Tiedä sitten. Kertooko se enemmän entisistä puhelimistasi, vai nykyisestä? Itselläni reistailee tuo 3 GS.vesku kirjoitti:
Mun kattava empiirinen tutkimus toteaa, että iPhone4 on aivan ylivertaisesti paras puhelin, mitä mulla on ikinä ollut.
Mitäs siihen sanot?
Mikä Applessa ja Maceissä ärsyttää?
-
Re: Mikä Applessa ja Maceissä ärsyttää?
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
-
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Kuullut sellaisesta kuin huolto?Tauvo kirjoitti:Tiedä sitten. Kertooko se enemmän entisistä puhelimistasi, vai nykyisestä? Itselläni reistailee tuo 3 GS.vesku kirjoitti:
Mun kattava empiirinen tutkimus toteaa, että iPhone4 on aivan ylivertaisesti paras puhelin, mitä mulla on ikinä ollut.
Mitäs siihen sanot?
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Itselläni pari vuotinen viaton 3GS joka edelleen rokkaa. Perheessä myös iPhone 4:nen jossa outo ongelma. Antenni siinä toimii paremmin kuin missään muussa puhelimessa vaikka ei pitäisi!?

-
Viesti Kirjoittaja kari.patila »
Huoltoon vain. 3G S:iä saa nykyään erittäin helposti vaihdettua uuteen takuun umpeutumisen jälkeenkin. Niillä ei taida juuri muuta kysyntää ollakaan.Tauvo kirjoitti:Tiedä sitten. Kertooko se enemmän entisistä puhelimistasi, vai nykyisestä? Itselläni reistailee tuo 3 GS.vesku kirjoitti:
Mitäs siihen sanot?
-
(Herätyskello ei toimi kun puhelin on suljettu, iTunespakko, typerä usb-johto, puhelun nauhoitus...) Myönnän tämän olevan minun mielipiteeni, mutta topicin otsikko antoi luvan kertoa sen ääneen. Voihan se olla, että seuraavakin puhelimeni on Applen valmistama jos muilla valmistajilla ei ole sillä hetkellä houkuttelevampaa tuotetta.
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
-
Tuota teki 3G S minulla kun olin lähellä Soneran katvealuetta, joka oli myös kolmen tornin leikkauskohdassa.Mailia kirjoitti:No en nyt tiedä. Kahdelta ihmiseltä olen kuullut, että eivät ole saaneet yhteyttä puhelimeeni (3GS, Soneralla) kun ovat kokeilleet soittaa muutamalla kerralla. Mene ja tiedä johtuuko se puhelimesta vai Soneran verkosta, tai jopa molempien ovelasta yhdistelmästä. Myöskin joskus kun olen kokeillut soittaa, puhelin vain piippaili ja vasta seuraavalla kerralla yhdisti. Tosin, ongelma ei sinäänsä haittaa, koska pidän enemmän tekstiviesteistä, jos nyt pitää jonkun kanssa kommunikoida ja enimmäkseen se netti on päällä iPhonessa kuin GMS.
-
Viesti Kirjoittaja _Cobra_ »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Se on siksi niin kallis, kun tarpeeksi suuri joukko ihmisiä (tuotantokapasiteetti huomioon ottaen) suostuu siitä sen hinnan maksamaan._Cobra_ kirjoitti:En tiedä muuta kun että minkä ihmeen takia pitää hinta olla näin P**keleen kallis? Osaisko joku ihmeessä selittää miksi maksan tästäkin värkistä näin paljon?
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Koska._Cobra_ kirjoitti:En tiedä muuta kun että minkä ihmeen takia pitää hinta olla näin P**keleen kallis? Osaisko joku ihmeessä selittää miksi maksan tästäkin värkistä näin paljon?
-
Viesti Kirjoittaja tosikko »

-
Viesti Kirjoittaja Hount »
Voi luoja mitä sontaa,
Hiirestä pitää melkein päästää jotta keinuvipu suostuu hyväksymään sen yhdenkin painalluksen, kenen idea oli nivelöidä hiiren koko kuori painikkeeksi? Mitäs jos pidän hiiren takapäästä kiinni samalla kun painan painiketta... No sitten et paina.
Hiiren toinen nappi ei toimi ellet päästä irti etusormea hiireltä? Kuka hitsinpitsi nostaa sormen irti hiireltä painaakseen toista nappia. Nostatko sitä kaikki muut yhdeksän sormea irti näppäimistöltä painaaksesi yhtä painiketta?
Hiiren rulla!! Siis mitä hittoa, ei varmaan tarvii ees perusteluita

Sivupainikkeet!!! Siis mitä *#€!!° Steve?! Vielä ei ole selvinnyt onko noita rutistuspainikkeita tarkoitus painaa erikseen, vai miten? Ovatko ne edes painikkeita? Ei niitä ainakaan voi käyttää.
Pff... MagicMousessakaan ei ole vielä kuin yksi nappi. Mikä hitsinpitsi tuolla omppufirmassa on niin vaikeaa ettei voi laittaa edes sitä toista nappia.
- Hount
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
-
Viesti Kirjoittaja kamina »
Noita katvealueita on vain aika paljon. Itse asun Herttoniemenrannassa lähellä Helsingin keskustaa. Töissä olen keskustassa, ja muuten liikun lähinnä lasten harrastuspaikoissa. Kaikissa paikoissa toimii 3G aivan onnettoman huonosti, ja puhelut pätkivät.kari.patila kirjoitti:Tuota teki 3G S minulla kun olin lähellä Soneran katvealuetta, joka oli myös kolmen tornin leikkauskohdassa.Mailia kirjoitti:No en nyt tiedä. Kahdelta ihmiseltä olen kuullut, että eivät ole saaneet yhteyttä puhelimeeni (3GS, Soneralla) kun ovat kokeilleet soittaa muutamalla kerralla. Mene ja tiedä johtuuko se puhelimesta vai Soneran verkosta, tai jopa molempien ovelasta yhdistelmästä. Myöskin joskus kun olen kokeillut soittaa, puhelin vain piippaili ja vasta seuraavalla kerralla yhdisti. Tosin, ongelma ei sinäänsä haittaa, koska pidän enemmän tekstiviesteistä, jos nyt pitää jonkun kanssa kommunikoida ja enimmäkseen se netti on päällä iPhonessa kuin GMS.
- Käyn talon kellarissa / autotallissa, puhelut pätkivät eikä toivoakaan saada mitään datayhteyksiä
- Matkustan metrolla, 3G toimii onnettoman huonosti
- Toimistolla Korkeavuorenkadulla pätkii
- Hammaslääkärissä Isolla Roballa 3G ei toimi
- Laajasalossa jalkapallokentällä ei saa Edge / 3G yhteyksiä
- Pallomyllyssä ei saa Edge / 3G yhteyksiä
Listaa voisi jatkaa... Puhelin on kerran vaihdettu, mutta eihän se auttanut. Sikäli kun olen puhunut työkavereiden kanssa on kaikilla muillakin vastaavia ongelmia.
Lisäksi vielä tuosta huollosta - meillä töissä aika isolla otannalla on todella harvinaista että puhelin oikeasti huollettaisiin takuun piikkiin. Kuulemma yksi tai kaksi hyväksytty takuuseen, ja useita kymmeniä ei. Aina löytyy joku erikoinen selitys miksi ei hyväksytä, esim. omassa tapauksessa jostain liittimistä löytyi kuulemma "hapettumia" (mielenkiintoista kun en ole ikinä edes puhunut tuolla sateessa).
No onhan tuossa puhelimessa puolensakin, onneksi ei tule paljoa puhuttua sillä, muuten voisi ärsyttää enemmän.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Hount »
Siis onko MagicMousessa kaksi fyysistä hiiren nappia, siten että voit käyttää esim. Operan next-prev hiirieleitä pitämällä 2. napin pohjassa ja naksuttelemalla 1. nappia tai toisinpäin? Entä pelatessa (Steam mäkille lisää potentiaalisten mäkkipelaajien määrää paljon) voitko esim. pitää ykkösnapin pohjassa ja napauttaa 2. painiketta? En minä ainakaan onnistunut tässä kaverin MagicMousella, eikä todellakaan onnistu labran MightyMousella.MacFinn kirjoitti:Hount, meillä on eri versiot MagicMousesta... mulla kyllä on molemmat napit tässä omassani.
Edit: googlen hakutulokset näyttäisivät vahvistavan omat kokemukseni MagicMousesta, edelleen vain yksi fyysinen hiirennappi jonka tilan ollessa pohjassa et voi luonnollisestikaan klikata toista painiketta.
- Hount
-
Aika samat ominaisuudet minulla, mutta vaan Turkuun sijoitettuna.kamina kirjoitti: - Käyn talon kellarissa / autotallissa, puhelut pätkivät eikä toivoakaan saada mitään datayhteyksiä
Listaa voisi jatkaa...
-
Viesti Kirjoittaja Le Corbusier »
-
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
Löytyykö Turustakin nuo samat paikat? Hienoa!Tauvo kirjoitti:Aika samat ominaisuudet minulla, mutta vaan Turkuun sijoitettuna.kamina kirjoitti: - Käyn talon kellarissa / autotallissa, puhelut pätkivät eikä toivoakaan saada mitään datayhteyksiä
Listaa voisi jatkaa...

-
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Anna mun kaikki kestääLe Corbusier kirjoitti:Ottakaa se 3G pois käytöstä?

-
Viesti Kirjoittaja kamina »
Niin just, ongelma ei ole puhelimessa vaan siinä että 3G on kytketty. Kai se on liikaa toivottu että pääkaupungin keskustassa moinen hienous toimisi.Le Corbusier kirjoitti:Ottakaa se 3G pois käytöstä?

-
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Eihän se edes kaikilla operaattoreilla oikeasti siellä toimi!kamina kirjoitti:Niin just, ongelma ei ole puhelimessa vaan siinä että 3G on kytketty. Kai se on liikaa toivottu että pääkaupungin keskustassa moinen hienous toimisi.Le Corbusier kirjoitti:Ottakaa se 3G pois käytöstä?

-
Viesti Kirjoittaja Le Corbusier »
Ei kun:kamina kirjoitti:
- Käyn talon kellarissa / autotallissa, puhelut pätkivät eikä toivoakaan saada mitään datayhteyksiä
Listaa voisi jatkaa... Puhelin on kerran vaihdettu, mutta eihän se auttanut.
Annan sun kaikki kestää.
Jos kerran puhelimen vaihto ei auta, eikä auta täällä nillittäminenkään, niin kokeile sitten vaikka tuota 3G-sammuttamista - saat ainakin puhua Kelan kanssa puhelut katkeilematta.
-
Joudun itsekin ottamaan 3G:n pois käytöstä aina kun Helsingissä käyn. Siellä vain on liikaa käyttäjiä saman tornin säteellä. Vaikka näkyisi täydet tolpat niin ymmärtäähän sen ettei se siellä toimi. Sama juttu muuallakin missä on esim. paljon mokkulankäyttäjiä samassa kaupunginosassa.Sherukka kirjoitti:Eihän se edes kaikilla operaattoreilla oikeasti siellä toimi!kamina kirjoitti:Niin just, ongelma ei ole puhelimessa vaan siinä että 3G on kytketty. Kai se on liikaa toivottu että pääkaupungin keskustassa moinen hienous toimisi.Le Corbusier kirjoitti:Ottakaa se 3G pois käytöstä?
-
Ei löydy paikat, mutta ominaisuudet. Jos tarkennetaan vielä, niin vastaavia paikkojahan löytyisi monestakin taajamasta.Cathi777 kirjoitti:Löytyykö Turustakin nuo samat paikat? Hienoa!Tauvo kirjoitti:
Aika samat ominaisuudet minulla, mutta vaan Turkuun sijoitettuna.
-
Viesti Kirjoittaja Sanaton »
-
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
Sanaton kirjoitti:kannettavien kiiltävä näyttö. sopii siis elokuvien katomiseen pimeässä, mutta ei oikeistaan mihinkään muuhun.
Maksamalla enemmän saa 15"' ja 17" anti glare näytöt. Olit pihi kun koneen ostit

Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka