Tätä:Dome kirjoitti:Mitä kohtaa et ymmärtänyt?
Eli mitä teemat tarkoittavat iPhonessa?weisto kirjoitti:vaihdella teemoja yms?
Viesti Kirjoittaja arisel »
Tätä:Dome kirjoitti:Mitä kohtaa et ymmärtänyt?
Eli mitä teemat tarkoittavat iPhonessa?weisto kirjoitti:vaihdella teemoja yms?
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
http://tinyurl.com/4hfzueearisel kirjoitti:Tätä:Dome kirjoitti:Mitä kohtaa et ymmärtänyt?Eli mitä teemat tarkoittavat iPhonessa?weisto kirjoitti:vaihdella teemoja yms?
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Eikö sitä vain huudeta sihteerille "Minulla ei ole päivänkakkara aikaa! Kalenterit tyhjäksi!". Ainakin minä näin sen käsitin.Hieno kirjoitti:Kun ei tuolla jossain vastata niMiten tyhjennän kalenterin kokonaan?
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Minä en sinua käsittänyt...Mailia kirjoitti:Eikö sitä vain huudeta sihteerille "Minulla ei ole päivänkakkara aikaa! Kalenterit tyhjäksi!". Ainakin minä näin sen käsitin.Hieno kirjoitti:Kun ei tuolla jossain vastata niMiten tyhjennän kalenterin kokonaan?
Ei kukaan koskaan käsitä. :[Hieno kirjoitti:Minä en sinua käsittänyt...
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
jomppeli kirjoitti:Helpompi kysyä täällä. Koneeni on mid 09 ja 4gb ram eli 2x2gb 1066mhz palikkaa. Käykö nämä muistit 27 imacciin hmm olisko mid/late 2009 27 imac.
Edit. Varmaan fiksua kertoa kone eli sigun mbp 13. Sillä kysyn kun voisin heivata muistit serkulle sen 27 imaciin kun mietin laajentaa 8gb omaan.
edit. onko kysymykseni vaikea kun ei tunnu vastausta tulevan. Täällähän luulis tietäviä olevan ainaskin
Viesti Kirjoittaja Dome »
Avatarissasi on pommi ja terroristejä ei suvaita. Tuolla on keskustelua avatar-ongelmista, tosin.Dome kirjoitti:Kun yritän lisätä profiiliini avataria, niin lähetä napin jälkeen pamahtaa ruutuun: "Tiedoston siirto hylättiin, koska se tunnistettiin mahdolliseksi hyökkäykseksi."
Miksi?
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Jos ei ota onnistuakseen, senkuin laitat kuvan viestin liitteeksi niin joku mode voi sen sinulle vaihtaa.Dome kirjoitti:Kun yritän lisätä profiiliini avataria, niin lähetä napin jälkeen pamahtaa ruutuun: "Tiedoston siirto hylättiin, koska se tunnistettiin mahdolliseksi hyökkäykseksi."
Miksi?
Viesti Kirjoittaja tuppura »
Laitoin yv:tä.kallekilponen kirjoitti:Jos ei ota onnistuakseen, senkuin laitat kuvan viestin liitteeksi niin joku mode voi sen sinulle vaihtaa.Dome kirjoitti:Kun yritän lisätä profiiliini avataria, niin lähetä napin jälkeen pamahtaa ruutuun: "Tiedoston siirto hylättiin, koska se tunnistettiin mahdolliseksi hyökkäykseksi."
Miksi?
Viesti Kirjoittaja Maza »
Tasa-arvo toteutuu täällä ainoastaan naisten hyväksi.tuppura kirjoitti:Miten on mahdollista Suomessa, että isä (biologinen) ei pääse isyystestiin jos lapsen äiti ei sitä lupaa anna???? Luin Mikael Jämsäsen jutun ja kauhistuin. Olemmeko jälkijunassa tässä lainsäädännössä.
Viesti Kirjoittaja Sami.H »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Kyllä voi.Sami.H kirjoitti:Voiko kissalle tulla hikka? 8)
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Kannattais mielummin miettiä, että miksi se kissa ylipäänsä raapii sua.Erño kirjoitti:Miksi kissa saa aina raapaistua sormen sivusta, kynnen vierestä. Jumangeuta kun kirpaisee ja paranee huonosti.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Hmph. Ja minä olen ihan eläimetön..KunkkuJ kirjoitti:^ Noh noh, kyllä taloon mahtuu koira sekä kissa. Ainakin maalla ovat hyötyeläimiä molemmat.