Lisää vielä saman verran niin tehdään kauppa!JiiJii kirjoitti:Tarjoan 650 euroa noudolla.
Laitanko valmiksi pakettiin?
8)
Viesti Kirjoittaja bayerische »
Lisää vielä saman verran niin tehdään kauppa!JiiJii kirjoitti:Tarjoan 650 euroa noudolla.
Viesti Kirjoittaja crk1 »
Viesti Kirjoittaja IIIMacci »
Kesäkuusta on paljon kerenny markkinoilla tapahtumaan. 30" on lakkautettu, 27" Cinema Led on ilmestynyt...crk1 kirjoitti:Joku on näköjään tällaisten näyttöjen hinnanmuodostusta seurannut tarkemminkin.
Adele kirjoitti toiselle foorumlle (digikamera.net) viime kesäkuussa näin:
Adele wrote: " 30":n Apple Cinema Displayn omistajana olen seurannut käytettyjen kauppaa Hopeisessa Omenassa, jossa ainakin kolme em näyttöä on vaihtanut omistajaa, joista parista olen itsekin tarjonnut, kun toista olisin halajanut.
Ymmärtääkseni kauppojen toteutunut hintataso on pyörinyt 850-1150€:n välillä. Tosin tarjokkaat ovat olleet vain pari vuotta vanhoja tai uudempia ja kauppojen ajankohta on ollut reilusti nykyhetkeä ennen. "
Viesti Kirjoittaja umpio »
Pahoittelut jos häiritsee arvon Umpioo, mutta itse miellän tämösen tinkimiseksi. Minua oikeesti kiinnostaa tämä näyttö mutta ei vaan nykyisellä hinnalla. Niinpä yritän perustella juurtajaksaen miksi myyjän hinta on vieläkin reilusti yli markkina-arvon, enlä näköjään siinä ole ainoa.umpio kirjoitti:Asia ei minulle mitenkään kuulu, mutta onko tuota hintanillitystä ihan pakko jatkaa ja jatkaa tässä ketjussa? Myyjä on ilmoittanut millä hinnalla myy, ja pariin otteeseen on tuota hintaa jo tarkisteltukin. Hintaneuvos on oman kantansa asiaan antanut, joten eikös asia ole pihvi? Jos ei ole varaa/halua ostaa, niin skippaa tämän ketjun. Jos taas näyttöä haluaa, niin myyjälle tarjousta kehiin. Jossain vaiheessa kysyntä ja tarjonta kohtaavat. Vai alkaako tämä markettipalsta taas vajota siihen samaan jamaan, jossa tämä oli kun foorumille liityin? Minun osaltani tämä OT loppuu tähän, toivottavasti muiltakin. Myyjälle toivotan onnea kaupankäyntiin ja mahdolliselle ostajalle hyvää näyttöä. Kiitos ja kuulemiin.
Viesti Kirjoittaja massikka »
Viesti Kirjoittaja honpsu »
Uusi 27" Apple LED Cinema Display maksaa uutena vähemmän kuin hintapyyntö, paremmilla katselukulmilla ja paremmalla kontrastilla.bayerische kirjoitti:Viikonloppu ALE,
Jos tällä hinnalla ei menee, niin kai sit on pakko pitää:)
934,95 + ALV = 1150e
Mä tiedän sen, tämä ei Ole sama tuote. Ei lähde 600e'llä.honpsu kirjoitti:Uusi 27" Apple LED Cinema Display maksaa uutena vähemmän kuin hintapyyntö, paremmilla katselukulmilla ja paremmalla kontrastilla.bayerische kirjoitti:Viikonloppu ALE,
934,95 + ALV = 1150e
Tarjoan 600e.
Joo kellariin vaan - se on paras tapa nostaa eletroniikan arvoa, sori oli pakkobayerische kirjoitti:Mä tiedän sen, tämä ei Ole sama tuote. Ei lähde 600e'llä.honpsu kirjoitti:Uusi 27" Apple LED Cinema Display maksaa uutena vähemmän kuin hintapyyntö, paremmilla katselukulmilla ja paremmalla kontrastilla.bayerische kirjoitti:Viikonloppu ALE,
934,95 + ALV = 1150e
Tarjoan 600e.
Myynnissä vielä viikonlopulla sitten poistan ilmoitus, ja säästän näyttö tulevaisuuden tarpeisiin.
IIIMacci kirjoitti:Joo kellariin vaan - se on paras tapa nostaa eletroniikan arvoa, sori oli pakkobayerische kirjoitti:Mä tiedän sen, tämä ei Ole sama tuote. Ei lähde 600e'llä.honpsu kirjoitti:Uusi 27" Apple LED Cinema Display maksaa uutena vähemmän kuin hintapyyntö, paremmilla katselukulmilla ja paremmalla kontrastilla.bayerische kirjoitti:Viikonloppu ALE,
934,95 + ALV = 1150e
Tarjoan 600e.
Myynnissä vielä viikonlopulla sitten poistan ilmoitus, ja säästän näyttö tulevaisuuden tarpeisiin.![]()
Mitäs jos annan 24" Dellin IPS näytön vaihdossa...? Arvo 600 euroa...
Viesti Kirjoittaja Lappalainen »
IIIMacci kirjoitti:Tommosen huippumonitorin voisin antaa vaihdossa jos välihinnasta päästään yhteisymmärrykseen...
http://www.dell.com/us/en/dfo/periphera ... 2410&s=dfo
Edit: Ja ton lisäksi mulla olis Mac PROhon sopiva näytönohjain uutena avaamattomana odottaa huollossa noutoa...
http://www.nvidia.com/object/product_ge ... gt_us.html
Eli voisin laittaa sen pottii...paljos tarvis väliin - lopetetaan mussutus ja hierotaan kauppaa..
Ehkä, mutta jos se ei nyt menee tällä hinnalla, niin jääköön se sitten komeroon, eiku kellariin.Lappalainen kirjoitti:Vuoden verran kun pidät siellä niin alkaa olla tuo 600e sopiva hinta
No mistä sitä tietää vaikka olisit vaan myymässä kun toi on sulle liian isobayerische kirjoitti:Noilla en tee mitään... Yritän myydä näyttö, muistatsä?...![]()
IIIMacci kirjoitti:No mistä sitä tietää vaikka olisit vaan myymässä kun toi on sulle liian isobayerische kirjoitti:Noilla en tee mitään... Yritän myydä näyttö, muistatsä?...![]()
24" nen on monissa jutuissa näppärämpi... 8) Mitäköhän muuta mul olis... Hmm..
Viesti Kirjoittaja Anselmi »
Ouch...Anselmi kirjoitti:Mitäs tuollaisella hyväkuntoisella Leica M3:lla olisi arvoa...?
Viesti Kirjoittaja Anselmi »
Enpä oikein osaa sanoa. En ole niin kova alan harrastaja vaikka välillä tulee kuviakin oteltua. Kameralla ei ole viimeisen kolmenkymmenvuoden aikana montaa rulla kuvattu;) Kamera on pappani jäämistöä eikä isäni enkä minä ole sillä pahemmin kuvaillut. Eli laukussa on pidetty viimeiset vuosikymmenet. Mukana siinä on joku 150 tai 200mm putki.bayerische kirjoitti:Ouch...Anselmi kirjoitti:Mitäs tuollaisella hyväkuntoisella Leica M3:lla olisi arvoa...?
Hmmm... Vaikea sanoa... Mitä mietit itse?