoista. Mutta vaikka miten liitän erilliset kaijuttimeni tietokoneeseeni niin äänen ulostulo asetuksissa ei ole mitään mainintaa ''erillisistä'' kaijuttimista. Eli suoraan sanottuna en saa ääntä kuulumaa ''paremmista'' kaijuttimistani. Olkaa kilttejä ja auttakaa. Minua ihan hävettää kun minulla on näin paljon ongelmia koneeni kanssa mutta toivon että ette olisi mitenkään vihaisia tai muuta. Kiitos jo näin etukäteen.
-
Esa66
Re: Äänen ulostulo
Viesti Kirjoittaja Esa66 »
Pidä optio-näppäintä pohjassa(cmd-napin vasemmalla puolella), klikkaa samalla kaiutin symbolia yläpalkista. Näin voit helposti säätää väyliä.
iPad Air13
iPhone 14+
iPhone 14+
-
Kisuq
Viesti Kirjoittaja Kisuq »
onnistuin siinä mitä ''opetit'' mutta vaikka sisäänmenossa lukee että Linja sisään ja olen testannut ottaa videota
mutta siltikään äänet eivät ole yhistettynä. Ja ulostulossa ei edelleenkään näy mitään ''erillisistä kaijuttimista. Kiitos kuitenkin
-
Kisuq
-
Esa66
Viesti Kirjoittaja Esa66 »
Ääniportti, ruksi kohtaan ulostulo. Noh, nyt on toiminta hallussa, hjuva
Viimeksi muokannut Esa66, 9.1.2011 klo 2.48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
iPad Air13
iPhone 14+
iPhone 14+
-
teemue
Viesti Kirjoittaja teemue »
Heh. Kiitos vinkistä. Ennen oon käyttäny erillistä palkissa majailevaa ohjelmaa tähänEsa66 kirjoitti:Pidä optio-näppäintä pohjassa(cmd-napin vasemmalla puolella), klikkaa samalla kaiutin symbolia yläpalkista. Näin voit helposti säätää väyliä.
6 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka