Äläs nyt ihan noin hulluks heittäydyAadee kirjoitti:Palvelen asiakkaita. 8) Vasen käsi kassakoneella ja oikea käsi MBP:llä. 8)

Viesti Kirjoittaja Marbo »
Äläs nyt ihan noin hulluks heittäydyAadee kirjoitti:Palvelen asiakkaita. 8) Vasen käsi kassakoneella ja oikea käsi MBP:llä. 8)
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Eikös se pitäisi olla, että vasen käsi kassakoneella ja oikea asiakkaan taskussa?Aadee kirjoitti:Palvelen asiakkaita. 8) Vasen käsi kassakoneella ja oikea käsi MBP:llä. 8)
Viesti Kirjoittaja Aadee »
Sitä se asiakaspalvelu teettä ihmiselle.Marbo kirjoitti:Äläs nyt ihan noin hulluks heittäydyAadee kirjoitti:Palvelen asiakkaita. 8) Vasen käsi kassakoneella ja oikea käsi MBP:llä. 8)
Ei sitä nyt oikeaa uskalla laittaa saksalaisen taskuun, tulee näpeille vielä värähtelyä tuottavasta sauvasekoittimesta, johon on yhdistetty käsiraudat.KunkkuJ kirjoitti: Eikös se pitäisi olla, että vasen käsi kassakoneella ja oikea asiakkaan taskussa?
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja Gastropoda »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Tuosta tuli mieleen juuri kasvatustieteiden kirjasta lukemani esimerkki tapauksesta jossa opettaja koitti opettaa lämmön käsitettä oppilaille, jotka eivät millään ottaneet uskoakseen, ettei lämpömittari näytä korkeampaa lukemaa vaikka kuinka pitkään olisi villapaidan sisällä.Gastropoda kirjoitti:Ompelen iPhonelle sukkaa ettei se poksahda pakkasessa.
Tai niin mulle asia ilmaistiin, omasta mielestäni mä neulon iPhonelle kantopussukkaa. Ikinä mä tota käytä, mutta koska tähdellisempää (eli tylsempää) tekemistä ois niin mä teen tota.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Ompelisitko mullekin sukan, minäkin voin poksahtaa pakkasessa.Gastropoda kirjoitti:Ompelen iPhonelle sukkaa ettei se poksahda pakkasessa..
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Pippelipipon?Jamac kirjoitti:Ompelisitko mullekin sukan, minäkin voin poksahtaa pakkasessa.Gastropoda kirjoitti:Ompelen iPhonelle sukkaa ettei se poksahda pakkasessa..
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Ajattelin jotain isompaa...darthmother kirjoitti:Pippelipipon?Jamac kirjoitti:Ompelisitko mullekin sukan, minäkin voin poksahtaa pakkasessa.Gastropoda kirjoitti:Ompelen iPhonelle sukkaa ettei se poksahda pakkasessa..
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Kyllä kaikkien naisten kuuluu osata ommella!Mailia kirjoitti: Ei kai se ole edes tärkeä taito?
Valehtelet kumminkin. Minulla on kivaa koneella.hatey kirjoitti:^On se tärkeää, sen lisäksi se on kivaa.
No kai sie sitten osaat ommella?KunkkuJ kirjoitti:Kyllä kaikkien naisten kuuluu osata ommella!
Hah! Surkea yritys viedä huomio pois itse asiasta.Mailia kirjoitti:No kai sie sitten osaat ommella?KunkkuJ kirjoitti:Kyllä kaikkien naisten kuuluu osata ommella!
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
No minä en nyt osaa tehdä mitään. Voit muuten arvata mitä sormistani pyhitän sinulle tällä hetkellä.KunkkuJ kirjoitti:Hah! Surkea yritys viedä huomio pois itse asiasta.Mailia kirjoitti:No kai sie sitten osaat ommella?KunkkuJ kirjoitti:Kyllä kaikkien naisten kuuluu osata ommella!
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Eikös tuo ole ihan normaalia?Marbo kirjoitti:Saavuin töihin ja heti piti alkaa töitä tekemään :s