Aamuhukit eivät oikein sovellu minulle
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Tuolla olisi aika nättiä huitaista myös pois kaikki jotka meinaavat koskea näyttöäni.tosikko kirjoitti:^ Huitaset pölyt pois.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Niinhän tuo tekee. Pärähti hälytyksetkin soimaan tuossa ennen kuutta, eikä saanut enää sen jälkeen unta. Prkl.Muffe kirjoitti:Väsyttää niin maan paholainen.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Mailia kirjoitti:päivänkakkara kun näyttö on ihan likainen.
Tottakai olen rääväsyinen. En kyllä koskaan pääsisi poliisiksi, koska epäonnistuisin kuntotestien kohdalla. Palauteosasto kuulostaa tosin hyvältä.KunkkuJ kirjoitti:Mailia kirjoitti:päivänkakkara kun näyttö on ihan likainen.Ilkeyden lisäksi tuo tyttöraasu on myös rääväsuinen! Mitähän siitäkin isona tulee? Ominaisuudet puoltaisivat jonkun yrityksen palauteosastolle tai verovirkailijaksi.
Ehkä poliisinkin ammatti sopisi?
Minä annan sinulle anteeksi eilisen sopimattoman kielenkäyttösi ja pahat sanasi.Marbo kirjoitti:En enään jaksa tätä pahaa oloa! :<
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Noup. Edelleen oksettaa. Nyt ehkä vähän enempi.KunkkuJ kirjoitti:Minä annan sinulle anteeksi eilisen sopimattoman kielenkäyttösi ja pahat sanasi.Marbo kirjoitti:En enään jaksa tätä pahaa oloa! :<![]()
Helpottiko?
Viesti Kirjoittaja Erño »
Haahaa! Nuoleske sinä sitten vaan sitä takapuoli ensi maanantaina!Erño kirjoitti: Vuodatus: ensi maanantai tulee olemaan takapuoli.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Kukas se juuri sanoikaan, että Helsingissä on kaikki ison kaupungin huonot puolet, mutta ei mitään hyviä puolia.Peitsamo kirjoitti:Kylläpä oli kiva käydä pyöräilemässä. Minun piti mennä toiselle puolen jotain kehätietä, mutta kahdessa peräkkäisessä risteyksessä ei ollut valot toiminnassa lainkaanOdotin kymmenisen minuuttia josko pääsisin tien toiselle puolelle, mutta turha toivo. Menin seuraavaan risteyksen ohi ja siellä sama homma, joten päätin lopulta kääntyä takaisin.
Siellä muuten oli joitain autoja risteyksessä, jotka luultavasti olivat odottaneet vuoroaan kymmeniä minuutteja. Mahtoi käydä aika pitkäksi näin ruuhka-aikaan
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Joku ei-niin-viisas 8)Maza kirjoitti:Kukas se juuri sanoikaan, että Helsingissä on kaikki ison kaupungin huonot puolet, mutta ei mitään hyviä puolia.Peitsamo kirjoitti:Kylläpä oli kiva käydä pyöräilemässä. Minun piti mennä toiselle puolen jotain kehätietä, mutta kahdessa peräkkäisessä risteyksessä ei ollut valot toiminnassa lainkaanOdotin kymmenisen minuuttia josko pääsisin tien toiselle puolelle, mutta turha toivo. Menin seuraavaan risteyksen ohi ja siellä sama homma, joten päätin lopulta kääntyä takaisin.
Siellä muuten oli joitain autoja risteyksessä, jotka luultavasti olivat odottaneet vuoroaan kymmeniä minuutteja. Mahtoi käydä aika pitkäksi näin ruuhka-aikaan
Viesti Kirjoittaja Maza »
Se oli DJ Jori Hulkkonen, joka asui aikansa siellä ja muutti sittemmin Turkuun. Ehkä hän oli osittain väärässä, Helsingissä ei ole ison kaupungin huonoja puolia, eikä myöskään hyviä puolia.carrbon kirjoitti:Joku ei-niin-viisas 8)
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja Esa66 »