Surkeimman kohtalon omaavat saavat jonkin aivoverenvuodon ja elävät porkkanan tasolla seuraavat 20-30 vuotta. Onnelliset elävät pitkän ja ennen kaikkea terveen elämän ja lähtevät saappaat jalassa nopeasti
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Peitsamo kirjoitti: Surkeimman kohtalon omaavat saavat jonkin aivoverenvuodon ja elävät porkkanan tasolla seuraavat 20-30 vuotta. Onnelliset elävät pitkän ja ennen kaikkea terveen elämän ja lähtevät saappaat jalassa nopeasti
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Hammaslääkäri ilmoitti ettei juurihoitoa "ehkä tarvitsekaan tehdä".Tauvo kirjoitti:Sama projekti minullakin menossa. Ensi maanantaina seuraava käynti. Ei ollut hammas oireillut kuin 2 vuotta ja viime kesästä asti enemmän tai vähemmän, marraskuussa muuttui sietämättömäksi...Aperture kirjoitti:Ääh. Hammaslääkäriin - ja juurihoito odottamassa. Yhden kerran aikaisemminkin tehty samanmoinen juttu.
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Pitää vaan hommata tarpeeksi kaunis hammaslääkäri, kuten itse teinkallekilponen kirjoitti:Kohta se kohtalokas hetki koittaa! Hammaslääkäri on kyllä niitä asioita, joita kaikkein vähiten innolla odottaa…
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Minulta edellinen hammaslääkäri kysyi haittaisiko minua, jos häntä tulisi avustamaan nätti hammaslääketieteen opiskelija. Tottakai vastasin, ettei varmasti haittaa. Siihen hamppilääkäri totesi, että harmi kun ei nyt ole sellaisia täällä...Macco kirjoitti:Pitää vaan hommata tarpeeksi kaunis hammaslääkäri, kuten itse teinkallekilponen kirjoitti:Kohta se kohtalokas hetki koittaa! Hammaslääkäri on kyllä niitä asioita, joita kaikkein vähiten innolla odottaa…
Iha turhaa valitat tuommosest. Jos et hyvä mies ymmärrä ostaa autova, ni kärsi sit nahossas.Peitsamo kirjoitti:Pakko vuodattaa vaihteeksi tuota ilmaa ulkona. Kyllä on mukava lähteä taas tuonne loskaan pyöräilemään. Pyörä tämän jälkeen täydessä ryytteessä ja sen jälkeen täysin jäässä vaihteet ummessa
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Eipä sillä ulkonäöllä paljon väliä ole, kun tuolissa maatessa ei paljoa muutenkaan näe.Macco kirjoitti:Pitää vaan hommata tarpeeksi kaunis hammaslääkäri, kuten itse teinkallekilponen kirjoitti:Kohta se kohtalokas hetki koittaa! Hammaslääkäri on kyllä niitä asioita, joita kaikkein vähiten innolla odottaa…
Viesti Kirjoittaja amanita »
Mee jo tänään kun tiet ovat sulat, edullisia hotelleja varmaankin löytyy. Tulin just Porista, tiet ihan sulat, joskin reitillä Säkylän kautta oli osittain sohjoa ja isoja vesilutakoita.Tauvo kirjoitti:Helkutta!
Pitää huomenna mennä työkeikalle Uuteenkaupunkiin ja on luvattu "pääkallokeliä". Lupasin vielä olla paikalla kahdeksan aikaan aamulla. Aikainen herätys tulossa...
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Muuta avatarta ja nimimerkkiäsi, voipi onnistaakin.KunkkuJ kirjoitti:Eihän tuo Uusikaupunki mitä, mutta kun minun pitäisi mennä huomenna Malminkartanoon. Oliskohan niillä kulmilla sieviä homputtaria, jotka tarjoaisivat iltateetä?
Höh, etkö sinä ole huomannut, miten monet neidot täällä käyvät enemmän tai vähemmän lämpimänä minun kanssani?amanita kirjoitti:Muuta avatarta ja nimimerkkiäsi, voipi onnistaakin.
Aja nys silti varovasti.
Viesti Kirjoittaja Aries »
Nyt kuulkaas hyvä herra. Asuin Malminkartanossa 2-24 ikävuoteni, joten osoitetaan vähän kunnioitusta.hatey kirjoitti:^Malminkartanossa ei asu kun etnistä porukkaa.
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Asuu siellä nykyään..hatey kirjoitti:^Malminkartanossa ei asu kun etnistä porukkaa.
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Hyvä asia että saadaan vähän väriä pimeään Suomeenkin! En tarkoittanut carrbon sinua, mutta jos sopii niin ok.carrbon kirjoitti:Asuu siellä nykyään..hatey kirjoitti:^Malminkartanossa ei asu kun etnistä porukkaa.
Olen siinä Aquariuksessa välillä yöpynytkin, mutta nyt vaan laaaaaiskottaaa niiiin pirusti, ettei saa hanuriaan ylös nojatuolista. Läppärikin on liian kaukana (pöydällä). Täytyy homputtaa puhelimella.amanita kirjoitti:Mee jo tänään kun tiet ovat sulat, edullisia hotelleja varmaankin löytyy. Tulin just Porista, tiet ihan sulat, joskin reitillä Säkylän kautta oli osittain sohjoa ja isoja vesilutakoita.Tauvo kirjoitti:Helkutta!
Pitää huomenna mennä työkeikalle Uuteenkaupunkiin ja on luvattu "pääkallokeliä". Lupasin vielä olla paikalla kahdeksan aikaan aamulla. Aikainen herätys tulossa...
Niin tai näin, ole varovainen!
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Koukkaa Pitäjänmäkeen siitä niin saat lumipesut (tarjous voimassa 06.00-14.00)KunkkuJ kirjoitti:Eihän tuo Uusikaupunki mitä, mutta kun minun pitäisi mennä huomenna Malminkartanoon. Oliskohan niillä kulmilla sieviä homputtaria, jotka tarjoaisivat iltateetä?
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Väriä pimeäänSherukka kirjoitti:Hyvä asia että saadaan vähän väriä pimeään Suomeenkin! En tarkoittanut carrbon sinua, mutta jos sopii niin ok.carrbon kirjoitti:Asuu siellä nykyään..hatey kirjoitti:^Malminkartanossa ei asu kun etnistä porukkaa.
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Applen uusin innovaatio?darthmother kirjoitti:Väriä pimeäänSherukka kirjoitti:Hyvä asia että saadaan vähän väriä pimeään Suomeenkin! En tarkoittanut carrbon sinua, mutta jos sopii niin ok.carrbon kirjoitti:Asuu siellä nykyään..hatey kirjoitti:^Malminkartanossa ei asu kun etnistä porukkaa.