Poweria olisin siis vailla. Tehona 360w tuolla alkuperäisellä joten ajattelin jos samaisella mentäisiin.
Koneen malli siis Mirrored Drive Doors jollei kaikille ole tuo lyhenne MDD tuttu.
Turussa päin olisi tarve.
YV/soitto tms tavoittaa.
Jonne/0442791148
O: MDD:n ehjä 360w virtalähde
Vain Applen omat tuotteet.
Alueen säännöt
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
8 viestiä
• Sivu 1/1
-
O: MDD:n ehjä 360w virtalähde
Viesti Kirjoittaja biblo »
-
Re: O: MDD:n ehjä 360w virtalähde
Viesti Kirjoittaja Deejay »
Moi!
75eur + postit, löytyy toimivasta koneesta.
-=D=-
75eur + postit, löytyy toimivasta koneesta.
-=D=-
-
Edullisempia voi tarjota. En noin kovaa hintaa käytetystä valitettavasti ala maksamaan.
-
On myyjän markkinat tämän ikäisissä tuotteissa.
-
Viesti Kirjoittaja ankold »
OT, mutta pakko tähän kommentoida.. Miksi ostaa poweri, hinnalla, jolla saa koko koneen lähes kaikilla herkuilla? Ostajan markkinat ovat mielestäni ainakin siinä suhteessa, kun noista g nelosistakin on jo melkein vaikea päästä rahaa vastaan eroon..
Ostajalle: Mikset rakenna itse adapteria/osta, ja sovita pc-poweria myllyyn?
Plussaa:Powerin tehon voi itse valita
Miinusta: Firewirejä ei välttämättä saa pelittämään pienellä vaivalla..
Joskus tein adapterin pc-poweriin nettiohjeiden mukaisesti, ja koneeni oli mallia fw800, homma oli melko simppeli.
Ostajalle: Mikset rakenna itse adapteria/osta, ja sovita pc-poweria myllyyn?
Plussaa:Powerin tehon voi itse valita
Miinusta: Firewirejä ei välttämättä saa pelittämään pienellä vaivalla..
Joskus tein adapterin pc-poweriin nettiohjeiden mukaisesti, ja koneeni oli mallia fw800, homma oli melko simppeli.
Muutoksen aikaa eletään..
-
Saa kommentoida. Ostan heti MDD:n KAIKILLA herkuilla sataseen. Vaikka useammankin jos pystyt toimittamaan.
G4-koneet on itselle vielä riittävää rautaa ja ihan harrastuspohjalta noita räplään. Ei ole mihinkään ihmeempään käyttöön tosiaan tulossa.
Itsekin olen noita adaptereita värkkäillyt useita mutta ajattelin jos nyt pääsisin helpommalla. Tarkoituksena on tähänkin atx-poweri asentaa jollei sopivan hintaista ehdokasta tule.
G4-koneet on itselle vielä riittävää rautaa ja ihan harrastuspohjalta noita räplään. Ei ole mihinkään ihmeempään käyttöön tosiaan tulossa.
Itsekin olen noita adaptereita värkkäillyt useita mutta ajattelin jos nyt pääsisin helpommalla. Tarkoituksena on tähänkin atx-poweri asentaa jollei sopivan hintaista ehdokasta tule.
-
Löytyy useampi MDD (1.25ghz DP), kuten myös muita Macceja laidasta laitaan. Voin kasata yhden MDD:n 2GB muistilla, U160 SCSI-ohjaimella + parilla 15krpm levyllä, SATA / USB 2.0 -yhdistelmäkortilla, Wlan-kortilla, 16x DVD-polttimella ja flässätyllä Radeon 9800:sella. Hinta onkin sitten aivan jotain muuta kuin satanen. Mutta ainahan siitä saat unelmoida 
Niin monesti on tullut vastaan tilanne, että jokin myytävä osa mielletään kalliiksi. So what. Elämä on. Kokonainen satasen kone ilman virtalähdettä on kone ilman virtalähdettä. Eli ei toimiva, kunnes siihen saa virtalähteen. Jos minä en ota siitä virtalähteestä kunnon hintaa, joku toinen tekee sillä tilin, todennäköisesti sinä. Toivottavasti joku kuitenkin myy sinulle halvemman powerin.
-=D=-

Niin monesti on tullut vastaan tilanne, että jokin myytävä osa mielletään kalliiksi. So what. Elämä on. Kokonainen satasen kone ilman virtalähdettä on kone ilman virtalähdettä. Eli ei toimiva, kunnes siihen saa virtalähteen. Jos minä en ota siitä virtalähteestä kunnon hintaa, joku toinen tekee sillä tilin, todennäköisesti sinä. Toivottavasti joku kuitenkin myy sinulle halvemman powerin.
-=D=-
-
Koitetaan nostella. Ja Deejay, ehdotus satasen koneesta ei ollut sinulle suunnattu jos tarkasti luet. Ellet sitten kahdella nickillä kirjoita.
8 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka