Erinomainen leffa edelleen, ironisella lopulla. Suosittelen, tämä leffa kuuluu yleissivistykseen.

Viesti Kirjoittaja thompzon »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja tobyd »
Viesti Kirjoittaja richidi »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Mikähän teitä turkulaisia vaivaa. Eihän tämä nyt noin huono sentään ollut. Mutta joo. Olihan ne vitsit suureksi osaksi kuivia ja toistivat itseään, eikä huumorilla revitelty ollenkaan samalla tavalla kuin aiemmissa osissa. Toisaalta ehkä ihan hyvä, ettei lähdetty tekemään samanlaista leffaa kuin mitä Veijosen kanssa tehtiin. Parempi kehittää juttua vähän erilaiseen suuntaan, kun niinkin iso asia kuin päähenkilön esittäjä vaihtuu ja tilalle tulee aivan toisentyyppinen kaveri. Elokuvana ei missään nimessä kuulu viime aikojen suomalaisvalmisteisten pätkien kärkeen, mutta kyllä tämä oli hyvinkin katsottava raina. Semmonen ihan perus suomidekkari, joka kestää helposti toisenkin katsomiskerran.tobyd kirjoitti:Vares - Pahan suudelma
Haukotus. Edes turkulaisena ei jaksanut kiinnostaa. Toistuvia vitsejä, huonoja repliikkejä ja tylsää tarinankerrontaa. Kiertäkää tämä kaukaa. 8)
Viesti Kirjoittaja DishDuck »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Ei niin. Samuelin "I've had it with these mothafuckin snakes on this mothafuckin plane!" -repliikin ansiosta se on LOISTAVA! 8)Peitsamo kirjoitti:Snakes in da Plane. Tämä ei voi mitenkään olla hyvä leffa, eihän. Käärmeitä lentokoneessa
Viesti Kirjoittaja thompzon »
Hieman kuin Air Force Onen "Get off my plane!"carrbon kirjoitti:Ei niin. Samuelin "I've had it with these mothafuckin snakes on this mothafuckin plane!" -repliikin ansiosta se on LOISTAVA! 8)
Viesti Kirjoittaja mokkkelo »
Totta, loistava repliikki 8)carrbon kirjoitti:Ei niin. Samuelin "I've had it with these mothafuckin snakes on this mothafuckin plane!" -repliikin ansiosta se on LOISTAVA! 8)
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Mun täytyy tunnustaa, että ollaan kaveriporukassa lähinnä vitsailtu kyseisen elokuvan paskuudesta. Surkea tekele, minun mielestäni.Peitsamo kirjoitti:^^ Ei tuo olekaan niin paha. Tulee vanhat kunnon lentokonekaappausfilmit mieleen päivitettynä nykyaikaan
Itse kyllä viihdyin Splicen parissa, ei mikään elämää suurempi mutta poikkeuksellisen mukaansa tempaavaa viihdettä. F**** Gumpista en sano mitään, kun on asennevamma Tom Hanksia kohtaan...thompzon kirjoitti:- Forrest Gump. Edelleen yksi parhaimpia.
- Splice. Biokemistit hommissa? Ristiriitainen leffa. Paikoittain hyvää scifiä, mutta monen monta facepalmiakin oli jaossa. Lopussa sitten vedetään överiksi perinteiseen tapaan. Kaippa se oli loppujen lopuksi "ihan hyvä" leffa.
- The Sorcerer's Apprentice. Lasten leffa, ehkä myös lapsenmielisille. Hyvät efektit ainaski.
- National Treasure. Katsottava, sellaista höpötasoa. Nicolas Cage poikkeuksellisesti siedettävä, muttei perinteisesti säväytä millään tasolla.
Viesti Kirjoittaja Maza »
Sama juttu. Tuotannossa on ollut varmasti kiintoisa keskustelu. Lentokoneet on jännittäviä, nehän voi vaikka pudota. Mutta siitä on tehty aika monta leffaa, tarvitaan jotain muuta. Käärmeitä, nekin pelottavia, voivat vaikka purra. Mitähän ne seuraavaksi keksii? Käärmeitä Amerikan presidentin lentokoneessa, ydinsodan aikaan?Tauvo kirjoitti:Mun täytyy tunnustaa, että ollaan kaveriporukassa lähinnä vitsailtu kyseisen elokuvan paskuudesta. Surkea tekele, minun mielestäni.Peitsamo kirjoitti:^^ Ei tuo olekaan niin paha. Tulee vanhat kunnon lentokonekaappausfilmit mieleen päivitettynä nykyaikaan
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Olen turkulaismielinen! Ja ei, kommentissasi ei ollut sarkasmia. Jos siinä jotain oli, niin ironiaa. Enkä sitäkään osannut lukea, vaikka oli hymiö ja kaikki.Peitsamo kirjoitti:^ Herranen aika eikö teillä hesalaismielisillä ole tajua sarkasmille ollenkaa. Paskahan tuo on, sanotaan samaa tasoa kuin jokin deep blue sea tai muu eläinleffa
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Kyl. Kaamea paikka.hatey kirjoitti:^Turkuhan sama asia kuin Helsinki. Ja Tampesteri on suomen Turku.
Kuules nyt natiainen. Et ole koskaan täällä edes käynyt.Erño kirjoitti:Kyl. Kaamea paikka.hatey kirjoitti:^Turkuhan sama asia kuin Helsinki. Ja Tampesteri on suomen Turku.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Turkulaisia kylmää vieläkin.hatey kirjoitti:^ Kyl mää olen käyny.