Tällä hetkellä käytössä:
Sony-Ericsson w995i josta yhteystietoja ei saa jostain syystä siirrettyä koneelle
Windows 7 tietokone jossa iTunes asennettuna
Tarkoituksena olisi saada siirrettyä SE puhelimessa olevat yhteystiedot uuteen iPhone 4:een mahdollisimman yksinkertaisesti. Koska vanha puhelin ei useista yrityksistä huolimatta suostu synkronoimaan yhteystietoja koneelle ajattelin että turvallisin ratkaisu on siirtää ne uuteen puhelimeen käsin jonkin yhteystietojen hallintaohjelman kautta (ettei tietoja ainakaan menetetä kokonaan SE-PC-suiten kanssa säädettäessä..).
Lisäksi olisi hienoa jos myös kalenterimerkinnät saisi saumattomasti synkronoitua PC:n ja puhelimen välillä - tähän kätevin ratkaisu lienee Google Calendar?
Mikä on paras vaihtoehto yhteystietojen synkronointiin? Outlook 2007:aan tiedot saa ainakin syötettyä PC:lle nopeasti ja tämän vaihtoehdon pitäisi olla hyvin iPhonen kanssa syncaava?
iPhone 4 & kalenterin / yhteystietojen synkronointi
Täällä voit kysyä mistä tahansa, jos et löydä vastausta muualta.
3 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPhone 4 & kalenterin / yhteystietojen synkronointi
Viesti Kirjoittaja aEO »
-
Re: iPhone 4 & kalenterin / yhteystietojen synkronointi
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Saumattomin tapa on synkata ne kalenterit MobileMe:n kautta mutta Googlekin käynee.
Ne yhteystiedot kannattaa joka tapauksessa tallettaa myös vaikka siihen Outlookiin, ettei ne ole pelkästään puhelimessa tai SIM-kortilla. Ja mitä pikemmin sen teet, sen parempi. iPhoneen se saat kyllä iTunesilla sitten synkattua. Voit myös halutessasi käyttää Googlen palvelua tässäkin.
Itse en Googlea käytä, jotenkin vierastan sitä, sille mun tietoni ovat kauppatavaraa, mieluummin toimin sellaisen kanssa jolle olen ensisijassa asiakas enkä kauppatavara.
Ne yhteystiedot kannattaa joka tapauksessa tallettaa myös vaikka siihen Outlookiin, ettei ne ole pelkästään puhelimessa tai SIM-kortilla. Ja mitä pikemmin sen teet, sen parempi. iPhoneen se saat kyllä iTunesilla sitten synkattua. Voit myös halutessasi käyttää Googlen palvelua tässäkin.
Itse en Googlea käytä, jotenkin vierastan sitä, sille mun tietoni ovat kauppatavaraa, mieluummin toimin sellaisen kanssa jolle olen ensisijassa asiakas enkä kauppatavara.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
-
Re: iPhone 4 & kalenterin / yhteystietojen synkronointi
Viesti Kirjoittaja Karame »
Ensimmäinen askel olisi varmaan tarkistaa jos Sony tarjoaa jotain appseja joilla tietojen siirto puhelimesta Outlookiin tai PC:lle onnistuu esim Vcard file tai iCloud. Toinen on Outlookin käyttö sen infon importtaamiseen jonka lähetit . Sitten voit käyttää jotain Outlook liitännäistä kuten google calendar synciä jolla ne tiedot saa synkronisoitua gmail-tilillesi, jonka saat iphonella avattua. Google calendar sync ei tosin ole enää käytössä. Olen käyttänyt EVO Collaborator for outlookia joka oli yhdessä blogissa synkronisoimiseen. Ei ole ilmanen mutta ilmaisversiossa on kaikki ominaisuudet mitä tarvii.
https://matti-korhonen.blogspot.tw/2016 ... aktit.html
https://matti-korhonen.blogspot.tw/2016 ... aktit.html
3 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka