

![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Toimiessaan Mäkki on OK, mutta vikatilanteissa Applen politiikka on todella syvältä!
Viesti Kirjoittaja liinare »
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Viesti Kirjoittaja redhat »
Viesti Kirjoittaja liinare »
Viesti Kirjoittaja atheos »
Viesti Kirjoittaja honpsu »
Vakuutus / AppleCare auttaa. Yritysten välisessä kaupassa ei tietenkään kuluttajansuojaa ole, vaan perustuu sopimuksiin. Aika nihkee sopimus jos vain yksi vuosi takuuta. AppleCare kattaa 3 vuotta.liinare kirjoitti:Jep, näinhän ne huollossa sanoivat. Kunnes kuulivat, että ostaja oli firmani enkä itse henkilökohtaisesti. Näin ollen virhevastuu ei toimi. Firmalle myytävät laitteet siis Applen tulkinnan mukaan saavat olla susia. Erikoista käytäntöä.
Viesti Kirjoittaja Eien »
Ihan samanlainen sopimus se taitaa olla kaikilla valmistajilla.honpsu kirjoitti:Aika nihkee sopimus jos vain yksi vuosi takuuta. AppleCare kattaa 3 vuotta.
Viesti Kirjoittaja hatmac »
Jep, yrityskäyttäjän on syytä vertailla koneen hintoja ottaen mukaan ton Apple caren (tai vastaavan muilta valmistajilta). Joillain PC valmistajilla tosin taitaa olla pidempi takuu leivottuna hintaan.Eien kirjoitti:Ihan samanlainen sopimus se taitaa olla kaikilla valmistajilla.honpsu kirjoitti:Aika nihkee sopimus jos vain yksi vuosi takuuta. AppleCare kattaa 3 vuotta.
Viesti Kirjoittaja honpsu »
Viesti Kirjoittaja Prestige »
Viesti Kirjoittaja L_A_G »
Tapoja on moni sano mummo kun kissalla pöytää pyyhki... Kyllähän sen voi näinkin tehdä, mutta halvin valinta on kuitenkin se että vie koneen vaan suoraan huoltoon jossa emolevy vaihdetaan ilmaiseksi...Prestige kirjoitti:Sama juttu kävi itselle vuosi sitten macbookin kanssa. Ei muuta kuin rikkinäisestä koneesta osat myyntiin ja uusi kone kaupasta hakemaan.
Palaa sivulle “MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air”