Hopeiset 18mm tunnelit korviin. Käsin tehty kaverin toimesta.
Noiden kahden hinnalla, ei olisi kaupasta saanut edes yhtä. 8)
Viesti Kirjoittaja Aadee »
Viesti Kirjoittaja skip »
Fermentoitu limu ei ehkä ollut tarpeeksi selkeä termi. Pointti oli se, että siideri ei ole sokerilitkua, kuten kaupan "fermentoidut muumilimut" ovat.Maza kirjoitti:Siiderihän tehdään nimenomaan fermentoimalla. Vai missasinko mä taas jonkun pointin.skip kirjoitti:Silloinhan kyseessähän on fermentoitu limu, eikä suinkaan siideri, vaikka etiketissä toisin valehdeltaisiinkin.
Viesti Kirjoittaja Mailia »
TSA ei tule pitämään. Varaudu kovaan etsintään tai kuten sitä kutsutaan Yhdysvalloissa, Freedom Gropeen (myös Gaterape on käytetty termi).amanita kirjoitti:Minulla on tietenkin matkakaulin mukana...
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja mokkkelo »
Hienot! Ja vielä käsin tehdyt.Aadee kirjoitti:KUVA
Viesti Kirjoittaja Aries »
Eikö korvien rei'ittely ole naisten hommia?mokkkelo kirjoitti:Hienot! Ja vielä käsin tehdyt.Aadee kirjoitti:KUVA
Ite oon tyytyny aina ostamaan jostain kaupasta. Oishan se kiva saada vähän erikoisemmat24mm ollu jo pari vuotta, ja siinä kyllä pysyykin.
Miksi olisi?Aries kirjoitti:Eikö korvien rei'ittely ole naisten hommia?mokkkelo kirjoitti:Hienot! Ja vielä käsin tehdyt.Aadee kirjoitti:KUVA
Ite oon tyytyny aina ostamaan jostain kaupasta. Oishan se kiva saada vähän erikoisemmat24mm ollu jo pari vuotta, ja siinä kyllä pysyykin.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Olemme hyvässä yhteisymmärryksessä sopineet Amanitan kanssa, että hän lainaan kaulintaan minulle matkansa ajaksi. Hompussa eletään lähiaikoina siis rauhallisesti kurissa ja nuhteessa. 8)Touho kirjoitti:Mihis se Ama-täti on taas lähössä? Kukas käyttää kaulinta sillä aikaa?
Viesti Kirjoittaja Esa66 »
Taitaa olla korvantaustat vielä märkiä, kun ei ciideristä mitään tiedä? Montparnassella(pariisi) vetelin sidukkaa, avec crebes. Oikeasti se on tuolla, vähän niinku simaa. Mutta KUIVA omenasiideri, sen valmistus onnistuu näköjään täällä suomessakin. Net homovissyt on sitten erikseenMacco kirjoitti:Siitä lähtien kun limutehtailijat alkoivat pullottaa sokeri-alkoholi-sekoitettaan muovipulloihin, ja lätkimään kylkeen etikettejä joissa luki "siideri".skip kirjoitti:Mistä lähtien siideri on ollut sokerilitkua?Peitsamo kirjoitti:Tosimiehen ei tarvitse pehmittää aivoja sokerilitkuilla 8)
Viesti Kirjoittaja Touho »
Ai taas ameriikkaan?amanita kirjoitti: Ison meren taakse, sinne Applen kotimaahan on tarkoitus reissata.
Joo, tai onhan sillä Anni-tädillä se pehmeämpikin "ase", tosin aika tehokas sekin.Annielillahan on aina varakaulin, ja osaavat meidän poijjaatkin sitä tarpeen vaatiessa käyttää. Minulla on tietenkin matkakaulin mukana....
Saas nährä ehtiikö kakkospädi ilmestymään sen reissun aikana ameriikassa. Ei maha kuitenkaan tulla ihan vielä, sielläkään. Mutta onhan siellä paljon muutakin mukavaa.Taitaa muuten seuraava hankintailmoitus tässä ketjussa osaltani olla iPad, tämä oli siis ennakkoilmoitus.
Heh, sen kun näkis. Ama-tätikin luovuttais sen kaulimen varmaan mieluummin suoraan Otolle. Sitten homma vois jopa toimiakin.KunkkuJ kirjoitti: Olemme hyvässä yhteisymmärryksessä sopineet Amanitan kanssa, että hän lainaan kaulintaan minulle matkansa ajaksi. Hompussa eletään lähiaikoina siis rauhallisesti kurissa ja nuhteessa. 8)
Mutta tuohan on korvien venyttämistä, se on miesten hommia. 8)Aries kirjoitti:Eikö korvien rei'ittely ole naisten hommia?mokkkelo kirjoitti:Hienot! Ja vielä käsin tehdyt.Aadee kirjoitti:KUVA
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Venyttelin korvalehtiäni. Ei kyllä tuntunut yhtään miehekkäämmältä olo. Täytynee testata kunhan kerkee, jos se vielä tästä lisäisi eläimellistä vetovoimaa... Jos vaikka koirat alkaisivat kusta kintuille.Aadee kirjoitti:
Mutta tuohan on korvien venyttämistä, se on miesten hommia. 8)
Viesti Kirjoittaja Esa66 »
Viesti Kirjoittaja ipot »
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Nyt mennää ja kovaa!mokkkelo kirjoitti:Tuli ostettua 2Gb muistia iMac G5:een
Toivon mukaanMarbo kirjoitti:Nyt mennää ja kovaa!mokkkelo kirjoitti:Tuli ostettua 2Gb muistia iMac G5:een
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Tässä http://www.hopeinenomena.net/viewtopic. ... 20ketjussa on aiheeseen liittyvää spekulointia...Peitsamo kirjoitti:Hirveä täpinä ostaa jokin kameraEn nyt järkkäria ajatellut, mutta jokin laadukas ja kompakti kamera tuon vanhan paskan tilalle. Nyt on neljäs Samguns menossa takuuseen ja ajattelin tuillakseni vaihdattaa tämän nykyisenkin, kun siinä näyttö temppuilee eli se olisi viides kamera. N8:lla saa kyl näppäriä kuvia, mutta silti...
Taitaa olla minun tyypillistä tuuria
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja tosikko »