Mistä omenan kuva??
Mac OS X, Boot Camp ja virtualisointi
14 viestiä
• Sivu 1/1
-
Mistä omenan kuva??
Viesti Kirjoittaja lillaluppa »
en löytänyt tästä haulla aihetta, saa liittää jos sellainen on. Siis mistä löydätte näppäimistöltä sen omenan kuvan?? ja näkyykö se myös niillä, keillä ei oo macin konetta? Ehkä avuton kysymys, mutta olen hakenu jo kauan, pitkään, hartaasti.....
Viimeksi muokannut amanita, 12.1.2011 klo 16.21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Ketju siirretty.
Syy: Ketju siirretty.
-
Re: Mistä omenan kuva??
Viesti Kirjoittaja Esa66 »
optio(alt)+a
Viimeksi muokannut Esa66, 11.1.2011 klo 22.01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
iPad Air13
iPhone 14+
iPhone 14+
-
kiitos pikaisesta vastauksesta, mutta miksen saa omenaa silti näkyviin.... ![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
-
ahaa, mutta miksen saa edes itselle omenaa näkyviin? olen oikeasti yrittänyt jo puolitoista vuotta, päästäkää mut piinasta!!! 

-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Kuten sanottua. Macilla optio+A, vaikka hompun kirjoitusikkunassa. PC:llä et saa vaikka päälläsi seisoisit.lillaluppa kirjoitti:ahaa, mutta miksen saa edes itselle omenaa näkyviin? olen oikeasti yrittänyt jo puolitoista vuotta, päästäkää mut piinasta!!!

"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Sinulla on siis Mac? Mikä käyttis?
Jos Snow Leopard, niin mene järjestelmäasetuksiin, ja sieltä kieli ja teksti. Syöttölähteet-välilehdeltä ruksi kohtaan Näppäimistö ja merkki-ikkuna ja alhaalta Näytä syöttövalikko valikkorivillä.
Ja sitten sieltä yläpalkista oikealta klikkaat sitä ikonia, jossa on ikkunan sisällä * (tähti AKA asteriski). Ja sieltä sitten Näytä näppäimistö-ikkuna. Paina alt pohjaan. Näkyykö omppua missään?
Jos Snow Leopard, niin mene järjestelmäasetuksiin, ja sieltä kieli ja teksti. Syöttölähteet-välilehdeltä ruksi kohtaan Näppäimistö ja merkki-ikkuna ja alhaalta Näytä syöttövalikko valikkorivillä.
Ja sitten sieltä yläpalkista oikealta klikkaat sitä ikonia, jossa on ikkunan sisällä * (tähti AKA asteriski). Ja sieltä sitten Näytä näppäimistö-ikkuna. Paina alt pohjaan. Näkyykö omppua missään?
Viimeksi muokannut Macco, 11.1.2011 klo 22.22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Joo on Imac, Os X 10.5.8. Tiger.
En löytäny etes järjestelmäasetuksista kohtaa kieli ja teksti. ja ennenku joku menettää hermonsa, niin olen entinen pc:n omistaja ja olen suhteellisen hukassa koneeni kanssa, mutta tyytyväinen ostokseeni. Etten kaipaa irvailu viestejä tyhmyydestäni.
Kun painaa optio + A nii tulee vaa yläviivaa??!!
En löytäny etes järjestelmäasetuksista kohtaa kieli ja teksti. ja ennenku joku menettää hermonsa, niin olen entinen pc:n omistaja ja olen suhteellisen hukassa koneeni kanssa, mutta tyytyväinen ostokseeni. Etten kaipaa irvailu viestejä tyhmyydestäni.
Kun painaa optio + A nii tulee vaa yläviivaa??!!
-
10.5.8 Oli nimeltään Leopard.lillaluppa kirjoitti:Joo on Imac, Os X 10.5.8. Tiger.
Oli eri nimellä vanhemmissa käyttiksissä.En löytäny etes järjestelmäasetuksista kohtaa kieli ja teksti.
Tuo voisi toki johtua fontista, missä ohjelmissa olet yrittänyt?Kun painaa optio + A nii tulee vaa yläviivaa??!!
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
-
Leopardissa sen Näppäimistö-ikkunan sai muistaaksen Kansainväliset (tjs.) -valinnan alta. Sellainen sininen YK-lippu kuitenkin.
Näppäimistö-asettelu saattaa olla jotain muuta kuin se, mistä me muut sen löydämme.
EDIT: joo, sinulla taitaa olla näppäimistö-asetteluna suomalainen laajennettu. Pitäisi olla ihan vaan suomalainen.
Näppäimistö-asettelu saattaa olla jotain muuta kuin se, mistä me muut sen löydämme.
EDIT: joo, sinulla taitaa olla näppäimistö-asetteluna suomalainen laajennettu. Pitäisi olla ihan vaan suomalainen.
Viimeksi muokannut Macco, 11.1.2011 klo 23.14. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
Ai leopard?? Siis mistä luin vasta, jostain ominaisuuksista, että Tiger. No en laita vastaan jos on Leopard, hyvä vaan! ![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Olen yrittäny kirjottaa vain netissä kyseistä omenaa. Tai vaikka tähän, mutta tulee vaan tällaista ¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Löysin kieli ja teksti valikon kohdasta MAAKOHTAISET ja tein tarvittavat ruksit. Mutta tuota
en ymmärtänyt enkä löytänyt kyseistä kohtaa jossa tähti ikkunan sisällä. Älkää hermostuko mun kanssa-malttia!! ![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Olen yrittäny kirjottaa vain netissä kyseistä omenaa. Tai vaikka tähän, mutta tulee vaan tällaista ¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Löysin kieli ja teksti valikon kohdasta MAAKOHTAISET ja tein tarvittavat ruksit. Mutta tuota
en osannut.Macco kirjoitti:Ja sitten sieltä yläpalkista oikealta klikkaat sitä ikonia, jossa on ikkunan sisällä * (tähti AKA asteriski). Ja sieltä sitten Näytä näppäimistö-ikkuna. Paina alt pohjaan. Näkyykö omppua missään?
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viimeksi muokannut Macco, 11.1.2011 klo 23.23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Lainaus kuntoon
Syy: Lainaus kuntoon
-
Se on 10.6:ssa. Onko siellä yläpalkissa nyt Suomen (tai minkään muun maan) lippua?lillaluppa kirjoitti:en ymmärtänyt enkä löytänyt kyseistä kohtaa jossa tähti ikkunan sisällä. Älkää hermostuko mun kanssa-malttia!!
-
Katsokaa VOI tätä riemua!!!!!!!!! Niin siellä olikin se laajennettu myös ruksattu! Kumarran ja kiitän
-
Siis 10.5.X = Leopardlillaluppa kirjoitti:Ai leopard?? Siis mistä luin vasta, jostain ominaisuuksista, että Tiger. No en laita vastaan jos on Leopard, hyvä vaan!
10.4.X = Tiger
14 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Käyttöjärjestelmät”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka