Kaupunkimme vastaa toipuu tuosta tapahtumasta... Hienoa oli, kaikki sitä vieläkin muistelee...hatey kirjoitti:^ Kyl mää olen käyny.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Kaupunkimme vastaa toipuu tuosta tapahtumasta... Hienoa oli, kaikki sitä vieläkin muistelee...hatey kirjoitti:^ Kyl mää olen käyny.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Mutta sitten kun olet aikuinen se on ihan erilainen.Erño kirjoitti:turussa käyminen oli yksi ja ainoa trauma lapsuudessani.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja miggo3 »
Säälittävä totuus:Tauvo kirjoitti:Mutta sitten kun olet aikuinen se on ihan erilainen.Erño kirjoitti:turussa käyminen oli yksi ja ainoa trauma lapsuudessani.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja miggo3 »
Onneksi olkoon, olet virallisesti käynyt Turussa. Ilkka Kanerva onnittelee!darthmother kirjoitti:Minäpä oon Turussa juonu kaffetta, syöny pullaa, karjalanpaistia ja jouluruokia, myöskin olen ajellut nurmikkoa leikkurilla ja leikannut pensasaitaa. Korjasin myöskin sortumaisillaan
olleen kivimuurin autotallin rampinreunasta. Myöskin olen ulkoiluttanut hurttia siellä ollessani. Tämä kaikki tapahtui Kähärin kaupunkinosassa
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Vaimostasi en tiedä, mutta sinulle tuo olisi varmasti passeli:arttula kirjoitti:Joululahjaksi tuli kaksi lippua Finnkinon esityksiin. Mitä suosittelisitte ? Katsojina siis frouvani, joka ei voi sietää väkivaltaa, eikä SciFiä, ja minä, joka en siedä romanttisia komedioita, mutta tykkään SciFistä ja säädyllisissä määrin väkivaltaleffoista. Vaikeaksi menee...
Viesti Kirjoittaja Macco »
No ei siellä hirveästi tällä hetkellä hyviä ehdokkaita ole. Machete, Green Hornet, Rare Exports.arttula kirjoitti:Joululahjaksi tuli kaksi lippua Finnkinon esityksiin. Mitä suosittelisitte ? Katsojina siis frouvani, joka ei voi sietää väkivaltaa, eikä SciFiä, ja minä, joka en siedä romanttisia komedioita, mutta tykkään SciFistä ja säädyllisissä määrin väkivaltaleffoista. Vaikeaksi menee...
Viesti Kirjoittaja redhat »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Hanttapuli »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Tää on tosi hyvä pätkä. Löytyy hyllystä.Hanttapuli kirjoitti:Carlito. "I'm Benny Blanco from the Bronx". Hyvä leffa. Enpä siitä sen diipimpää osaa sanoa. Otan boksilta talteen.
Viesti Kirjoittaja jekkis »
Sepä juu. Paksa joo.Erño kirjoitti:^eikös tuo ole se Laardi-leffa? Varmasti ihan täysi paksa.