Tuosta alkaa hyvin usein se itsenäisyyden ja elämän hallinnan menettäminen...Peitsamo kirjoitti:Sain kuulla tänään kuinka ainutlaatuinen ja ihana ihminen minä olen

Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Tuosta alkaa hyvin usein se itsenäisyyden ja elämän hallinnan menettäminen...Peitsamo kirjoitti:Sain kuulla tänään kuinka ainutlaatuinen ja ihana ihminen minä olen
Viesti Kirjoittaja thompzon »
Seuraava askel onkin oppia lukemaan ihmisiä. Milloin ihminen valehtelee?Peitsamo kirjoitti:Sain kuulla tänään kuinka ainutlaatuinen ja ihana ihminen minä olen
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Jos minä olen se toinen jonkin toisen mielestäMacco kirjoitti:Miten se on mahdollista, kun hatey on ainutlaatuinen ja ihanaPeitsamo kirjoitti:Sain kuulla tänään kuinka ainutlaatuinen ja ihana ihminen minä olen
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja iDock »
hatey kirjoitti:^Minullakin on Korkeajännitys-kuvasarjalehtiä.
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Tehän olette kotoisin Korkeajännitys-sarjakuvasta.hatey kirjoitti:^Minullakin on Korkeajännitys-kuvasarjalehtiä.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Toby One »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Kyllä on paitsi lakimiehillä ja puhelinmyyjillä. Kuka haluaa tuollaista kolleega puolisoksi?Peitsamo kirjoitti:Työpaikkaromanssit eivät ole koskaan hyvä idea, eikä niin tule nytkään käymään.
Viesti Kirjoittaja Lare »
No, alkuaikoina viet sitten "ulos". Kauneus ja kaihi ovat katsojan silmässä, joten lopussa jaksaa katella samassakin kämpässä. Jos suhde ei toimi, niin katsellaan sitten ohi. Kaikkeen on ratkaisut. Dr. Lare auttaa jos tulee ihmissuhdepulmia. Pyyteettömästi.Peitsamo kirjoitti:Ongelmahan on siinä, ettei niitä jaksa katella neljän seinän sisällä koko aikaa, joten mitä siitä tulisi jos pitkin päivää pitäisi jatkuvasti katsella samaa pärstää![]()
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Ei tarvitse. Taudin kuva tuli harvinaisen selväksi. Nyt vain lääkitys kohdalleen, niin kyllä se siitä!Peitsamo kirjoitti:Vieläkö pitää olla tarkempi henkilökuva
Onko Erño-boy rakastunut?Erño kirjoitti:Kyllä joitain pärstöjä jaksaa kattella pitkäänkin.
Eikun minä olen minä. Ette te kukaan voi olla minä.Erño kirjoitti:Sinä olet minä?Vai olenko minä sinä?
Tai olenko minä sinun alkoholiton versio?
Parantumaton tauti. Teeskennellä voi toki aina mikäli tarpeen...KunkkuJ kirjoitti:Ei tarvitse. Taudin kuva tuli harvinaisen selväksi. Nyt vain lääkitys kohdalleen, niin kyllä se siitä!Peitsamo kirjoitti:Vieläkö pitää olla tarkempi henkilökuva
Grrrrr.... rakkaus on samaa huttua kuin uskonnot, matematiikka ja klassinen musiikki. Pois se minusta.hatey kirjoitti:Onko Erño-boy rakastunut?Erño kirjoitti:Kyllä joitain pärstöjä jaksaa kattella pitkäänkin.Oih...suloista. Onko kohde se öisin selkääsi raapiva nainen?
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Erño on tainut rakastua sinuun, hatey.hatey kirjoitti:Onko Erño-boy rakastunut?Erño kirjoitti:Kyllä joitain pärstöjä jaksaa kattella pitkäänkin.Oih...suloista. Onko kohde se öisin selkääsi raapiva nainen?
Paskat miidäs rakastunut ole. Vaikka mursu onkin itseni jälkeen paras, en silti koskaan voisi edes ihastua kynsiään lakkaavaan lettitukkaiseen mieheen.Mailia kirjoitti:Erño on tainut rakastua sinuun, hatey.hatey kirjoitti:Onko Erño-boy rakastunut?Erño kirjoitti:Kyllä joitain pärstöjä jaksaa kattella pitkäänkin.Oih...suloista. Onko kohde se öisin selkääsi raapiva nainen?
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Matematiikka, fysiikka ja kemiikka eivät ole mistään suunnasta katsottuna huttua. Jos koet ne liian helpoksi, siirry monimutkaisempiin yhtälöihin. Jos taas koet ne liian vaikeaksi, se johtuu siitä että olet niissä huono ja harjoitusta vailla.Erño kirjoitti:Grrrrr.... rakkaus on samaa huttua kuin uskonnot, matematiikka ja klassinen musiikki. Pois se minusta.hatey kirjoitti:Onko Erño-boy rakastunut?Erño kirjoitti:Kyllä joitain pärstöjä jaksaa kattella pitkäänkin.Oih...suloista. Onko kohde se öisin selkääsi raapiva nainen?