pommier kirjoitti:Joo, kaikki hyvin. Pääsin palauttamaan eivätkä kuvatkaan kadonneet, vaan palasivat varmuuskopiosta. Ihme kyllä sanelutkin löytyivät kaikki. Luuri on elämänsä kunnossa.
Ainoa huolenaihe on tuo ohjelman uudelleenosto. Eli latasin tuon Mirror's Edgen eilen ilmaiseksi luuriin, nyt sitä ei ole luurissa eikä koneella. iTunes-tilillä on rahaa, joten en aivan turhaan viitsisi kokeilla ostaa neljän euron peliä, joka minulla eilen oli ilmaisena. Eli ns "en olisi ostanut ellei olisi ollut ilmainen" tapaus on kyseessä. Painoin tunesissa ostoa, näpyttelin salasanan ja tämän jälkeen tunes kysyi olenko varma OSTOSTA. Saanko minä tuon todella ILMAISEKSI?
Jos olet sen kerran ladannut niin uudelleenlatauksista ei tarvitse maksaa. Se ilmoittaa tuosta vasta kun on aloittanut lataamaan.
maahi kirjoitti:En tiedä montako kertaa tämä on kysytty mutta en meinaa löytää vastausta mistään.
Eli olisin ostamassa iPadia jenkeista ja en tiedä onko sieltä ostetussa jotain käytännön eroja suomesta ostettuun? Esimerkiksi kosketus näppäimistössä?
Eli uskallanko ostaa? Kaikki vihjeet ovat tervetulleita!
Maahi >>>Juuri uuden vuoden päivänä ostin 5th avenuen liikkeestä 16g+3G ipadin toimii mainiosti täällä Suomessakin, ainoa että laturissa on jenkkipistoke. Sisällä oli at&t simkortti sitä en kyllä aktivoinnut ja suomessa leikkasin sauniksen mokkulasta ottamani ison sim kortin sopivan kokoiseksi, ja heti lähti pelittämään kun sen ipadiin lykkäsin. Applestoren myyjä aktivoi ipadin liikkeessä, joten pystyin surffaamaan heti paikalla wifin kautta.
Ps. Pikkasen suuremmat oli bileet times squarella kuin Senaatintorilla :-)
Viimeksi muokannut gike, 6.1.2011 klo 19.27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kysymys koskee iPod touchia ja sen musiikkisoittimen ominaisuuksia. En löytänyt soittimesta mahdollisuutta kelata kappaletta tiettyyn kohtaan, eikä se myöskään näytä aikaa missä kohden kappale on menossa. Löytyykö nämä ominaisuudet jostain asetuksista tai muualta "piilosta"? Vai löytyykö laitteelle joku vaihtoehtoinen tai paranneltu soitin?
Nitrokeke kirjoitti:Kysymys koskee iPod touchia ja sen musiikkisoittimen ominaisuuksia. En löytänyt soittimesta mahdollisuutta kelata kappaletta tiettyyn kohtaan, eikä se myöskään näytä aikaa missä kohden kappale on menossa. Löytyykö nämä ominaisuudet jostain asetuksista tai muualta "piilosta"? Vai löytyykö laitteelle joku vaihtoehtoinen tai paranneltu soitin?
Kiitoksia jo etukäteen!
Napauta kerran keskelle ruutua Music sovelluksessa.
Viimeksi muokannut skip, 6.1.2011 klo 20.34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nitrokeke kirjoitti:Kysymys koskee iPod touchia ja sen musiikkisoittimen ominaisuuksia. En löytänyt soittimesta mahdollisuutta kelata kappaletta tiettyyn kohtaan, eikä se myöskään näytä aikaa missä kohden kappale on menossa. Löytyykö nämä ominaisuudet jostain asetuksista tai muualta "piilosta"? Vai löytyykö laitteelle joku vaihtoehtoinen tai paranneltu soitin?
Kiitoksia jo etukäteen!
Huomaa että sormen etäisyys kelauspalkkiin, kelauksen aloituksen jälkeen, vaikuttaa kelausnopeuteen, kokeile niin ymmärrät mitä tarkoitan?
Tietääkö kauanko iPhone 3gs tuki kestää vielä? Onko fiksua ostaa kyseisen puhelin useamman vuoden käyttöön vai harkita vielä nelosen ostoa?
Saako 3gs ylipäätään ostettua kaupasta ilman kytkyjä?
Kiitoksia jo etukäteen!
Huomaa että sormen etäisyys kelauspalkkiin, kelauksen aloituksen jälkeen, vaikuttaa kelausnopeuteen, kokeile niin ymmärrät mitä tarkoitan?
Noniin, sieltähän se löytyi! Kokeilin härppäillä ruutua eri tavoin, mutta en kokeillut näpäyttää sitä Tänks!
Oma iPhone 4 on toiminut moitteettomasti tähän saakka, mutta viimeisen parin viikon aikana en ole onnistunut lataamaan puhelinta verkkovirran kautta. Kun kytken laturin verkkoon, ei puhelimessa tapahdu mitään. Akun saa kyllä täyteen kun liitän iPhonen tietokoneeseen. Onko kellään kokemuksia vastaavasta ongelmasta / ratkaisua ongelmaan?
iPong kirjoitti:Oma iPhone 4 on toiminut moitteettomasti tähän saakka, mutta viimeisen parin viikon aikana en ole onnistunut lataamaan puhelinta verkkovirran kautta. Kun kytken laturin verkkoon, ei puhelimessa tapahdu mitään. Akun saa kyllä täyteen kun liitän iPhonen tietokoneeseen. Onko kellään kokemuksia vastaavasta ongelmasta / ratkaisua ongelmaan?
Olisiko laturissa vika?
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
mul oli iphone 3g joskus 2009 lopusta - 2010 toukokuuhun ja tuli appstoresta ostettua jotain pelejä kuten angry böördsiä yms. myin sen ja nyt ajattelin että asentelen tyttöystävän puhelimeen (iphone 3gs) jotain noista peleistä kun kerta olen niistä maksanut, mutta ei tahdo onnistua. app storessa olen kirjautunut sisään ja menen esim. tuon angry birdsin sivulle niin lukee vain että "Buy app" ja sitten kyselee payment infoo, eikai siitä toisen kerran pidä maksaa? vain siihen omaani olen näitä aikanani asentanut ja senkin kyllä tyhjensin ennen myyntiä
EDIT: siis kuitithan ja muut kyllä löytyy nuista ja sit mailin kautta pääsen Payment Historyyn jonka kautta itunes näyttää tuon maksuhistorian ja siellä kyllä näkee että olen niistä maksanut mutta missä vika.
Viimeksi muokannut Defic, 7.1.2011 klo 17.54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Defic kirjoitti:mul oli iphone 3g joskus 2009 lopusta - 2010 toukokuuhun ja tuli appstoresta ostettua jotain pelejä kuten angry böördsiä yms. myin sen ja nyt ajattelin että asentelen tyttöystävän puhelimeen (iphone 3gs) jotain noista peleistä kun kerta olen niistä maksanut, mutta ei tahdo onnistua. app storessa olen kirjautunut sisään ja menen esim. tuon angry birdsin sivulle niin lukee vain että "Buy app" ja sitten kyselee payment infoo, eikai siitä toisen kerran pidä maksaa? vain siihen omaani olen näitä aikanani asentanut ja senkin kyllä tyhjensin ennen myyntiä
EDIT: siis kuitithan ja muut kyllä löytyy nuista ja sit mailin kautta pääsen Payment Historyyn jonka kautta itunes näyttää tuon maksuhistorian ja siellä kyllä näkee että olen niistä maksanut mutta missä vika.
Ei sun sitä uudelleen tarvii maksaa, sen kyllä joutuu ostamaan uudestaan, mutta loppuhinta / veloitus on 0€
Once you go Mac, you never go back
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
Kysytään nyt tyhmiä - kun ei muutaman aamuyön googletus ole oikein tuonut valaistusta. Joko googletuksen ajankohta tai lähestymiskulmani on väärä.
Olisin kiinnostunut kokeilemaan ipadin etähallintaa. Hölmönä ajatuksena siis kauko-ohjata työasemalta ipadiä, eikä pädillä työasemaa kuten yleensä on kait tapana. Vaikkapa vnc -typpinen ratkaisu. Jos olen googletuksen ymmärtänyt oikein, ipadille on olemassa clienttejä - mutta minä ilmeisesti kaipaisin serveriä ipadiin ja clienttiä macille?
Ajatus virisi spotify ohjelman tiimoilta ... jos töikkäisi padin stereoihin ja käyttäisi sitä mp3 playerina. Olisihan tuo kiva vaihtaa biisejä nousematta sohvalta =) Itunesin etäohjaus taitaa toimia ristiin, mutta tällä hetkellä himottaa spotify.
Eli onko joku kokeillut livenä - vai ostanko minin?
Miten onnistuu iphone 4:lla musiikin kuuntelu ilman että keskeytyy puhelun tullessa?
Eipä taida olla mahdollista. Miksi haluaisit kuunnella musiikkia kesken puhelun?
Jos haluu kaverilleen soittaa biisiä?
Puhelunhan saa taustalle joten voiko tämän jälkeen käynnistää iPad -ohjelmasta musiikki uudelleen.
EDIT: Testasin ja minä kyllä kuulen musiikkini kun toimin noin mutta vastapää ei sitä musiikkia kuule.
Viimeksi muokannut Sherukka, 8.1.2011 klo 22.42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tarkoitin siis että en haluaisi puheluiden häiritsevän musiikin kuuntelua.. Toki biisi jatkuu puhelun jälkeen samasta kohdasta mutta moiset katkokset ovat välillä hyvinkin ärsyttäviä. Voi olla että ohjeista löytyisi tieto mutta vähän laiskana piti laittaa tänne eka tiedustelu.
Asetuksista en löytänyt mitään siihen viittaavaa ja olen kokeillut äänettömällä mutta ei auttanut.
Tarkoitin siis että en haluaisi puheluiden häiritsevän musiikin kuuntelua.. Toki biisi jatkuu puhelun jälkeen samasta kohdasta mutta moiset katkokset ovat välillä hyvinkin ärsyttäviä. Voi olla että ohjeista löytyisi tieto mutta vähän laiskana piti laittaa tänne eka tiedustelu.
Asetuksista en löytänyt mitään siihen viittaavaa ja olen kokeillut äänettömällä mutta ei auttanut.
Et siis halua vastaanottaa puheluita lainkaan kun kuuntelet musiikkia? Lentokonetila päälle.
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
b-ace kirjoitti:Haluaisin siis että puhelut rekisteröityvät ei vastattuihin puheluihin jolloin voin soittaa takaisin, kun olen lopettanut musiikin kuuntelun.
Rautalangasta vääntäen,
Mitä pitää tehdä että vanhasta koneesta saan siirrettyä iTunesista iphonen ohjelmat uuteen koneeseen?
Jos synkkaa uuden koneen itunesin kanssa tuota luuria nii se meinaa poistaa kaikki ohjelmat..:/
_Cobra_ kirjoitti:Rautalangasta vääntäen,
Mitä pitää tehdä että vanhasta koneesta saan siirrettyä iTunesista iphonen ohjelmat uuteen koneeseen?
Jos synkkaa uuden koneen itunesin kanssa tuota luuria nii se meinaa poistaa kaikki ohjelmat..:/
Näinhän siinä käy, koska iPhone ei voi olla paritettuna kuin yhden koneen kanssa kerrallaan ja tiedostojen siirtoa niihin muihin koneisiin ei sallita iPhonen puolelta. Ohjelmat löytyvät ainakin mäkillä kohdasta Käyttäjät / Musiikki / iTunes Music / Mobile Applications. Siirrä tuo kansio uudelle koneellesi ja kopioi ohjelmat iTunesiin. Tai näin sen ainakin itse tein, en tiedä onko joku näppärämpikin keino olemassa.
Viimeksi muokannut Anghorn, 9.1.2011 klo 14.44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MBP 14" | Studio Display 5K | iPhone 15 Pro | iPad Air | AirPods Pro | Watch S6 | TV 4K