Olisi kiire löytää iPadi, vain 3G versiot tulee kyseeseen ja mielellään pääkaupunkiseudulla.
Tarjoa YV:llä niin vastaan pikaisesti.
O: iPad (Wi-Fi+3G)
Vain Applen omat tuotteet.
Alueen säännöt
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
8 viestiä
• Sivu 1/1
-
O: iPad (Wi-Fi+3G)
Viesti Kirjoittaja -skit »
Viimeksi muokannut -skit, 30.1.2011 klo 16.18. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
-
Re: O: iPad (WIFI+3G) ja Magic Mouse
Viesti Kirjoittaja taylormade »
Moi
Minulta löytyisi molemmat laitteet, iPad jäi ylimääräiseksi Air 11" tullessa talouteen. Hiiri on käyttämätön ja Padia ole kokeillut sohvalla. Padiin on aito nahkainen suoja. Molempiin löytyy alkuperäiset varusteet ja pakkaukset. Hinta posteineen 480 euroa. Tarvittaessa voi lähettää kuvia meilinä.
terveisin
Jari Okero
0400-624270
jari.okero@me.com
Minulta löytyisi molemmat laitteet, iPad jäi ylimääräiseksi Air 11" tullessa talouteen. Hiiri on käyttämätön ja Padia ole kokeillut sohvalla. Padiin on aito nahkainen suoja. Molempiin löytyy alkuperäiset varusteet ja pakkaukset. Hinta posteineen 480 euroa. Tarvittaessa voi lähettää kuvia meilinä.
terveisin
Jari Okero
0400-624270
jari.okero@me.com
iMac 24" 3,06 GHz 4G
iMac 21" 3,06 GHz 4G
MacBookPro 13" 2,4 GHz 4 G SSD
MacBook Air 13"
iPad 3 64G
Apple Time Capsule
iPhone X
iMac 21" 3,06 GHz 4G
MacBook Air 13"
iPad 3 64G
Apple Time Capsule
iPhone X
-
Re: O: iPad (WIFI+3G) ja Magic Mouse
Soitin ja pistin mailia perään.taylormade kirjoitti:Moi
terveisin
Jari Okero
0400-624270
jari.okero@me.com
-
Re: Ostettu: iPad (Wi-Fi+3G) ja Magic Mouse
Tuotteet vielä ostamatta, koska myyjän suunnitelmat muuttuivat.
-
Re: O: iPad (Wi-Fi+3G) ja Magic Mouse
Tosiaan Taylormade teki oharit 3 kertaa vaikka lupasi soittaa, pistää viestiä ja jopa pistää paketin postiin. En näillä kokemuksilla voi suositella häntä.
-
Re: O: iPad (Wi-Fi+3G)
Viesti Kirjoittaja taylormade »
[quote][/quote]
Oho, sinähän tinkasit hintaa enkä vastannut sen takia. Olit hankkinut hiiren jostakin muualta!
Oho, sinähän tinkasit hintaa enkä vastannut sen takia. Olit hankkinut hiiren jostakin muualta!
iMac 24" 3,06 GHz 4G
iMac 21" 3,06 GHz 4G
MacBook Air 13"
iPad 3 64G
Apple Time Capsule
iPhone X
iMac 21" 3,06 GHz 4G
MacBook Air 13"
iPad 3 64G
Apple Time Capsule
iPhone X
-
Tässä mennään taas lapsellisuuksiin kun tapellaan asioista foorumilla, mutta kannan oman korteni kekoon.
1. Pääsimme yhteisymmärrykseen, että toimitat molemmat minulle hintaan 500e Tanskaan. - Et toimittanut, etkä viestittänyt mitenkään suunnitelmien muutoksesta
2. Soitin sinulle ja lupasit laittaa sähköpostia mahdollisesta toisesta toimituksesta / muista vaihtoehdoista - Et tehnyt tätäkään, etkä viestittänyt taaskaan asiasta.
3. Koska minulla oli kiire hiiren suhteen, niin ostin sen paikallisesta kaupasta paljon kalliimmalla kuin tarjosit. Otin sinuun yhteyttä, että myytkö iPadin vielä erikseen. Sovimme, että voisit pistää sen postiin siskoni osoitteeseen, koska olen tulossa Suomeen. Lähetin tekstiviestin sovitun mukaisesti, jossa oli siskoni osoite. Hinta ehdotukseni viestissä oli täysin sen mukainen, mitä olit kertonut. Eli paketin hinta (katso oma aiempi postauksesi) - 50€ hiiren arvo, minkä olit kertonut minulle eli 430€ - Et ikinä vastannut tähänkään.
Petit siis 3 kertaa lupauksesi. Ei järin luottamusta herättävä myyjä. Tästä luonnollisesti ainoa muutos asioihin oli, että pyysin sinua lähettämään postiennakolla iPadin. Jos luet rauhassa yllä olevan niin ymmärrät varmaan itsekin, miksi tällaista ehdotin.
Jos vielä haluat myydä iPadisi, niin olen valmis sen ostamaan, mutta vain postiennakolla.
1. Pääsimme yhteisymmärrykseen, että toimitat molemmat minulle hintaan 500e Tanskaan. - Et toimittanut, etkä viestittänyt mitenkään suunnitelmien muutoksesta
2. Soitin sinulle ja lupasit laittaa sähköpostia mahdollisesta toisesta toimituksesta / muista vaihtoehdoista - Et tehnyt tätäkään, etkä viestittänyt taaskaan asiasta.
3. Koska minulla oli kiire hiiren suhteen, niin ostin sen paikallisesta kaupasta paljon kalliimmalla kuin tarjosit. Otin sinuun yhteyttä, että myytkö iPadin vielä erikseen. Sovimme, että voisit pistää sen postiin siskoni osoitteeseen, koska olen tulossa Suomeen. Lähetin tekstiviestin sovitun mukaisesti, jossa oli siskoni osoite. Hinta ehdotukseni viestissä oli täysin sen mukainen, mitä olit kertonut. Eli paketin hinta (katso oma aiempi postauksesi) - 50€ hiiren arvo, minkä olit kertonut minulle eli 430€ - Et ikinä vastannut tähänkään.
Petit siis 3 kertaa lupauksesi. Ei järin luottamusta herättävä myyjä. Tästä luonnollisesti ainoa muutos asioihin oli, että pyysin sinua lähettämään postiennakolla iPadin. Jos luet rauhassa yllä olevan niin ymmärrät varmaan itsekin, miksi tällaista ehdotin.
Jos vielä haluat myydä iPadisi, niin olen valmis sen ostamaan, mutta vain postiennakolla.
Viimeksi muokannut -skit, 30.1.2011 klo 16.45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja omenamyyrä »
Minulla olisi WiFi+3G myynnissä Myydään-osiolla. Hintapyyntö 410€ sis. pk.
[linkki] http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=93&t=160528
[linkki] http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=93&t=160528
~ Homppulainen vuodesta 2011
8 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ostetaan iPhone, iPad ja iPod”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka