Mutta minä sanoin sinua.Marbo kirjoitti:En sanonu sua tyhmäks

Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Mutta minä sanoin sinua.Marbo kirjoitti:En sanonu sua tyhmäks
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Mitäs ne säännöt taas sanoivatkaan henkilökohtaisuuksiin menevästä kirjoittelusta?KunkkuJ kirjoitti:Mutta minä sanoin sinua.Marbo kirjoitti:En sanonu sua tyhmäks
kallekilponen kirjoitti:Mitäs ne säännöt taas sanoivatkaan henkilökohtaisuuksiin menevästä kirjoittelusta?
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Ääääälä selittele! Kaikki voi todistaa, että se olit sinä! Lukee mustaa valkosella. Nii että nii! Jäähy!KunkkuJ kirjoitti:kallekilponen kirjoitti:Mitäs ne säännöt taas sanoivatkaan henkilökohtaisuuksiin menevästä kirjoittelusta?Mut kun... En se oikeasti minä ollut. karte ja toi mikä se nyt olikaan marpo....
Tunteeks kukaan tuon kakaran äitiä? Nyt olisi korkea aika korjata tuo lapsonen talteen ennen kuin se joutuu hankaluuksiin...Marbo kirjoitti:Ääääälä selittele! Kaikki voi todistaa, että se olit sinä! Lukee mustaa valkosella. Nii että nii! Jäähy!
Nyt he saapuivat:Hieno kirjoitti:Minä myös..Tauvo kirjoitti:Oho! Olen lievästi ilmaistuna kateellinen...kallekilponen kirjoitti:http://store.discovery.com/detail.php?p=270127
Ai ai ai... Vai että nyt aletaan pelaa tällästä peliä.KunkkuJ kirjoitti:Tunteeks kukaan tuon kakaran äitiä? Nyt olisi korkea aika korjata tuo lapsonen talteen ennen kuin se joutuu hankaluuksiin...Marbo kirjoitti:Ääääälä selittele! Kaikki voi todistaa, että se olit sinä! Lukee mustaa valkosella. Nii että nii! Jäähy!
Viesti Kirjoittaja Carde »
Ootkos varma ettei mutsis ole leikkinyt sen pelillä?...Marbo kirjoitti:Ai ai ai... Vai että nyt aletaan pelaa tällästä peliä.KunkkuJ kirjoitti:Tunteeks kukaan tuon kakaran äitiä? Nyt olisi korkea aika korjata tuo lapsonen talteen ennen kuin se joutuu hankaluuksiin...Marbo kirjoitti:Ääääälä selittele! Kaikki voi todistaa, että se olit sinä! Lukee mustaa valkosella. Nii että nii! Jäähy!![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja kriisu »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Laitappas sitten hieman kommentteja kunhan pääset tuota testaamaan.Marbo kirjoitti:Mikäli esitit kysymyksen mulle niin : http://www.jawbone.com/product-headsetsrichidi kirjoitti:Mikä toi on?
Minäpä laitan. Tänään on postitettu joten viimestään loppuviikosta luulis olevan täällä.tosikko kirjoitti:Laitappas sitten hieman kommentteja kunhan pääset tuota testaamaan.Marbo kirjoitti:Mikäli esitit kysymyksen mulle niin : http://www.jawbone.com/product-headsetsrichidi kirjoitti:Mikä toi on?
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Derexus »
Viesti Kirjoittaja The raconteur »
NamPeitsamo kirjoitti:^^ Tramalia ja oltsa niin tulee kunnon humina päälle niin ne sanovat
Viesti Kirjoittaja ipot »
Viesti Kirjoittaja redhat »
Kiitokset vinkistä, täytyy itellekkin käydä ostamassa. Hienoja pelejä kyllä.Derexus kirjoitti:Humacista hain GTA Trilogian macille : )
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja DishDuck »
Goretex sneakerit ja vielä talvivuorella... Oon vuosia etsinyt tällaista komboa. Mahtavat!Tauvo kirjoitti:Löytyi kuitenkin tuollaiset Goretexeenit.
Vähän sama homma minulla ja nyt Turusta Nilsonilta löytyi. Ensin tosin oli piinaava jännittäminen löytyykö varastosta kokoa. Olisin halunnut sellaiset army-vihreät, joissa oli muuten samanlaiset oranssit tehosteet, mutta niistä ei löytynyt riittävän isoa...DishDuck kirjoitti:Goretex sneakerit ja vielä talvivuorella... Oon vuosia etsinyt tällaista komboa. Mahtavat!Tauvo kirjoitti:Löytyi kuitenkin tuollaiset Goretexeenit.
Näyttäisi olevan vielä ihan komean kokoisetkin. hitsinpitsi, kun on hienot... (kateellinen olen).kallekilponen kirjoitti:Nyt he saapuivat:Hieno kirjoitti:Minä myös..Tauvo kirjoitti:Oho! Olen lievästi ilmaistuna kateellinen...kallekilponen kirjoitti:http://store.discovery.com/detail.php?p=270127
Melko isoja ovat juu, tosin aidon kokoisiakin on saatavilla (ihan oikeasti).Tauvo kirjoitti: Näyttäisi olevan vielä ihan komean kokoisetkin. hitsinpitsi, kun on hienot... (kateellinen olen).
Hmmm... Sellaiset aidon kokoiset... Voisin kyllä ymmärtää ne, jos olisivat jostain pinkeästä hollywood-kissasta ja anatomisesti oikean(tuntuinen)lainen...kallekilponen kirjoitti:Melko isoja ovat juu, tosin aidon kokoisiakin on saatavilla (ihan oikeasti).Tauvo kirjoitti: Näyttäisi olevan vielä ihan komean kokoisetkin. hitsinpitsi, kun on hienot... (kateellinen olen).
Nukkumaan siitä!Tauvo kirjoitti:Hmmm... Sellaiset aidon kokoiset... Voisin kyllä ymmärtää ne, jos olisivat jostain pinkeästä hollywood-kissasta ja anatomisesti oikean(tuntuinen)lainen...kallekilponen kirjoitti:Melko isoja ovat juu, tosin aidon kokoisiakin on saatavilla (ihan oikeasti).Tauvo kirjoitti: Näyttäisi olevan vielä ihan komean kokoisetkin. hitsinpitsi, kun on hienot... (kateellinen olen).
Marbo kirjoitti:
Nukkumaan siitä!